فروش خودرو | خرید خودرو | قیمت خودرو | قیمت روز خودرو

فروش فوری 3 خودرو ارزان قیمت در بازار با تحویل یکماهه

11:44 - 1401/06/10
 بهمن موتوری ها طی اطلاعیه اعلام کردند از روز شنبه فروش سه محصول خود یعنی وانت کارا تک کابین تیپ 4، پیکاپ کارا 2 و ون باری اینرودز را در دستور کار دارد.
فروش خودرو

پاتوق آنلاین به نقل از اقتصادنیوز: بهمن موتوری ها طی اطلاعیه اعلام کردند از روز شنبه فروش سه محصول خود یعنی وانت کارا تک کابین تیپ 4، پیکاپ کارا 2 و ون باری اینرودز را در دستور کار دارد.

براساس اعلام این خودروساز متقاضیان خرید وانت کارا تک کابین برای در اختیار گرفتن این خودرو باید مبلغ 325 میلیون تومان به حساب این خودروساز واریز کنند. ون باری اینرودز نیز با قیمت 559 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. مشتریان کاپرا 2 نیز برای خریداری این پیکاپ باید 652 میلیون تومان پرداخت کنند.

آن طور که در اطلاعیه بهمن موتوری ها آمده هر سه خودرو تنها با رنگ سفید برای فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهند گرفت. این خودروساز خصوصی تعهد کرده هر سه خودروی یاد شده را در هفته آخر مهرماه سال جاری به خریداران تحویل دهد.

مدیران این خودروساز خصوصی تعهد داده اند چنانچه در موعد مقرر خودروی فروخته شده را به مشتری تحویل ندهند به طور ماهانه 2.5 درصد بابت جریمه تاخیر پرداخت خواهند کرد.

اگر مشتریان به هر دلیلی بعد از واریز وجه از تصمیم خود برای خرید خودرو منصرف شدند بهمن موتور به صورت سالیانه 13 درصد سود به آنها پرداخت می کند.

مشتریان از ساعت 10 صبح روز شنبه 12 شهریورماه 1401 تا ساعت 16 همان روز فرصت دارند برای خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند. بهمن موتور پیش بینی کرده اگر در زمان در نظر گرفته شده خودروهای عرضه شده فروش نرفت این طرح فروش را تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دهد.