ایران خودرو

فروش باورنکردنی ایران خودرو از امروز با نصف قیمت + جزئیات

12:05 - 1401/06/17
شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید: زمان شروع این طرح از ساعت ۱۱ صبح شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ آغاز شده است.

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید: زمان شروع این طرح از ساعت ۱۱ صبح شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۲ آغاز و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۴ ادامه خواهد داشت.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد. ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود. سند خودروهای واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نمیباشد.برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد.حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.

ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی است.

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت کلیه محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۱ اعلام نمود. براساس اطلاعات دریافتی از شرکت ایران خودرو، قیمت محصولات این شرکت به شرح ذیل می باشد. اگر نام برخی خودروها در لیست درج نشده بخاطر عدم تولید در شهریورماه ۱۴۰۱ می باشد.

خودرو قیمت قطعی شهریورماه ۱۴۰۱ (تومان)

۲۰۶ تیپ ۲ ۱۵۰.۱۷۵.۰۰۰

۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۸۱.۳۶۱.۰۰۰

پژو پارس سال سفارشی ۱۸۵.۰۰۰.۰۰۰

پژو پارس سال سفارشی ELX ۲۰۸.۹۵۷.۰۰۰

پژو پارس TU۵ ۱۷۶.۷۱۰.۰۰۰

پژو پارس TU۵ سفارشی ELX ۲۱۱.۳۸۰.۰۰۰

سمند EF۷ دوگانه سوز ۱۶۹.۱۶۲.۰۰۰

سمند EF۷ بنزینی ۱۵۸.۱۲۰.۰۰۰

سمند ال ایکس ۱۶۰.۵۴۷.۰۰۰

سورن پلاس ۲۴۳.۳۱۰.۰۰۰

رانا پلاس ۲۱۴.۸۹۸.۰۰۰

رانا پلاس با موتور TU۵+ ۲۲۸.۸۱۰.۰۰۰

دنا ۲۰۶.۰۴۸.۰۰۰

دنا پلاس ۲۲۸.۱۶۴.۰۰۰

دنا پلاس توربو (۶ سرعته) ۳۶۰.۵۹۴.۰۰۰

دنا پلاس توربو اتوماتیک ۳۹۸.۲۲۹.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی ۲۰۹.۱۵۴.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی با سقف پانوراما ۲۳۶.۳۴۴.۰۰۰

پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی ۲۱۵.۸۲۸.۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک Mc ۳۱۸.۶۰۸.۰۰۰

هایما S۵+ ۷۹۴.۰۰۰.۰۰۰

هایما S۷+ ۸۴۳.۰۰۰.۰۰۰

نشست کیمیسون بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی ایران، امروز صبح با حضور دکتر مجید عشقی در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در این نشست که با محوریت چال‌شهای بورس کالا و بازار گردان ها برگزار شد، در ابتدا خبرنگاران و فعالان عرصه بورس مسائلی را مطرح کردند که مشروح مهمترین آن ها در ادامه می‌آید: حضور خودروها در بورس کالا یکی از مسائلی بود که موردتوجه فعالان عرصه بازارگردانی قرار گرفت و از آن به رغم اندک بودن و شکل گیری مقاومت‌ها برای عرضه، تقدیر و تشکر شد.

موضوع دیگر که موردتوجه قرار گرفت، مبنای توسعه بورس یک کشور بود که به اعتقاد یکی از سبدگردانان به توسعه بورس کالا در کشورهای مختلف نظیر هیئت تجاری شیکاگو در سال ۱۸۴۸ و یا شکل گیری بورس لندن با پایه گذاری توسعه تجارت فلزات بود که از قضا در ایران نیز چنین ظرفیت هایی در تولیداتی نظیر روی، مس و اوره پیدا می‌شود و به عنوان مثال ما باید بورس پالم مالزی را الگوی خود قرار دهیم و آن را مهندسی معکوس کنیم.

موضوع دیگری که از سوی فعالان عرصه بازارگردانی به آن توجه شد، مسئله شفافیت و حضور الگوریتم ها بود که با حضور این الگوریتم‌ها نظارت بر بازار به گونه مناسب تری شکل می‌گیرد.در پایان نیز به مضرات قیمت گذاری دستوری اشاره شد .

پس از انجام این صحبت‌ها از سوی افراد حقیقی و حقوقی، مجید عشقی ( رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار) در خصوص انتظارات و پیشنهادهای فعالان عرصه بورس گفت: بحث های زیادی پیش آمد که نیاز به کارشناسی دارد زیرا نظرات موافق و مخالف زیادی در خصوص صحبت‌های گفته شده در همین جمع وجود دارد که نیاز به چکش کاری برای تصمیم گیری در خصوص آن‌ها داریم زیرا من در تمام سطوح معامله گری بورس و فرابورس بودم و به مسائل آشنا هستم .

وی در ادامه در ارتباط با مسائل گفته شده در خصوص بورس‌های کالایی که ابتدای جلسه مطرح شد، گفت: این صحبت ها نشان می‌دهد که در جایگاه خوبی هستیم و در سیر توسعه قرار گرفتیم؛ به عنوان مثال بخش عمده ( ۹۰ درصد) پتروشیمی داخل در بورس کالا قرار دارد. فلزات و سیمان نیز سامان جدیدی به خودگرفته‌اند. همچنین اصلاح قیمت ها صورت گرفته که البته با مقاومت های بسیاری همان طور که گفته شد.

وی افزود: مسئله شفافیت بازار بورس کالا منافع بازار را به دنبال دارد و در همین روزها در بورس دو محصول ایران خودرو بر روی تابلو رفته و عرضه می‌شود و به عبارتی این مسیری بی بازگشت علی رغم مقاومت‌ها است.

مرحله‌ی سوم فروش خودرو در سامانه جامع یکپارچه خودرو اوایل شهریورماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.