دختران زیبا / دختران کره ای

این دختران زیبای و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا + عکس

16:46 - 1401/05/23
سریال‌های کره‌ای از همان ابتدا،توانایی زیادی در بی نقص نشان دادن کشورشان داشتند.

پاتوق آنلاین : سریال‌های کره‌ای از همان ابتدا،توانایی زیادی در بی نقص نشان دادن کشورشان داشتند. از سریال‌ های تاریخی که به افسانه نزدیک‌تر بودند گرفته، تا سریالهای جدیدی که کاراکترهایش، آرزوهای ما را زندگی می‌کنند.از آنجایی که معمولا کاراکترهای اصلی این سریال‌ها دختران خوششانس هستند، به جرات می‌توان گفت اگر شما هم مخاطب این سریال‌ها هستید، حداقل یک بار حسرت زندگی آن‌ها را خورده و به آن‌ها حسادت کرده‌اید.این مطلب به معرفی چند تن از خوش اقبال‌ترین دخترهای سریال‌های کره‌ای می‌پردازد که حسادت دختران ایرانی را برانگیخته و برای همیشه آن‌ها را در حسرت داشتن چنین زندگی‌ای رها کرده‌اند.

پادشاه ابدی/جونگ ته اول

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس4

تصور کنید در یک روز عادی که مشغول زندگی روزمره‌ی خود هستید،تمام داستان‌هایی که در بچگی برای شما تعریف می‌شد به حقیقت تبدیل شود. در یک شب برفی،شاهزاده‌ای سوار بر اسب سفید از دنیایی جادویی به دنبال شما بیاید و یک دل نه صد دل،عاشق شما شود.این داستان برای جونگ ته اول(با بازی کیم گو اون) به بهترین شکل به حقیقت تبدیل شد.جونگ ته اول افسر پلیس وظیفه شناس شهر سئول است که به شکل عجیب و اتفاقی، با لی گون(با بازی لی مین هو) که پادشاه سئول در دنیای موازی است آشنا می‌شود. این آشنایی برای ته اول خیلی هم خوشایند نیست اما لی گون که از دروازه‌ای مخفی به دنیای جونگ ته اول آمده با اولین نگاه عاشق او می‌ شود و او را سوار بر اسب سفیدش به قلمرو پادشاهی خود می‌برد. جونگ ته اول که حالا با شاهزاده‌ای جوان،باهوش و طبیعتا ثروتمند آشنا شده و فاصله کمی با ملکه شدن دارد، از دید بسیاری از مخاطبان خوشبخت‌ترین دختر دنیا شناخته می‌شود اما داستان سریال برای جونگ ته اول و شاهزاده‌ی سوار بر اسبش، زندگی آرامی را تدارک ندیده است و با چالش‌ هایی که بر سر راه آن‌ ها قرار می‌ دهد این داستان رویایی را خراب می‌ کند...

استارت آپ/سو دال می

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس14

با اینکه زندگی سو دال می(با بازی بائه سوزی)، دختر سخت کوش و پرتلاش داستان ما،با پیچ و خم‌ ها و سختی‌های زیادی همراه بوده، باز هم نمی‌توان او را جز خوش شانس‌ ترین دختر-ها ندانست. او سختی‌های زیادی را در طول زندگی تحمل کرده اما با ورود نام دو سان(با بازی نام جو هیوک) و هان جی پیونگ(با بازی کیم سن هو) مسیر زندگی‌ اش به کلی تغییر می-کند. سو دال می قصد دارد برای رسیدن به خوشبختی و زندگی خوب استارت آپ خودش را تاسیس کند و در این مسیر با نام دو سان آشنا می‌شود. از طرفی هان جی پیونگ که الهام بخش دال می در تمام زندگی‌اش بوده حمایت از استارت آپ آن‌ها را قبول می‌ کند. اما داستان وقتی جالب می‌شود که هر دو پسر خوشتیپ داستان با آینده‌های روشن عاشق سو دال می می‌شوند و او را وارد یکی از سخت ترین دوراهی‌های زندگی‌اش می‌کنند. دوراهیِ شیرینی که آرزوی بیشتر مخاطبان این سریال است.

عاشقان ماه/هه سو

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس12

دقیقا زمانی که فکر می‌ کنید همه چیز به اتمام رسیده و دیگر "بدتر از این نمی‌ شود" فرصتی دوباره می‌ تواند زندگی شما را تغییر دهد. گو هان جین(با بازی لی جی اون) دختری 25 ساله است که در تمام مراحل زندگی شکست خورده و به کلی از زندگی خود ناامید شده است. اما با یک خورشید گرفتگی در قرن 21 او سر از جایی درمی‌آورد که حتی فکرش را هم نمی‌کرد، یعنی قصر خاندان گوریو در سال 941! روح هان جین وارد بدن دختر اشراف‌زاده‌ای به نام هه سو می‌ شود و داستان را آغاز می‌کند. با اینکه هان جین در ابتدا از این اتفاق نگران و ناراحت است، زندگی به جای هه سو آنقدر ها هم به او سخت نمی‌گیرد. او در قصر پادشاهی گوریو با شاهزادگانی آشنا می‌ شود که زندگی او را تغییر می‌دهند. این هشت شاهزاده‌ی زیبا و خوش چهره، هر کدام احساساتی را در برابر هه سو تجربه می‌کنند که برخی از آن‌ها لطیف و عاشقانه،برخی محبت آمیر و دوستانه و برخی نفرت برانگیر و دشمنانه هستند که هه سو همه آن‌ها را در زندگی دومش تجربه خواهد کرد. مواجهه هه سو با این هشت شاهزاده باعث شد اکثر مخاطبان سریال‌های کره‌ای آرزو کنند که کاش فرصت داشتن همچین شانسی را داشته باشند.

کافه پرنس/گو یون چان

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس12

سریال کافه پرنس از سریال‌ های مجبوبی بود که نظر مخاطبان زیادی را برای داستان متفاوتش به خود جلب کرد. کافه پرنس داستان دختری به نام گو یون چان(با بازی یون اون هه) است که با ظاهر پسرانه‌اش بیشتر مردم را به اشتباه می‌اندازد. به طوری که در اولین نگاه مردم فکر می‌کنند او واقعا پسر است! زندگی گو یون چان در ابتدا آنقدر زیبا و حسرت برانگیز نیست چرا که او به دلیل فقر مجبور است سخت کار کند و خرج زندگی خود را دربیاورد. او به کارهای مختلفی مثل پیک موتوری بودن یا مربی تکواندو بودن در باشگاه کوچک راضی است و برا زندگی خود به تنهایی تلاش می‌کند. اما آشنایی او با چوی هان کیول(با بازی گونگ یو) که از پسری جذاب از خانواده‌ای ثروتمند است زندگی او را تغییر می‌دهد. آشنایی آن‌ها در ابتدا با توافقی از جالب چوی هان کیول برای نجات خود از ازدواج اجباری‌ که خانواده‌اش برایش تدارک دیده‌اند آغاز می‌شود. اما در ادامه این پسر جذاب و ثروتمند عاشق دختر پسرنمای سخت کوش داستان می‌شود و او را از سختی‌های زندگی‌اش رها می‌ کند.

مشکلی نیست خوب نباشی/کو مون یونگ

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس13

داستان زندگی کو مون یونگ (با بازی سو یه جی) با دیگر دخترهای خوش اقبال لیست متفاوت است. او در زندگی خود از شهرت، محبوبیت و ثروت زیادی برخوردار است اما بسیار تنهاست. او در زندگی همیشه تنها بوده است و در این تنهایی با سختی‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده که به آرامی روحش را فرسوده و زخمی کرده‌اند. اما در ادامه داستان او با پرستاری به نام مون کانگ ته(با بازی کیم سو هیون)آشنا می‌شود و برای اولین بار عشق را تجربه می‌کند. مون کانگ ته پسر جوانی است که سعی می‌ کند زندگی سخت مون یونگ را تغییر دهد و او را از تنهایی ابدی‌اش نجات دهد. او نه یک شاهزاده ثروتمند بلکه پسری فقیر اما مهربان است که زندگی مون یونگ را نجات می‌دهد و او را با زیبایی‌های زندگی آشنا می‌کند.

منشی کیم چشه؟/کیم می سو

این دختران زیبای  و دلنشین کره‌ای دل مردان ایرانی‌ را بردن / حسرت ایرانی ها برای داشتن این دختران زیبا  + عکس11

کیم می سو(با بازی پارک مین یونگ) از دیگر دختر‌ها خوش شانسی است که بین مخاطبان سریال‌های کره‌ای شناخته شده. او به مدت 9 سال منشی مدیر شرکتی بزرگ و موفق به نام لی یونگ جون(با بازی پارک سئو جون) بوده است اما بعد این مدت طولانی می‌خواهد زندگی خود را تغییر دهد. برای همین حالا قصد رفتن و استعفا دادن از شرکت کرده. اما رفتن او سخت‌تر از چیزی می‌شود که برنامه ریزی کرده بود. چرا که رئیس خوش چهره و ثروتمندش حالا عاشق او شده و قصد دارد به هر قیمتی که شده می سو را کنار خود نگه دارد. او برای جلوگیری از استغفای منشی قدیمی خود و ابراز عشقش به او، کارهایی می‌کند که منشی کیم در رویاهایش هم تجربه نکرده است. این کارهای دلبرانه‌ی لی یونگ جون باعث حسرت مخاطبان و دختران جوانی می‌ شود که این سریال را برای دیدن انتخاب کرده‌اند.