مدل جدید آرایش/آرایش صورت عروس

مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس

20:51 - 1401/06/17
آرایش به معنی افزودن است و در برابر واژه پیرایش قرار می‌گیرد که به معنی کم کردن است. بیش از 50 آرایش صورت عروس جدید فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در اینجا براتون آماده کردیم.

جدیدترین آرایش صورت عروس جدید

هیچ گاه برای ابروهایتان قاب نکشید. ابتدا با استفاده از مداد ابرو، دور ابروهایتان را یک خط بسیار نازک و طبیعی بکشید. سپس با استفاده از سایه ابرو، نواحی خالی آن را پر کنید. بهتر است قسمت تاج ابرو کمی کمرنگ تر از آرک و دنباله ابرو باشد تا طبیعی تر جلوه کند. قبل از آرایش چشم خود باید اول از سایه چشم مناسب استفاده کنید و رنگ مناسب آرایش و پوست خود را انتخاب نمایید. بهتر است تا رنگ سایه شما متضاد با رنگ چشمانتان باشد. برای کشیدن خط چشم حتما باید به فرم و حالت چشمان خود دقت کنید. اگر دارای چشمی باریک و گربه ای می‌باشد باید خط چشمی که کشیدگی چشمانتان را بیشتر جلوه کند، برای خود ایجاد کنید ولی اگر دارای چشمانی گرد و بزرگ هستید بهتر از که از خط چشمی کلفت و کشیده استفاده نمایید.

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس18

گالری از آرایش صورت عروس جدید 1401

از ریمل‌های ضدآب استفاده نکنید، شاید به نظر مژه‌هایتان را زیباتر نشان دهد و زیر چشمانتان پخش نشود ولی در عمل مژه‌هایتان را به شدت خشک می‌کند و شست وشوی مداوم آنها آسیب‌های زیادی به همراه دارد و باعث ریزش مژه‌هایتان می‌شود. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. رنگ‌های تیره باعث می‌شوند شما مسن‌تر به نظر بیایید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید.

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس18

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس10

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس19

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس2

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس13

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس2

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس20

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس9

 مدل جدید آرایش متفاوت و ملیح برای صورت عروس 2022 + عکس11