فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال چای یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ / به هدف خود نزدیک ...

16:55 - 1401/06/05
فال چای که قدمتی ۳ هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده میشود. فال حافظ هم از جایگاه ویژه ای در نزد ایرانی ها دارد.
فال چای متولدین فروردین ماه مراقب حرف زدن خود باشید و سفره دل خود را پیش هر کس باز نکنید چون ممکن است به ضرر شما تمام شود. کمی رازدار باشید.
فال چای متولدین اردیبهشت احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید، به هدف خود نزدیک می شوید.
فال چای متولدین خرداد خوش شانسی و بخت و اقبال نیکویی در انتظار شماست هرچند که شاید با سختی به دست آید.
فال چای متولدین تیر به دردسر می افتید و گرفتار موضوعی می شوید. با تلاش و کوشش از گرفتاری بوجود آمده رهایی می یابید.
فال چای متولدین مرداد در کار و حرفه خود معامله سودآوری انجام می دهید و موفق می شوید. اما باید احتیاط کنید و همه جوانب مساله را بسنجید تا دچار ضرر نشوید.
فال چای متولدین شهریور کار و تلاش پیگیرانه و توام با خلاقیت شما به ثمر می رسد و در ازای آن پاداش خوبی به شما داده می شود. باید به استعدادهای خود بیشتر ایمان بیاورید.
فال چای متولدین مهر از ایجاد نفاق بین دیگران خودداری کنید. ممکن است رابطه تان با دوست صمیمی تان بهم بخورد و ناراحت شوید. به رفتار خود با دیگران بیشتر بیندیشید.
فال چای متولدین آبان نشانه بهم خوردن رابطه است. مراقب حرف زدن و شوخی کردن خود با دیگران باشید و به آنها بیشتر احترام بگذارید تا اختلاف و درگیری بوجود نیاورید.

فال چای متولدین آذر به خانه و خانواده خود وابستگی زیادی دارید و در کنار آنان احساس آرامش بیشتری می کنید. احساس مادرانه در شما قوی است. فرد سودمند و مفیدی برای جامعه خود هستید.
فال چای متولدین دی تصمیم دارید کار بزرگی انجام دهید. تردید و نگرانی را از خود دور کنید. همه جوانب را بسنجید تا توفیق یابید.
فال چای متولدین بهمن ممکن است در کار و زندگی خود با مشکلاتی روبرو شوید ولی چون پس انداز دارید و مورد حمایت قرار می گیرید نباید نگران چیزی باشید.
فال چای متولدین اسفند به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.