علی شادمان | همسر علی شادمان | علی شادمان سریال یاغی

این دختر دل علی شادمان را دزدید | علی شادمان عاشق این دختر شد

15:47 - 1401/06/11
علی شادمان این روزها در سریال یاغی نقش آفرینی کرده است. علی شادمان در این سریال در نقش جاوید کشتی گیر بوده است. در فیلم میم مثل مادر علی شادمان در کنار گلشیفته فراهانی به خوبی درخشید.
علی شادمان

علی شادمان این روزها در سریال یاغی نقش آفرینی کرده است. علی شادمان در این سریال در نقش جاوید کشتی گیر بوده است. در فیلم میم مثل مادر علی شادمان در کنار گلشیفته فراهانی به خوبی درخشید. علی شادمان فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی است. علی شادمان بعد از سریال یاغی به شهرت زیادی دست یافت.

جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد .

این دختر دل علی شادمان را دزدید | علی شادمان عاشق این دختر شد4

و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

این دختر دل علی شادمان را دزدید | علی شادمان عاشق این دختر شد14

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، (با حضور افتخاری) نیکی کریمی بازیگران سریال یاغی ساخته محمد کارت هستند .

لایو کامل علی شادمان و ابرا در شهربازی !