مدل موی دخترانه

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر

21:41 - 1401/06/15
در این مطلب انواع طرح های مدل موی دخترانه برای عروسی فراهم اورده ایم. با ما همراه باشید.

به همان اندازه که من عاشق یک ترند جدید آرایش یا ترند ناخن هستم. می‌گویم که هیچ‌چیز مانند یک مدل موی کاملاً جدید، ظاهر شما را تغییر نمی‌دهد. اما درعین‌حال، هیچ‌چیز نمی‌تواند به‌اندازه مدل مو یا رنگی که برای مدت طولانی از آن استفاده کرده‌اید، باعث شود احساس خستگی کنید. بنابراین اگر مدل موی فعلی شما نیاز به، به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۲ دارد. بیایید به شما کمک کنیم اوضاع را تغییر دهید. اولین مکان ما برای الهام گرفتن جدیدترین مدل مو سال ۲۰۲۲، همیشه مراسم معروف دنیای مد بوده است. که در آن بهترین آرایشگران دنیا خلاقیت و استعداد خودشان را به رخ می‌کشند.

در مورد ترند مدل مو ۱۴۰۱، خوشبختانه برای هر نوع سلیقه‌ای مدل موی مناسب دیده می‌شود. اگر دوست دارید سال جدید خود را با هیجان شروع کنید، پیشنهاد ما به شما تغییر مدل موهایتان است. از تغییرات کوچک، مانند تغییر در قسمتی از مو یا اضافه کردن کمی زرق ‌و برق گرفته، تا تغییرات عمده، مانند چتری‌های سنگین و اکستنشن های بلند، همه و همه بخشی از مدل موی جدید در سال پیش رو خواهند بود.

ترند مدل موهای ۲۰۲۲

وقتی صحبت از ترند مدل مو می‌شود، اغلب افراد تصور می‌کنند قرار است دنیای زیبایی و آرایشگری به‌کلی زیر و رو شود. اما امسال هم مدل موهای آشنا در لیست ما هستند. برخی از مدل موهای محبوب در سال ۲۰۲۲، را در این مقاله آورده‌ایم. اما قبل از آن که قیچی به دست بگیرید توصیه می‌کنیم از آرایشگرتان درباره هماهنگی مدل مو سال ۲۰۲۲ با فرم صورتتان مشورت بگیرید.

۱- مدل مو باب معروف! در ترند ۲۰۲۲ مثل سالهای قبل

مدل مو باب که یکی از بزرگ‌ترین ترندهای مدل مو در سال ۲۰۲۲ است. جذاب است، نگهداری آن آسان است و حس اعتمادبه‌نفس زنانه را ایجاد می‌کند. به نظر می‌رسد روند مدل موی باب در سال ۲۰۲۲ ادامه پیدا کند. اما به نظر من بهتر است از نوک موهای تیز فاصله بگیرید و به سمت استایلی ملایم‌تر و موج‌دارتر حرکت کنید.

بیشتر بخوانید: ۲۰ مدل موی کوتاه باب فرانسوی که جذابیت پاریسی ایجاد می کند

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر9

۲- مدل مو پیکسی مدرن

بی‌شک امسال شاهد این خواهیم بود که مردم موهای خود را کوتاه‌تر از هر زمان دیگری کوتاه می‌کنند. مدل موی پیکسی به‌ویژه در فصل بهار و تابستان، مدل موی محبوب خانم‌های ریسک‌پذیر است. کافی است یک‌بار دلتان را به دریا بزنید و این مدل مو جدید را امتحان کنید تا ببینید تا چه اندازه به شما احساس سرزندگی و اعتمادبه‌نفس خواهد داد. ترکیب این مدل با رنگ موی پلاتینیومی، یا رنگ موی فانتزی که از ترند رنگ موهای سال ۲۰۲۲ هستند، فوق‌العاده خواهد شد! این مدل موی کوتاه برای دهه جدید بسیار مدرن است. شستشو و نگهداری از این مدل مو آن‌قدر ساده است که نیاز نیست حجم زیادی شامپو، ماسک مو یا انواع محصولات مراقبتی مو را استفاده کنید، شستشوی سریع این مدل مو باعث شده است طرفداران زیادی داشته باشد به‌خصوص که فصل گرما هم ازراه‌رسیده است!

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر13

۳- مدل موی دم‌اسبی کلاسیک

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو برای خانم‌ها در سال ۲۰۲۲ مدل موی دم‌اسبی خواهد بود. حتی اگر انتخاب کنید که موهای خود را در زیر گردن خود نگه‌دارید، یا آن را پشت سرتان ببندید، با هر دو انتخاب، خیره‌کننده و زیبا به نظرخواهید رسید. کافی است از اسکرانچی های ساتن رنگارنگ استفاده کنید که در میان ترند اکسسوری های مو هم دیده می‌شوند.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر18

۴- مدل موی چتری در سال ۲۰۲۲

مدل موی چتری به روش‌های مختلفی مانند گلوگاه، پرده‌ای و چتری‌های نامتقارن امسال در نظر بهترین آرایشگران جهان، از ترندهای سال ۱۴۰۱ هستند. اگر دوست ندارید قد موهایتان را کوتاه کنید، کافی است مدل موی چتری را امتحان کنید. سپس مدل موهایتان را با یک هدبند زیبا تکمیل کنید.

اگر موهای فر یا موجدار دارید، حتماً از کرم حالت‌دهنده یا اسپری استفاده کنید. هر دسته از تارهای مو را به‌آرامی دور انگشت خود بپیچید تا حالت آن را ثابت نگه‌دارید. و اگر موهای صاف دارید، از اسپری مو برای نگه‌داشتن مدل موهایتان استفاده کنید. البته قبل از آن می‌توانید از سشوار برای مرتب کردن آنها استفاده کنید. برای اینکه در زمان سشوار کشیدن به موهایتان آسیبی نزنید لطفا قبل از هر اقدامی مقاله سشوار کشیدن مو را مطالعه کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر15

چتری راست یا پهلو

چتری‌ها مدل مویی هستند که در سال ۲۰۲۲ در همه‌جا خواهید دید. با ظاهری طبیعی و شیک، می‌توانید چتری‌های خود را در مدل‌های مختلفی کوتاه کنید و آن را با ویژگی‌های صورت خودتنظیم کنید.

۵- مدل موهای کاملاً طبیعی در ترند سال ۲۰۲۲

مردم روزبه‌روز بیشتر شجاعت کشف موهای خاکستری خود را پیدا می‌کنند که ما از طرفداران آن هستیم. اگر شما هم در مسیر سفر به آغوش کشیدن موهای خاکستری و بافت طبیعی موهای خود هستید، ترند مدل موهای سال ۲۰۲۲، کاملاً از شما حمایت می‌کند. فقط باید به خاطر داشته باشید که استفاده از یک شامپوی ملایم بدون سولفات ضروری است. همچنین باید مراقبت از موهایتان را جدی بگیرید تا موهای طبیعی‌تان حسابی بدرخشد.

۶- اکستنشن مو

اگر موهای کوتاه دارید و دنبال یک تغییر چشمگیر هستید. میتوانید اکستنشن مو را امتحان کنید. اکستنشن مو به‌اندازه کافی دستتان را باز می‌گذارد تا انواع مدل موها را روی موهای بلندتان امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

۷- انواع بافت مو در لیست جدیدترین مدل های مو و ترند سال ۲۰۲۲

ظاهر موهای طبیعی برای همیشه مد خواهد بود. در دنیایی مملو از اکستنشن مو، رنگ‌های فوق‌العاده و هزاران تغییر ظاهری، یک دوره کوتاه ظاهر طبیعی خوشایند است. مدتی را صرف کشف مجدد خود کنید و اجازه دهید زیبایی طبیعی شما جرقه بزند. این را بارها شنیده‌ایم که بافت مو راهی آسان برای حالت دادن به موهاست! مدل موی بافته بهترین راه برای کشف خلاقیت شما است و یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مو در سال ۲۰۲۲ است. تکنیک‌های بافتن موی جالب بسیاری وجود دارد. همه آن‌ها یک هدف‌دارند: هر زن خیره‌کننده‌ای منحصربه‌فرد باشد. هدف ما در مجله زیبایی بیوتایل این است که به شما بگوییم شما منحصربه‌فرد هستید. فقط کافی است کمی زمان بگذارید و خلاقیت و هنرتان را به رخ بکشید. برای آموزش بافت مو سری به مقاله انواع بافت مو بزنید.

۸- مدل موی شگ در لیست پرطرفدارترین مدل های ترند موی سال ۲۰۲۲

سال ۲۰۲۲ قرار است سال شگ باشد! چرا؟ زیرا یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موی قد متوسط ​​در سال ۲۰۲۲ است! شگ یا کوتاه شدن موی چندلایه‌ای، ترند است. تقریباً روی هر بافت و طول مو کار می‌کند و حتی می‌توانید این مدل را با چتری یا بدون چتری مدل دهید. این حالت خنک و کم نگهداری ایجاد می‌کند و واقعاً بهترین بافت طبیعی مو را نشان می‌دهد، زیرا برش لایه‌ای باعث حرکت مو می‌شود.

۹- مدل موی شاخه‌ای

قاب‌بندی صورت با موها، پر زرق‌وبرق‌ترین مدل مو در سال ۲۰۲۲ هستند. حتی اگر آن‌ها را با مدل موی دم‌اسبی یا هدبند رنگارنگ ترکیب کنید، شگفت‌زده خواهید شد. تنها نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که ژل یا اسپری مو به موهای خود بمالید تا به‌اندازه کافی نوک‌تیز باشند.

۱۰- مدل موی فرق وسط

مدل موی فرق وسط، در عین سادگی همیشه زیبا و پرطرفدار بوده است و امسال هم در ترند مدل موهای ۲۰۲۲ به چشم می‌خورد، کافی است کمی سلیقه به خرج بدهید و آن را با سنجاق‌سرهای رنگی و مدرن تزیین کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر16

در کنار مدل موهای سال ۲۰۲۲، بررسی مدل موهایی که در سال ۲۰۲۱ نیز به شما معرفی کردیم خالی از لطف نیست.

ترند مدل موهای ۲۰۲۱

۱- مدل مولت

اگر علاقه‌مند به دنیای بازیگران و مدل‌های معروف هستید. سبک مدرن مدل موهای دهه ۸۰ را دوباره در ژورنال‌های آرایشگران تخصصی مو خواهید دید. البته تقریباً با پایان رسیدن عمر مجله‌ها، بهتر است نگاهی به صفحه اینستاگرام آرایشگرتان بیندازید. مدل مو مولت، یکی از جدیدترین مدل مو سال ۲۰۲۱ است. اگر بخواهید کمی چاشنی جسارت به ظاهرتان اضافه کنید، مدل مو مولت به‌علاوه کمی خلاقیت همان چیزی است که نیاز دارید. رنگ موهای فانتزی روی این مدل مو، برای جوان‌ترها فوق‌العاده است و به قول خودشان، ترندی!

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر13

۲- مدل مو big chop

ریزش مو براثر استرس و فشار بیش از حد اوضاع قرنطینه به‌قدری است که بسیاری از خانم‌ها، ترجیح می‌دهند موهایشان را آن‌قدر کوتاه کنند که دیگر نگران موهایی که هنگام شانه زدن می‌بینند، نباشند! اگر طرفدار موهای روشن باشید این مدل مو واقعاً جذابیت خاص خودش را دارد. البته قبل از کوتاه کردن موهایتان بیشتر فکر کنید! (اگر از دسته خانم‌هایی هستید که برای یک سانتی‌متر کوتاهی موهایشان، غصه می‌خورند این مدل مو سال ۲۰۲۱ اصلاً مناسب شما نیست!). یادتان باشد که موهای کوتاه، هنوز هم به‌اندازه موهای بلند، رسیدگی و مراقبت اصولی نیاز دارند!

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر2

۳- مدل موهای دهه ۷۰

مدل موهای دهه ۷۰، بازهم به لیست محبوب‌ترین مدل مو سال ۲۰۲۱ بازگشته‌اند! شاید یکی از جذاب‌ترین مدل موهایی که در عکس‌های یادگاری مادرتان دیده باشید، همین مدل مو باشد. حالت دادن به مدل موهای دهه ۷۰، می‌تواند یک تغییر فوق‌العاده و حتی یک انفجار واقعی باشد. این تغییر برای کسانی که همیشه مدل موهای ساده و یک‌دست را انتخاب می‌کنند، مناسب است. انتخاب این مدل مو، ریسک بزرگی محسوب نمی‌شود. حتی اگر محتاط هستید برای یک تغییر چشمگیر، دلتان را به دریا بزنید و این مدل مو سال ۲۰۲۱ را امتحان کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر16

۴- مدل موی باب نامتقارن

اگر مدام نگران بلندتر شدن موهایتان نیستید و معتقدید موها به‌زودی رشد خواهند کرد، این مدل مو واقعاً برازنده شماست. هرچند قلب بسیاری از خانم‌ها با دیدن این نوع مدل مو سال ۲۰۲۱، تندتر می‌تپد و نگران می‌شوند. اما این مدل مو به‌خوبی دل دیگران را هم می‌لرزاند و هوش از سر می‌پراند! نکته جالب درباره این مدل مو این است که برای مدل دادن به آن، کاملاً دستتان باز است. در این بخش می‌توانید خلاقیتتان را به رخ بکشید.

۵- موهای بلند و صاف یک‌دست

این مدل مو سال ۲۰۲۱، برای افرادی که کراتین مو انجام داده‌اند، فوق‌العاده است، این مدل مو هرچند همیشه بوده است و انواع و اقسام مدل‌ها را می‌توانید روی آن پیاده کنید. فقط توجه داشته باشید که هر ماه برای مراقبت از مو و جلوگیری از موخوره، با قیچی مخصوص نوک گیری کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر6

اگر تابه‌حال، علاقه‌ای به تغییر و تجربیات جدید نداشته‌اید. نگاهی به‌ عکس‌های زیر بیندازید تا به شما ثابت شود. یک تغییر کوچک ممکن است تمام چهره و ظاهرتان را متحول کند. موهای بلند، قطعاً زیباست اما اگر موهای سالم ندارید، بهتر است سریع‌تر آن‌ها را کوتاه کنید، برای رسیدگی به موهایتان، ابتدا باید بدانید که نشانه‌های موی آسیب‌ دیده چیست و سپس برای درمان موهایتان دست ‌به ‌کار شوید. مدل مو سال ۲۰۲۲، شاید شروع خوبی برای سبک جدید ظاهرتان باشد. برای ایجاد تغییر در چهره خود میتوانید از یک آرایشگر متبحر کمک بگیرید. با دانلود اپلیکیشن رزرو آنلاین آرایشگاه میتوانید آرایشگاه های اطراف خودتون را پیدا کنید و پس بررسی نمونه کارهای آنها، در صورت نیاز اقدام به رزرو وقت آرایشگاه کنید.

جدیدترین مدل موی دخترانه برای عروسی 1401 + تصاویر15

برای داشتن موهای ابریشمی و سالم از کجا شروع کنیم؟

اگر مراسمی در پیش دارید سری به انواع مدل شینیون جدید بزنید تا با مدل های رسمی و مجلسی نیز آشنا شوید. در مجله زیبایی بیوتایل ما مقالات مختلفی در خصوص نگهداری و مراقبت از مو داریم. همواره به تقویت موی سر با تعذیه مناسب توجه کافی داشته باشید. و برای داشتن موهای سالم، طراحی یک برنامه روتین مراقبت از مو را که مختص موی خودتان باشد فراموش نکنید. اما قبل از هر موضوعی در صورت داشتن موهای آسیب دیده، باید بدانید که بهترین درمان برای موی آسیب دیده کوتاه کردن آن‌هاست.