ازدواج/ ازدواج سنتی / چه افرادی تمایل به ازدواج دارند

5 نشانه تاکتیکی که به شما اخطار میدهد نامزدتون اصلا با شما قصد ازدواج ندارد+ عکس

22:29 - 1401/07/06
روابط رمانتیک همیشه سرانجام خوبُ خوش و یکسانی نخواهند داشت برای زودتر فهمیدن سرانجام رابطه عاطفی میتوانید برخی نشانه هارا دنبال کنید.

نشانه های فردی که میل و آمادگی ازدواج ندارد

روابط رمانتیک و نامزدی ها همیشه نتایج یکسانی ندارد؛ شما یا از طرف مقابل جدا می شوید یا این که رابطه‌ تان در نهایت به ازدواج ختم می شود؛ اما جالب است بدانید علائمی هستند که از طریق آن ها می توانید متوجه شوید که نامزدتان برای ازدواج آمادگی دارد یا خیر که اگر این علایم را بشناسید، می توانید تصمیم دقیق و درست ‌تری برای زندگی خود بگیرید.

هنگام صحبت از ازدواج، موضوع را عوض می کند

اکثر افراد مشتاق هستند راجع به چیزهایی صحبت کنند که نسبت به آن هیجان زده می شوند. اگر نامزد شما از موضوعاتی مثل ازدواج فرار می کند یا وقتی که این صحبت ها پیش می آید، طفره می‌ رود و بحث را عوض می کند، بدانید که در حقیقت می‌ خواهد این موضوع را نادیده بگیرد و برای ازدواج آمادگی ندارد.

5 نشانه تاکتیکی که به شما اخطار میدهد نامزدتون اصلا با شما قصد ازدواج ندارد+ عکس19

عموما نظرات منفی راجع به ازدواج دارد

ایا نامزد شما هم جزو افرادی است که در مورد ازدواج نظرات و کامنت های منفی می دهد و این نظراتش را در جامعه، خانواده و بین دوستان تان هم بیان می کند؛‌ پس بهتر است کمی بیشتر در مورد ادامه نامزدی خود فکر کنید.

وقتی که صحبت از ازدواج می شود؛ خلق و خویش تغییر می کند

شما نه تنها می توانید از روی کلمات و جملات متوجه ماجرا شوید، بلکه رفتار نامزدتان هم تا حد زیادی نشان می دهد که به ازدواج تمایل دارد یا خیر. اگر زمانی که صحبت از ازدواج می شود، حال و حوصله و خلق و خویش تغییر می‌ کند و از لحاظ رفتاری آشفته می شود، بدانید که برای انجام این کار آمادگی ندارد و از انجام این کار طفره می رود.

5 نشانه تاکتیکی که به شما اخطار میدهد نامزدتون اصلا با شما قصد ازدواج ندارد+ عکس2

در مورد آینده حرفی نمی زند

شما می توانید از طریق حرف هایی که نامزدتان می زند و مکالماتی که برقرار می کند، بدانید که عمق رابطه را چه قدر می بیند. اگر او خیلی راجع به آینده صحبتی نمی کند یا در مورد پیدا کردن خانه جدید یا ادامه زندگی و تصمیماتش در آینده حرفی نمی‌ زند، شاید برای ازدواج آمادگی نداشته باشد.

رٌک و مستقیم حرفش را می زند

گاهی اوقات لازم نیست شما از رفتار کسی متوجه چیزی شوید؛ خیلی از افراد مستقیم حرف خودشان را می زنند که در حال حاضر برای ازدواج آمادگی ندارند. در این شرایط تنها کاری که باید انجام دهید، این است که به حرف های او گوش دهید، طرز فکرش را بفهمید و تلاشی هم برای تغییر دادن شرایط نکنید. در واقع شاید او به شما علاقه مند است؛ اما شرایط به گونه ای شده که فعلا برای ازدواج امادگی ندارد؛ پس بهتر است کمی دقیق تر فکر کنید و به خود و نامزدتان فرصت دهید.