روانشناسی / عزت نفس پایین /همسر عصبانی

با این6 جمله عالی و اثر گذار همسر تان را هنگام عصبانیت آرام کنید+ عکس

13:20 - 1401/06/07
اگر برای آرام کردن همسرتان در زمان عصبانیت راه‌هایی زیادی را امتحان کرده و جواب دریافت نکرده اید باید از جملاتی که برای آرام کردن او معجزه میکنند استفاده کنید.

راحت ترین راه برای آرام کردن همسر عصبانی با جملاتی اثر بخش

حس عصبانیت و اضطراب چیزی است که نمی توان جلوی آن را گرفت و قطعا همه ما روزی آن را تجربه کرده ایم؛ اما در این میان جملاتی هستند که می‌ توانند به آرام کردن خود و همسرمان کمک کنند و مثل آبی روی آتیش عمل خواهند کرد؛ بنابراین دفعه بعد، قبل از این که به همسرتان بگویید آرام باش و...؛ از جملات زیر استفاده کنید. در این قسمتفف جملاتی به شما می‌ گوییم که باعث می شود همسر شما بعد از شنیدن آن ها آرامش بیشتری را احساس کند.

من کاملا تو را می فهمم

ارزش این جمله به شدت بالاست و نشان دهنده همدردی شما است؛ همچنین علامت این است که شما می دانید مشکلی در کارتان وجود دارد و همسرتان را می فهمید و درک می کنید؛ پس به جای این که بخواهید او را از خودتان برانید، قصد دارید به او نزدیک تر شوید

با این6 جمله عالی و اثر گذار همسر تان را هنگام عصبانیت آرام کنید+ عکس6

در چنین شرایط سختی، صحبت کردن برای من راحت نیست

زمانی که این جمله را بیان می کنید، یعنی می‌ دانید که جر و بحث و ناراحتی اتفاق افتاده و می خواهید خوب عمل کنید و در نتیجه قرار نیست که با هر جمله به رابطه تان آسیب بزنید و دعوا را ادامه دهید، پس این جمله به همسرتان نشان می دهد که رابطه برای تان خیلی اهمیت دارد و نمی‌ خواهید عجله کنید.

بهتر است چند لحظه صبر کنی تا همه چیز آرام شود

این عبارت هم در واقع شبیه به عبارت قبلی است؛ یعنی یک تکنیک آرامش بخش برای شما و همسرتان می باشد. وقتی که این جمله را می گویید، طرف مقابل هم مجبور می‌ شود که صبر کند و از شدت عصبانیتش کاسته خواهد شد. این مکث و سکوت باعث می‌ شود تا هر دو کمی تنفس کنید و آرام شوید.

با این6 جمله عالی و اثر گذار همسر تان را هنگام عصبانیت آرام کنید+ عکس9

من کنارت هستم

این جمله در زمان هایی که اتفاق بسیار تلخ و سختی رخ داده است و همسرتان احساساتش جریحه دار شده، به شدت کمک کننده است و به او قوت قلب می دهد و نشان می دهد که شما چه قدر برایش ارزش قائل هستید.

چگونه به تو کمک کنم تا این شرایط را پشت سر بگذاری؟

این جمله نشان می‌ دهد که شما می‌ خواهید به او کمک کنید تا شرایط سخت را پشت سر بگذارد و می خواهید در کنارش باشید و در نتیجه حس آرامش زیادی را به او منتقل می‌ کند و از لحاظ احساسی شما دو نفر را به شدت به یکدیگر نزدیک خواهد کرد.