ماهی عجیب/ ماهی با چهره انسان

ماهی عجیبی با چهره انسان همه رو شوکه کرد+ فیلم و عکس

10:18 - 1401/05/20
یک ماهی با چهره‌ای عجیب و شبیه به انسان در حاشیه رودخانه‌ای شنا کرد.

پاتوق آنلاین : این روزها تصاویر برخی حیوانات که شباهت هایی با انسانها دارند بسیار پربازدید می شود. اکنون یک حیوان عجیب دیگر که این روزها باعث شوکه شدن تعداد زیادی از افراد شده است این ماهی عجیبی است که با صورت انسان در آب ها شنا میکند.

ماهی عجیبی با چهره انسان همه رو شوکه کرد+ فیلم و عکس0

این یک ماهی نسبتاً غیرمعمول در دریاچه ای در چین مشاهده شده است که به نظر می رسد چهره ای شبیه به انسانها دارد. این ماهی با صورتک انسانی پیش از این نیز تا نزدیکی ساحل شنا کرده و توسط مردم محلی دیده شده است.

یک بازدید کننده از روستایی در خارج از شهر کونمینگ در جنوب چین ویدئویی از این ماهی را ضبط کرد. این ویدئو در ویبو که یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی چین محسوب می شود به اشتراک گذاشته شده است و در این کلیپ می توان یک ماهی عجیب را دید که در نزدیکی ساحل شنا می کند.

روی سر ماهی نقاطی تیره وجود دارد که مانند دو چشم به نظر می رسد ، دو خط عمودی که شبیه بینی به نظر می رسند و خطر دیگری به شکل افقی که شبیه دهان در نظر گرفته می شود. بسیاری از مردم از دیدن این ماهی عجیب یرت زده شده و حتی خرافاتی ها دیدن این ماهی را نشانه بدبختی دانسته اند. جالب است که برخی گفته اند این ماهی لرد ولدمورت(شخصیت اهریمنی داستان های هری پاتر) است.

ماهی عجیبی با چهره انسان همه رو شوکه کرد+ فیلم و عکس16

در سال 2010 ، یک مرد 44 ساله انگلیسی ادعا کرد که کپورهایی که پنج ماه قبل خریداری کرده بود شروع به توسعه ویژگی های صورت مانند انسان کرده اند. نظر شما چیست؟ اگر این نوع ماهی را ببینید حاضرید آن را بخورید؟