فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ /صحبتی از یک وصلت در میان..

21:21 - 1401/06/16
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز با ما همراه شوید

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۷ شهریور:

شما توانایی فوق العاده ای در مبارزه با شرایط دشوار و موقعیت های ناخوشایند دارید و با جسارت و اراده ی محکمی که دارید خیلی خوب از پس آنها برمی آیید. امسال شما شغل و یا مسئولیت های جدیدی را به عهده خواهید گرفت که به پیشرفت وضع مالیتان کمک قابل توجهی خواهند نمود. د. امسال از لحاظ موفقیت و پیشرفت، سال فوق العاده ای برایتان خواهد بود. در ماه مهر باید تصمیمات مهمی بگیرید که بر شرایط مالی شما تاثیر می گذارد، بنابراین با احتیاط قدم بردارید. برای زمان خود ارزش قائل شوید و به دنبال آرزوهای زندگی تان باشید. همان قدر که آرزوهای بلند مدت تان اهمیت دارد، آرزوهای کوتاه مدت تان نیز مهم هستند. امسال روابط عاطفی شما نیز به خوبی پیش خواهند رفت و اگر شریک راهتان را پیدا کرده باشید می توانید با خیال راحت از او تقاضای ازدواج کنید. ماه های شهریور، آبان، دی و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز جدیدی خواهد بود. روز خوبی برای اینکه جنبه ی مهربان وجودتان را نشان دهید. برای دیگران وقت بگذارید و با آنها حرف بزنید و تا می توانید لبخند بزنید. دیگران به سمت شخصیت دوستانه و صمیمی شما جذب خواهند شد و شما هم از بودن با آنها لذت خواهید برد. اگر کسی دارد روز سختی را می گذراند به او نشان دهید که حواستان هست و اگر کاری از دستتان بربیاید برای او انجام خواهید داد. چند دقیقه وقت صرف کنید و به حرف ها و مشکلات آنها گوش کنید و نشان دهید که درکشان می کنید. اگر تحمل آن که محدودتان کنند را ندارید و دلتان می خواهد آزادانه حرکت کنید و فضای کافی داشته باشید یاد بگیرید کلمه «نه» را با خیال راحت به کار بگیرید. در مورد مسئله ای کاری یا تحصیلی مجبور خواهید شد به خاطر انتخابتان به دیگران جواب پس بدهید. کم لطفی شخصی در اطرافتان موجب شده تا دچار احساسات دوگانه ای بشوید. شما برای شکستن قواعد بی پایه و اساس روزانه زندگی آمادگی کامل دارید و می خواهید کاری کاملا متفاوت انجام دهید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها مشغله های فکری زیادی دارید. امروز که وقت تان کافی ست، ورزش و تحرک را فراموش نکنید، این کار استرس شما را از بین می برد. گاهی لازم است که همه چیز را کنار بگذارید و تنها خوش بگذرانید. مطمئن باشید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر با عشق زندگی تان به مشکل بر خورده اید، امروز بهترین فرصت برای برقراری ارتباط با او است. سعی کنید بر چیزی اصرار نکنید زیرا بی فایده است. به جای پیچیده کردن مسائل، به سادگی با آنها برخورد کنید. کمتر کسی توانایی این را دارد که در کنار وظایفی که بر عهده اش قرار گرفته از پس انجام کارهای متفرقه هم برآید به همین دلیل توانایی شما در مدیریت زمان تحسین برانگیز است در محیط خانوادگی سوتفاهمی وجود دارد که با صبر و تامل بیشتر از جانب طرفین از بین می رود، سعی کنید خوددار باشید.

♊ فال امروز متولدین خرداد

مشکلی پیش آماده که غیر قابل حل به نظر می آید. در این شرایط وظیفه شماست تا روحیه خود را حفظ کنید. حتی اگر اکنون کاری از دست تان بر نمی آید، نگران نشوید زیرا به زودی این مشکل هم بر طرف خواهد شد و شما روزهای خوبی را پیش رو خواهید داشت. در مورد مسائل عاطفی بهتر است کمی زاویه دید خود را تغییر دهید و محدودیت ها را بر دارید، در این صورت تفاوت را احساس خواهید کرد. اگر هم مجرد هستید، به زودی فرد ایده آل خود را ملاقات خواهید کرد. صحبتی از یک وصلت در میان نزدیکان می شود و شما هم در این میانه ذی نفع هستید. راه مناسبی برای رسیدن به هدفی که دارید پیدا می کنید. در مورد مسئله ی پیش آمده و بحث های این روزهایتان تمام تقصیرها را به گردن دیگران نیندازید شما هم به اندازه خودتان مقصرید منصف باشید تا مسائل زودتر حل شود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز نسبت به روزهای قبل کمی عصبی به نظر می رسید. اما اگر به پیاده روی بروید یا کمی ورزش کنید، احساس بهتری خواهید داشت. فردی به تازگی وارد زندگی تان شده است، اگر نسبت به او تا به حال تردید داشتید، به زودی شک شما تبدیل به یقین خواهد شود و روزهای بهتری را تجربه خواهید کرد. بهتر است که این روزها در خرج کردن محتاط تر باشید. شما به پولی که در دست تان است، به زودی احتیاج پیدا خواهید کرد. بحثتان بر سر یک مسئله ی مالی همچنان ادامه خواهد داشت. مسئله عاطفی که فکرتان را مشغول کرده خود به خود حل نمی شود، گذشته را با انصاف مرور کنید و یک تصمیم بگیرید و پای این تصمیم بایستید. در یک سفر کاری یا تفریحی با شخصی ملاقات می کنید که در روحیه تان تاثیر می گذارد، جانب احتیاط را رعایت کنید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شاید نگران وضع مالی خود باشید اما با برنامه ریزی دقیق این مشکل هم برطرف خواهد شد. یک پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر آن را قبلو کنید، شما را در رسیدن به اهداف تان یاری می کند. امروز هر چه را که در دل دارید به نزدیک ترین فرد زندگی تان بگویید تا ببینید عشق با زندگی تان چه می کند. شاید قرار گرفتن در این شرایط در ابتدا برایتان سخت باشد اما به مرور زمان خودتان را با آن هماهنگ خواهید کرد. یک سفر یا ملاقات با شخصی روحیه تان را بالا می برد. این روزها کنترل اوضاع از دستتان خارج شده. پیشنهادی به شما می شود که بسیار هیجان زده تان می کند اما بهتر است با توجه به شرایطتان قبل از جواب دادن به تمامی جوانب آن فکر کنید، توانایی هایتان را بسنجید و قولی ندهید که بعدا پشیمان بشوید.

♍ فال امروز متولدین شهریور

نسبت به موضوعی کمی ناراحت و دلگیر هستید اما به زودی همه چیز به حالت طبیعی خود باز می گردد. یک تغییر مثبت در زندگی شما رخ می دهد که احساسات تان را متحول خواهد کرد. اگر در رابطه ای به سر می برید، سعی کنید به دنبال رابطه ای عمیق تر باشید و برای آینده خود برنامه ریزی کنید. اگر هم مجرد هستید، با هر کسی که دست دوستی به سویتان دراز کرد، صادق باشید. اگر در ابتدا تمام حرف هایتان را صادقانه بزنید، سوتفاهمی در آینده پیش نخواهد آمد. این روزها سرتان بسیار شلوغ است تا دچار مشکل اساسی نشده اید به کارهایتان نظم بدهید. در رابطه با نیتتان منتظر فرا رسیدن یک طوفان باشید، برای مقابله با این طوفان از حالا آماده باشید. کاری برای کسی انجام داده اید حواستان باشد حرفی نزنید که حمل بر منت گذاشتن‌تان باشد.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

این روزها شرایط شما به طور ناگهانی تغییر کرده است و هماهنگی با آن برایتان کمی سخت است اما نگران نباشید با گذشت زمان همه چیز بر وقف مرادتان پیش خواهد رفت. سعی کنید این استرس را با کارهایی که به آن علاقه دارید یا ورزش رفع کنید. زندگی عاطفی شما به زودی رمانتیک ترین لحظات را تجربه خواهد کرد. اگر برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید، به زودی می فهمید که طرف مقابل تان فردی منحصر بفرد است که شما مدت ها به دنبال اش بوده اید. فقط آرام آرام قدم بردارید تا همه چیز در مسیر خود پیش رود. شخصی در اطرافتان مثل آب خوردن دروغ می گوید، صبوری بس است به رویش بیاورید و ارتباطتان را با او کاملا قطع کنید وگرنه باید منتظر اتفاقات بدی باشید. دلتنگی برای شخصی کلافه و بی تابتان می کند، طاقت بیاورید. یک ملاقات کاری مهم پیش رو دارید که در آینده تان تاثیر گذار است.

♏ فال روزانه متولدین آبان

اگر چه انرژی امروز شما بسیار زیاد است اما علاقه ای به بیرون رفتن از منزل ندارید. کمی کم صبر شده اید و از هر چیزی دلگیر می شوید. چیزی که در حال حاضر به آن احتیاج دارید، استراحت است. کمی ورزش هم می تواند حالتان را از این رو به آن رو کند. اگر به فردی علاقه دارید، بهتر است که از مشترکات تان بیشتر با او صحبت کنید. این کار شما را به هم نزدیک تر می کند. حتی اگر در ابتدا شرایط آنطور که شما می خواستید پیش نرفت، به تلاش تان ادامه دهید. در یک مراسم مهم یا جلسه کاری منتظر شنیدن سوال های مهمی باشید، تا می توانید خود را برای هر پرسشی آماده کنید. سفره دلتان را پیش کسی که تازه با او آشنا شده اید باز نکنید، شما از نیت آدم ها خبر ندارید. در مورد مسئله ای بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

امروز بی خودی سر مسئله ای کمی عصبی و ناراحت می شوید. این دیگران نیستند که تغییر کرده اند، بلکه شمایید که صبرتان کم شده است. اگر می خواهید کمی حال و هوایتان عوض شود، به بیرون از خانه بروید و کمی در طبیعت بچرخید و از آن انرژی بگیرید. این کار استرس شما را کاهش می دهد. مدتی است با عشق زندگی تان ارتباط خوبی ندارید اما امروز بهترین فرصت است تا با او به گشت و گذار بروید و انرژی مثبت را به یکدیگر انتقال دهید. در میهمانی که پیش رو دارید، اتفاقات خوبی برایتان رخ خواهد داد. آن را از دست ندهید. در مورد مسئله پیش آمده کمی از موضوع فاصله بگیرید و با شخصی که در این مسئله نفعی ندارد مشورت کنید تا راه درست را پیدا کنید. به شما پیشنهاد انجام کاری داده می شود که به نظرتان غیر منطقی‌ست، این کار را انجام بدهید نتیجه شگفت زده تان می کند مسئله ی مهمی است که شما از آن بی خبرید.

♑ فال روز متولدین دی

امروز اگر نمی خواهید کسی حواس شما را پرت کند و خلوتتان را بهم بزند، مکانی خلوت پیدا کنید. اگر چه در حالت معمول سر و صدا اعصابتان را خرد نمی کند اما امروز ممکن است کمی روی اعصاب تان باشد. بنابراین تمرکز خود را حفظ کنید تا در کاری که به دست دارید، اشتباه نکنید. برای رابطه عاطفی خود، راه خوبی را در پیش گرفته اید، فقط باید محتاطانه تر قدم بردارید تا شرایط طرف مقابل هم مناسب باشد. تغییری که به زودی در زندگی تان رخ می دهد، مسیر زندگی تان را به بهترین شکل ممکن تغییر خواهد داد. رفتن به یک جمع خاطرات خوش گذشته را برایتان زنده می کند. اگر از دیگران کمک می خواهید و توقع دارید تا شما را بیشتر درک کنند باید در رفتارتان تغییری اساسی ایجاد کنید، اطرافیان تا یک جایی عصبانیت و غر زدن های شما را تحمل می کنند، در محیط اطراف و عادت هایتان تغییر ایجاد کنید.

♒ فال متولدین بهمن

اگر چه برای زندگی تان برنامه ریزی کرده اید اما سرنوشت غیر قابل پیش بینی است و بر وفق مراد شما پیش نخواهد رفت. بنابراین اگر گاهی نتوانستید به آنچه می خواهید برسید، دلسرد نشوید. سخت کوشیو انگیزه بالا، شما را در نهایت به هدف تان خواهد رساند. شما فردی شوخ طبع هستید اما اطرافیان تان گاهی تفاوت بین حرف های جدی و شوخی شما را درک نمی کنند و ممکن است گاهی دچار سو تفاهم بشوند، برای جلوگیری از این شرایط کمی محتاطانه تر رفتار کنید. فردی وارد زندگی شما شده است، سعی کنید با او مهربان تر باشید و با اشتباهاتی کوچک، از دست اش ندهید. روبرو شدن با شخصی یا دیدن یک فیلم شما را به فکر می اندازد. خودتان را دائم تکرار نکنید، دنبال این فکر تازه را بگیرید. گرهی مالی از کارتان از جایی که توقع ندارید باز می شود اما تعجیل نکنید مشکلات هنوز به طور کامل برطرف نشده اند. خبری می شنوید بهتر است آن را پیش خود نگه دارید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

دلخوری هایی که در خانه و بین اعضای زخانواده تان به وجود آمده اند باعث شده اند که دلتان بخواهد امروز تا جایی که می توانید از خانه و خانواده تان فاصله بگیرید و سر خودتان را با کار کردن گرم نگه دارید. حتی اگر کار خاصی برای انجام دادن نداشته باشید هم سر خودتان را با کارهای غیر ضروری و متفرقه گرم نگه خواهید داشت و ممکن است حتی به انجام کارها و پروژه های خلاقانه و هنری روی بیاورید. راستش این بهترین کاری است که در حال حاضر از دست شما ساخته است. کمی به اهل خانه فرصت بدهید تا خودشان مشکلاتشان را با هم حل کنند و خودتان از فرصتی که برای پیشرفت در کارهایتان پیش آمده استفاده کنید. کاری مهم به شما سپرده شده، آن را طوری انجام دهید که مو لای درزش نرود و به نحو احسنت تحویل داده بشود. یک شوخی ساده تبدیل به یک دلخوری بزرگ می شود. یکی از دوستانتان برای انجام کاری با شما مشورت می کند، وقت بگذارید و به او خوب گوش کنید تا جواب درستی بدهید.