مهدی حسینی نیا | بیوگرافی مهدی حسینی نیا | مهدی حسینی نیا در سریال یاغی

بازیگر نقش "رحمان" در سریال یاغی کیست؟ + تصاویر

10:11 - 1401/06/13
مهدی حسینی نیا با کارنامه پربار هنری در سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته و در قالب شخصیت مرموز رحمان، برادر بهمن خان هنرنمایی کرده است. بیوگرافی این بازیگر را در ادامه بخوانید.
مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا با کارنامه پربار هنری در سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته و در قالب شخصیت مرموز رحمان، برادر بهمن خان هنرنمایی کرده است. بیوگرافی این بازیگر را در ادامه بخوانید.

بازیگر نقش

شروع بازیگری مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا متولد سال ۱۳۶۰ و مهندس نرم افزار کامپیوتر است. او بازیگری را از سال ۱۳۹۸ با تئاتر شروع کرد و سپس وارد سینما شد.

بازیگر نقش

فیلم های مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا از سال 1389 با بازی در فیلم اینجا بدون من فعالیتش را در سینما آغاز کرد و تاکنون در 20 فیلم سینمایی بازی کرده است. فیلم های برادران لیلا، دسته دختران، مصلحت و روز ششم آخرین کارهای او در سینما محسوب می شود.

فیلم های روشن به کارگردانی روح‌الله حجازی، شنای پروانه، گورکن، عنکبوت، شب اول هجده سالگی، ما همه با هم هستیم، متری شیش و نیم، بنفشه آفریقایی، ایستگاه اتمسفر، شنل، اینجا کسی نمی میرد، خشکسالی و دروغ، روایت ناپدید شدن، هیچ‌کجا هیچ‌کس و من همسرش هستم فیلم های دیگر حسینی نیا است.

نگاهی به فیلم های سینمایی این بازیگر مسر هنری او را به خوبی نشان می دهد و گویای هوشمندی او در انتخاب فیلمنامه و کارگردانانی است که قصد همکاری با آنها را دارد.

بازیگر نقش

سریال های تلویزیونی مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا تاکنون در دو سریال تلویزیونی بازی کرده که هر دو از جمله کارهای شاخص محسوب می شوند. سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی و مجموعه لحظه گرگ و میش به کارگردانی همایون اسعدیان کارهای تلویزیونی این بازیگر محسوب می شوند.

بازیگر نقش

بازی در نقش رحمان در سریال یاغی

حسینی نیا قبل از اینکه نقش برادر بهمن خان در سریال یاغی را برعهده بگیرد در شبکه نمایش خانگی حضور داشت و در سریال های عالیجناب، سیاوش، می خواهم زنده بمانم و میدان سرخ بازی کرده بود اما بازی در نقش رحمان در مجموعه یاغی باعث شد بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

شخصیت مرموز و پیچیده رحمان یکی از نکاتی است که توجه مخاطب را جلب می کند و اتفاقا بازی حسینی نیا به خوبی پر رمز و راز بودن رحمان را نشان داده است.