فال ابجد روزانه | فال روزانه ابجد

فال ابجد امروز یکشنبه 13 شهریور 1401 | کسی با تو دشمنی میکند که باید...

11:03 - 1401/06/13
فال ابجد امروز یکشنبه 13 شهریور 1401 را در سایت پاتوق آنلاین بخوانید.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج د ج

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : آ د آ

نیت خوبی کرده ای. طالعت روشن است. غم و تیرگی از تو دور شده و سعادت به تو روی آورده است. از آسیب بدخواهان در امانی. اگر چیزی را از دست بدهی، از آن فایده ای نصیبت میشود. از دوست، همکار یا همسر خود راحتی میبینی. اگر فکر معامله هستی انجام بده نفع میبری.مدتی است نگران هستی و تشویشی به دل داری. اگر مسافری داری به سلامت باز میگردد. اگر قصد انجام کاری را داری، شرایط با تو موافق است و به مقصود میرسی انشا الله .

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : د ب آ

طالعت روشن است. تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مراد تو خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر و یا انجام معامله ای داری، آن را انجام بده برایت سودبخش است.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : آ ب آ

ایمانت را قوی کن. آنچه را که آرزو و انتظار داری از خداوند طلب کن. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد و به مرادت میرسی. البته با همت و اراده ی خودت. از آنچه که میترسی، در امان هستی. به خداوند توکل کن .

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : ب د د

بهتر است از این خواسته و نیتی که داری منصرف شوی تا آسیبی متوجه تو نشود. فعلا بهتر است دست به کاری نزنی چون در موقعیت خوبی نیستی به زودی این موقعیت نیز تغییر خواهد کرد. تو دوست و دشمن زیاد خواهی داشت باید مراقب آنها باشی تا در کارت فتنه نکنند. اگر کسی تو را نصیحتی کرد آن را بپذیر.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د آ ج

طالع نیکی داری. کارت به زودی بالا میگیرد و به توفیقاتی دست پیدا میکنی. اگر مسافری داری به زودی خبر خوشی از او به تو میرسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. دوستی داری که در پی راحتی توست. با توکل به خداوند به کار و زندگیت ادامه بده تا به آنچه که برای تو مقرر شده دست بیابی.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : د ج آ

این نیت که کردی خوب نیست زندگی بر تو تلخ خواهد شد. چندی است که دلت یکجا نیست به چه کنم چه کنم گرفتار شده ای. برای رفع این حالت به خدا توکل کن. مدتی است که به کسی دل بسته ای و از خیال او بیرون نمی آیی. از او بگذر خداوند بهتر از آن نصیب تو خواهد کرد. در کارها صبور باش. آینده ی روشنی داری و از همه غمها دور میشوی. اگر قصد سفر یا معامله ای داری انجام بده از آن نفع خواهی برد.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ج د ب

در این زمان طالعت خوب نیست بهتر است از قصد و نیت خود منصرف شوی. کسی قصد فریب دادن تو را دارد مراقب باش فریب او را نخوری. نمی توانی همه را دوست خود بدانی بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی نصیحتی به تو کرد آن را بپذیر تا صدمه نبینی. اگر قصد انجام کاری داری چند روزی صبر کن تا شرایط بهتر شود.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین دی

حروف ابجد فال شما : ب د ج

به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی. چیزی را از دست داده ای که به زودی به دست می آوری. اگر با کسی دعوا و مخاصمه داری عاقبت به نفع تو تمام می شود. اگر چنین قصدی را اکنون دارید چند روزی صبر کنید و سپس به آن اقدام کنید. به زودی گشایش و توفیقی نصیب تو می شود و کارت بالا می گیرد.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : آ ج د

هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود ولی مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری. اگر قصد انجام کاری داری ،دودل نباش ،آن کار را انجام بده چون به مقصود می رسی.

فـال ابجد امروز 13 شهریور متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست اما به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.