امیر آقایی بازیگر جذاب/ امیر آقایی

بالاخره این دختر عروس انتخابی امیر آقایی بازیگر جذاب شد+ فیلم و عکس

01:18 - 1401/06/13
امیر آقایی در برنامه دورهمی به سوال مهران مدیری درباره ازدواج نکردن خود پاسخ جالبی داد.

امیر آقایی متولد 10 مرداد 1349 در ارومیه بازیگر ، نقاش و عکاس درجه یک است. امیر آقایی فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. امیر آقایی اواخر دبیرستان زیر نظر احمد آقالو و خسرو دهقان دوره های بازیگری را دید. امیر آقایی با سریال «خاک سرخ» اولین تجربه بازی در جلوی دوربین را بدست آورد. امیر آقایی با بازی در سریال آقازاده نمایش خانگی جا پای خود را در این سریال ها محکم کرد.

امیر آقایی که با درخشش در سریال آقازاده و... جایگاه خود را در شبکه نمایش خانگی کاملا تثبیت کرده بود، با مهران مدیری مجری برنامه دورهمی به گفتگو نشست و در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره ازدواج پاسخ داد:

آقای مدیری عزیزم کی بدش میاد وارد خونه ای بشه که چراغش روشنه؟ کی از تنهایی مفرط همواره لذت می بره؟ هیچکس، اما ازدواج به این سادگی نیست، همینجوری نیستش که من از فرط خستگی و تنهایی بگم حالا برم یکی رو بگیرم. بسیار بسیار مسئولیت بزرگیه، شما مسئولیت یک انسان دیگه رو و فرداش فرزند رو قبول میکنی.

هر وقت بضاعت و تواناییش رو داشتم که بار دیگری رو به دوش بکشم، حتما این کار رو می کنم، من فکر می کنم خیلی با خودم یکپارچه و صادقم، وگرنه تا حالا این کار رو کرده بودم.

مهران مدیری:ملاک هات چیه؟

امیر آقایی:صداقت، صداقت و صداقت

آقای مدیری عزیز ماها عادت می کنیم، فکر می کنیم عاشقیم، عشق ساحت داره، ساحت عشق معصومیته، کدوممون در این ساحتیم؟

مهران مدیری: بازیگر باشه یا نباشه فرقی نمی کنه؟

امیر آقایی:نه چیزهای مهم تری از شغل وجود داره.