امین حیایی/ امین حیایی بازیگر سینما و تئاتر/ همسر اول امین حیایی/ همسر دوم امین حیایی/ پسر امین حیایی

اتفاق ناگوار و ناراحت کننده برای امین حیایی / ولیچرنشین شدن امین حیایی+

19:05 - 1401/05/18
امین حیایی با پای شکسته روی ویلچر نشسته است و به همراه چند تن از مسئولان و کادر درمان بیمارستان در حال گرفتن عکس یادگاری است. تصویری که هر چند جدید نیست، اما برخی رسانه‌ها روز گذشته دوباره آن را منتشر کردند و شایعه عجیب سکته امین حیایی را سر زبان‌ها انداختند.

برخی رسانه‌ها شایعه عجیب سکته امین حیایی را سر زبان‌ها انداختند.بهانه رسانه ها نیز تصویری از امین حیایی است.

این تصویر نشان می دهد امین حیایی با پای شکسته روی ویلچر نشسته است و به همراه چند تن از مسئولان و کادر درمان بیمارستان در حال گرفتن عکس یادگاری است.

اتفاق ناگوار و ناراحت کننده برای امین حیایی / ولیچرنشین شدن امین حیایی+ 15

اما بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تصویر منتشر شده مربوط به آذرماه ۱۳۹۶ است. درست زمانی که امین حیایی سر ضبط فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی بود که هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها در قزوین پای راست اش شکست.

همان زمان روزبه معینى مدیر برنامه هاى امین حیایى و مشاور پروژه سینمایى درخونگاه در این رابطه گفته بود که در یکی از صحنه‌های فیلم قرار بوده امین حیایى در کارخانه‌اى در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بپرد. اما در هنگام پرش پالت چوبى کف وانت شکسته و مچ پاى امین حیایی پیچ خورده و دچار آسیب شده است

بیوگرافی امین حیایی

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است و کار بازیگری را در سال ۱۳۷۰ با یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی آغاز کرد. اما زمان زیادی طول کشید تا او بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در یک فیلم سینمایی حضور پیدا کند. البته در اولین نقش آفرینی اش هم شانس چندانی نداشت و به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا نتوانست به موفقیتی برسد. اما در سال ۸۲ با بازی در دو فیلم مهمانی و کما توانست به شهرت برسد.

از جمله افتخارات امین حیایی می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد.