شخصیت شناسی/طالع بینی/ فال

شخصیت شناسی جالب از روی فرم و رنگ رژلب خانم ها

22:40 - 1401/06/21
شناخت شخصیت افراد از روی فرم رژ لب بسیار جالب و آسان است و شما با دانستن چند نکته به راحتی می توانید به گوشه ای از شخصیت اطرافیانتان پی ببرید.

فرم رژ لب چه چیزی در مورد شخصیت شما می گوید ؟

در میان روش های مختلف شخصیت شناسی که در دنیای پیرامون ما وجود دارد، روشی عجیب و متفاوت برای پی بردن به نوع شخصیت خانم ها را معرفی خواهیم کرد که در نوع خود بسیار جالب است.شخصیت شناسی از روی فرم رژ لب ، اگر رژ لب شما حالتی گرد و نرم دارد ، یعنی شما بیش از حد به روابط دوستانه خود اهمیت می دهید و دوست دارید که از آن ها مراقبت کنید و این تنها یکی از مورادی است که در شخصیت شناسی فرم رژلب تان است

نوک گرد و تیز رژ لب

شخصیت شما کمی دو قطبی است. گاهی اوقات افراد دور و بر عاشق شما هستند و گاهی اوقات مایلند که از شما فاصله بگیرند. شما نیز اصلا از این موضوع ناراحت نیستید و بابت آن احساس غرور می کنید و خوشحالید که می توانید افکار خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. بر خلاف تند و خشن بودن ظاهری اما باز هم اولین نفری هستید که به حمایت از کسانی که دوستشان دارید، می پردازید.

نوک صاف

افراد دور و برتان شما را یک انسان کاملا باهوش می دانند. این موضوع حقیقت دارد و شما انسان باهوش ، بامزه و سریع هستید که همین امر به جذابیت تان می افزاید. در بحث کردن با دیگران کم حوصله هستید و نمی توانید نظرات مخالف را تاب بیاورید و این جنبه از شخصیت شما باعث عصبانیت شخصی شده است که دوستش دارید. شما مستند را به فیلم سینمایی ترجیح می دهید و بدون دلیل هم فیلم های کمدی رمانتیک را بیش از بقیه ژانرها می پسندید.

 شخصیت شناسی جالب از روی فرم و رنگ رژلب خانم ها 12

نوک گرد و ملایم

قسمت پذیرایی خانه محل مورد علاقه شماست و همیشه دوست دارید که آنجا را مرتب ببینید و مکان راحتی را برای مهمانان خود بسازید. مراقبت کردن از افراد خانواده برای شما همیشه یک اولویت است ، البته که به علایق دیگر خود مثل موسیقی ، نویسندگی و نقاشی نیز اهمیت می دهید. شاید سرعت شما در انجام امور زیاد بالا نباشد.

نوک اریب نزدیک به حالت اصلی

شما نمی توانید به راحتی پا روی قوانین بگذارید و همیشه از صدمه زدن به دیگران و ناامید کردن آن ها می ترسید. این دلسوزی و مهربانی شما باعث شده که به فردی دوست داشتنی تبدیل شوید که همیشه باعث می شود دیگران از همکاری کردن با او لذت ببرند ، چه در محل کار و چه در اجتماع.

نوک صاف و مقعر

اصلا نمی توانید تحمل کنید که با دست کثیف کاری را انجام دهید. بزرگ ترین نگرانی شما این است که کاری را تمام نکرده رها کنید. کنجکاوی شما نسبتا زیاد است و هیچ گاه از سوال پرسیدن خجالت نمی کشید و این ریسک را می پذیرید که گاهی اوقات برایتان دردسر ساز نیز می شود. در واقع با این کار بهتر می فهمید که در جنبه های مختلف زندگی مثل شغل ، روابط عاشقانه ، تحصیل و ... دقیقا چه می خواهید.

 شخصیت شناسی جالب از روی فرم و رنگ رژلب خانم ها 8

نوک تیز زاویه دار

شما فرد باهوش و جذابی هستید و خوش صحبت می باشید و این موضوع باعث شده که حسادت بعضی از دوستانتان را برانگیخته باشید. زمانی که به مسافرت می روید ، دوست دارید یک کار هیجان انگیز و منحصر بفرد انجام دهید تا این که مثل بقیه فقط از طبیعت لذت ببرید. گاهی اوقات افراد دیگر فکر می کنند که شما فردی از خود راضی هستید اما شما فقط به موفقیت های خود افتخار می کنید.

نوک تیز منحنی

معمولا خیلی زود به دیگران علاقمند می شوید و از دوران نوجوانی این عادت را داشته اید. شما همیشه عاشق بوده و از کمک کردن به دیگران لذت می برید. اساسا انسان خلاقی هستید اما از طرفی در زندگی احساس فشار زیادی می کنید. شما عاشق همه حیوانات هستید و از تماشای آن ها انرژی می گیرید و در واقع رفتارهایی مثل وفاداری در سگ ها را ارزشمند می دانید.

 شخصیت شناسی جالب از روی فرم و رنگ رژلب خانم ها 12

نوک اریب و تیز

شما انسان کاریزماتیک و بلند پروازی هستید و همیشه به عنوان یک راهنما برای دیگران عمل می کنید. همیشه در مهمانی ها مرکز توجه می باشید و باعث می شوید که دیگران از ته دلشان احساس شادی داشته باشند. گاهی اوقات کنترل گر بودن شما باعث عصبانیت دیگران می شود اما شما این عادت را برای تمام افراد زندگی مثل همکاران، دوستان و خانواده خود دارید.