عادل فردوسی‌پور/ عادل فردوسی‌پور مجری برنامه ۹۰:

لو دادن عادل فردوسی‌ پور برای حذف و برکناریش از صداوسیما+ عکس

16:35 - 1401/05/23
مجری برنامه ۹۰: دوست ندارم در هر شرایط کار کنم و می خواهم در کنار کار و عشق و علاقه ام به فوتبال، عزت نفسم هم حفظ شود. همه می دانند من عاشق و دیوانه فوتبالم.

پاتوق آنلاین : محمد سرافراز کمتر از دو سال ریاست صدا و سیما را برعهده داشت و با حواشی خاص خودش از این سازمان کنار رفت. او اخیرا در یک گفت‌ و گو، پیرامون حذف برنامه 90 اعلام کرد: در دوره من نیز فشار‌هایی برای حذف عادل فردوسی‌پور وجود داشت.

سرافراز گفت:‌ مجموعه ما تصمیم گرفت، حذف برنامه 90 و عادل فردوسی‌پور اتفاق نیفتد.اما در دوره بعد، می‌خواستند مدیر شبکه 3 خودی نشان بدهد و او هم کمک کرد که این برنامه تعطیل شود.او می‌گوید: آن‌ها تصور می‌کردند، چیزی شبیه به برنامه 90 می‌توانند درست کنند؛ که خب نتوانستند.​عادل فردوسی‌پور در همان حوزه خودش و با چارچوب‌های مشخص اگر کار کند، عملکرد موفقی خواهد داشت. حالا حذف 90 تبدیل به یک جور عقده برای دوست‌داران این برنامه شده است.

لو دادن عادل فردوسی‌ پور برای حذف و برکناریش از صداوسیما+ عکس6

عادل فردوسی پور در لایو اینستاگرامی از عدم برگشتش به تلویزیون گفت.

عادل فردوسی پور مجری برنامه ۹۰ که از سال ۹۷ به یکباره از آنتن صداوسیما کنار گذاشته شد، دیگر به سمت اجرای برنامه و گزارش فوتبال نرفت

لو دادن عادل فردوسی‌ پور برای حذف و برکناریش از صداوسیما+ عکس16

او که از تصمیمات مدیران صداوسیما ناراحت بوده و هست در لایو اینستاگرامی درباره عدم بازگشتش مقابل دوربین تلویزیون و اجرای گزارش فوتبال گفت:

علاقه و عشق آدم یک بحث است و بحث دیگر این است که دوست دارم جایی کار کنم تا عزت نفسم حفظ شود و نمی توانم و دوست ندارم در هر شرایط کار کنم و می خواهم در کنار کار و عشق و علاقه ام به فوتبال، عزت نفسم هم حفظ شود. همه می دانند من عاشق و دیوانه فوتبالم.»