فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال روزانه حافظ سه شنبه ۱8 مرداد ۱۴۰۱ /اگر دیدید اوضاع باب میلتان نیست..

17:05 - 1401/05/17
مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز همراه شوید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۸ مرداد :

شما نگرشی مثبت نسبت به زندگی دارید و همین باعث می شود که از هر لحاظ برنده باشید. دیگران شما را به خاطر شخصیت جسوری که دارید مورد تحسین و احترام قرار می دهند. امسال از لحاظ سلامتی حتی اگر با مشکلی مواجه شوید هم این مشکل در حدی نخواهد بود که شما را به طور جدی آزار بدهد و یا برایتان هزینه ساز شود. شما فرصت های زیادی برای گسترش تجارت و کسب و کار خود در اختیار خواهید داشت. از لحاظ حرفه ای امسال بخت با شما یار خواهد بود و تمام اتفاقاتی که پیش می آیند خواه خودتان متوجه باشید یا نباشید برای شما نتایج مثبتی را به همراه خواهند داشت. روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و احساسی که بین شما و طرف مقابلتان وجود دارد خیلی محکمتر خواهد شد و حتی شاید تصمیم به ازدواج بگیرید. اگر پیش از این عشقتان را پیدا کرده باشید امسال لحظات بی نظیری را در کنار او خواهید گذراند و درک خیلی بهتری از هم پیدا خواهید کرد. آبان، دی، فروردین و تیر ماه بهترین ماه های سال هستند.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز هیجان و ماجراجویی است، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. اگر دیدید اوضاع باب میلتان نیست تسلیم نشوید و خودتان برای فراهم کردن شرایط مورد نظرتان پیش قدم شوید. اگر می خواهید اوضاع تغییر کند باید در اولین قدم نگاه خودتان را تغییر دهید. امروز شما اراده ای بسیار محکم و اعتماد به نفسی بالا دارید. الان زمان بسیار خوبی است برای این که نقشه هایی را که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود دارید را عملی کنید. احساسات قوی و محکم خود را به نتایجی مثبت و ملموس تبدیل کنید. به جای ویران کردن سعی کنید همه چیز را ساخته و بهتر کنید. در مورد مسئله ای فکر می کنید حقتان ضایع شده، گرهی که با دست باز می شود با دندان باز نکنید، با یک اعتراض ساده به حقتان خواهید رسید، مشکل را بیخودی بزرگتر و بغرنج تر نکنید. در مورد مسئله ای خانوادگی اجازه ندهید از سادگی تان سو استفاده کنند.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

عشق دارد به سراغ شما می آید. شما امروز خیلی احساساتی تر از همیشه شده اید، اما باید مواظب باشید این شور و اشتیاق فوق العاده ای که در خود احساس می کنید باعث نشود زیاده روی کنید و رفتارهایی از خودتان نشان دهید که شاید به جای اینکه عشقتان را ثابت کنند به ضررتان تمام شوند. ممکن است شما برداشت غیر واقع بینانه ای از شرایط موجود داشته باشید و یا یک نفر بخواهد شما را گمراه کرده و چیزی که حقیقت ندارد را به جای واقعیت به شما نشان دهد تا شما را در مسیری قرار دهد که خودش دلش می خواهد. بهتر است امروز به سادگی به دیگران اعتماد نکنید. در مورد نیتتان چاره کار حسادت ورزیدن، غصه خوردن و یا نشستن نیست، باید بلند شوید و همت کنید تا در کارتان پیروز شوید و به آنچه که می خواهید برسید، با غم و غصه هیچ کاری درست نمی شود. دست روی دست گذاشتن جز اتلاف و هدر دادن عمرتان چیزی برایتان به ارمغان نمی آورد.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز انگار همه چیز دارد خیلی سریع تر از حالت عادی پیش می رود و این شرایط باعث شده است که شما احساس گیجی و سردرگمی کنید. هیچ تعجبی ندارد اگر اتفاقاتی که این اواخر و به ویژه امروز در رابطه ی عاطفی تان پیش آمده اند شما را غافلگیر کرده باشند. شما احساس می کنید همه چیز با چنان سرعتی اتفاق افتاده است که درکش برای شما غیر ممکن است. سعی نکنید همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید و از کوچک ترین جزئیات همه چیز سر در بیاورید. هر آنچه اتفاق افتاده است را فراموش کرده و چشمانتان را به آنچه پیش رویتان قرار دارد بدوزید. گذشت زمان همه چیز را درست خواهد کرد. از یک موقعیت ظاهرا از دست رفته بهره برداری کنید تا بتوانید از مشکل تازه بوجود آمده عبور کنید. با گفتن حرفی روند کارها برایتان آسانتر خواهد شد. تغییراتی در وضعیت ظاهری محل کار یا زندگی شما بوجود می آید که این تنوع موجب افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه تان می شود.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز بخش رویاپرداز وجودتان فعال شده است و نگاهی ایده آل گرایانه به دنیای اطرافتان پیدا کرده اید. شاید وضعیت فعلی دنیا آن طوری که شما دوست دارید نباشد، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید هیچ نقشی در تغییر دادن این شرایط داشته باشید. برای یک ذره هم که شده است اوضاع را به شکلی که خودتان دلتان می خواهد باشد در بیاورید. وقتی پای رسیدن به اهدافتان به میان می آید باید جسارت بیشتری از خودتان نشان دهید. برنامه های مهمی که برای خود داشته اید ممکن است امروز به صورتی کاملا غیر منتظره و به خاطر شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است با مشکلاتی مواجه شوند. نگرانی های بی موردی ذهن شما را مشغول کرده، با دیدی مثبت به آینده بنگرید و تا برفی نیامده پارو برندارید. انجام کاری ظاهرا مشکل به شما سپرده می شود، شما به خوبی از پس این کار بر می آیید. در مورد نیتتان با دیگران همانطوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار کنند.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز سعی کنید نگاهتان نسبت به همیشه مثبت تر باشد. شما باید تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا تسلیم احساسات خود نشوید، در غیر این صورت واقعیت های مهمی را نادیده خواهید گرفت. شما امروز نمی توانید به راحتی مرز بین خیال و واقعیت را تشخیص دهید و انگار بالای ابرها هستید، اما اگر مواظب نباشید ناگهان در ناکجا آباد فرود خواهید آمد. امروز سعی کنید بیشتر قدرت خود را روی خانه و خانواده تان متمرکز کنید. به مشکلات و مسائل خانواده رسیدگی کنید و کارهای خانه و نظافت و تعمیرات را نیز به انجام برسانید. هر چقدر شما بیشتر کار کنید بقیه ی اعضای خانه هم به کمک کردن به شما تشویق شده و همراهیتان خواهند کرد. از شخصی که برایتان بسیار عزیز است دلخورید، آشتی کنید روابطتان بیش از این حرف ها ارزش دارد. به یک پیشنهاد کاری یا سرمایه گذاری بهتر است فعلا نه بگویید و کمی بیشتر تحقیق کنید. شما عاشق هستید و دلتان پاک است، صبر و تحمل داشته باشید اوضاع روبه راه و بر وفق مرادتان خواهد شد.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز شما در حال و هوای مهمانی و گردش و فعالیت های اجتماعی هستید و دوست دارید دور و برتان شلوغ باشد و با بقیه صحبت کنید و خوش باشید. اگر می توانید با دوستی که برای مدتی طولانی از او بیخبر بوده اید قرار بگذارید و با هم صحبت کنید. مسلماً هر دوی شما حرف ها و خبرهای زیادی برای گفتن به همدیگر دارید. امروز یک نفر که به همدردی شما نیاز دارد به سراغتان خواهد آمد و از شما می خواهد که برای حل مشکلاتش او را یاری کنید. صحبت کردن با او ذهن شما را درگیر برخی مسائل شخصیتان خواهد کرد و در نهایت در کنار کمک کردن به او راه حلی برای مشکل خودتان هم پیدا خواهید کرد. خوش بینی های اخیرتان ممکن است آنقدر که آرزویش را می کنید ختم به خیر نشود. بهتر است در کار یا روشی که در پیش گرفته اید تجدید نظر کنید و با تامل و تعمق بیشتری به آن بپردازید تا بتوانید به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. در روابط عاطفی کاسه داغ تر از آش نشوید و کاری نکنید که توقع جبران داشته باشید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

احتمالا تغییراتی که در خانه ی شما دارند به وجود می آیند امروز باعث آشفتگی و عصبانیت بعضی از اعضای خانواده خواهند شد. شاید دارید نقل مکان می کنید و یا مشغول انجام برخی تعمیرات یا بازسازی خانه تان هستید. بهم ریختگی و شرایط آشفته ای که در خانه به وجود آمده اعصاب همه را به هم ریخته است، اگر می توانید کمک کنید تا این کار هر چه سریعتر انجام شود و هم خودتان و هم اطرافیانتان به آرامش برسید. وقتی این کارها انجام شوند همه می توانند به اعصاب خود مسلط شده و به این فکر کنند که باقی مانده ی روزتان را چطور بگذرانند تا خستگی ناشی از این کارها و بی نظمی ها را از تن به در کنند. توقعتان را از خودتان کم کنید و به جای کلافگی و ناراحتی به خودتان حق اشتباه کردن بدهید. در مورد کاری که می خواهید شروع کنید بهتر است اول از خودتان بپرسید آیا آمادگی عواقبش را دارید یا نه. شخصی به شما اطمینان کرده و با شما درد و دلی کرده، حواستان را جمع کنید و راز دار باشید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و اطرافیانتان به وجود بیایند که باعث دلخوری و حتی بالا گرفتن بحث بین شما خواهند شد. شاید طرف مقابلتان به تلاش شما برای برطرف ساختن این مشکل توجهی نکند و بدخلقی و جر و بحث هایش را ادامه بدهد. از توانایی خود در خواندن ذهن طرف مقابل استفاده کرده و با حرف هایی که می دانید او را آرام خواهند کرد بحث را خاتمه بدهید. مطمئن باشید که طرف مقابلتان به زودی از رفتار اشتباه خود پشیمان خواهد شد. ممکن است مسائل مالی نگرانی هایی را برای شما به وجود آورده باشند، اما خونسردی خودتان را حفظ کنید چون شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید به این مشکلات غلبه خواهید کرد. این روزها فشار روی شانه هایتان زیاد است، شخصی به شما کمکی خواهد کرد و این فشار کم خواهد شد. در مورد نیتتان شما فکر می کنید همه راه ها را رفته اید، اما از خودتان بپرسید آیا واقعاً اینطور است؟ شنیدن یک حرف ساده از شخصی که برایتان مهم است لبخند روی لبتان می آورد. یک کار جدید را شروع می کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

سوء تفاهم هایی که در هنگام صحبت با عزیزی که دور از شما زندگی می کند پیش خواهند آمد باعث می شوند که احساس کنید غرورتان شکسته، احساستان آسیب دیده و اعصابتان به هم ریخته است. بهترین کاری که در این شرایط می شود کرد این است که درگیر بحث و دعوا نشوید و در آرامش این موضوع را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و مشکل را حل کنید. از این که راهی را در پیش بگیرید که دیگران تا کنون نرفته اند هراسی نداشته باشید، معمولا راه هایی که خیلی شلوغ نیستند و پستی و بلندی های زیادی دارند به جاهای بسیار زیبایی ختم می شوند. هر گونه انرژی منفی و شک و تردیدی را از خودتان دور کنید و به ندای درونتان گوش فرا دهید. بعد از پشت سر گذاشتن سختی ها حالا موقع رسیدن به خواسته تان است. راه پیشرفت برای شما باز می شود. بعد از یک تماس تلفنی دست دست و غفلت نکنید. برای رفع مشکلات و غم و ناراحتی شخصی بسیار تلاش می کنید، به هر ترتیب او را تنها نگذارید. در مورد نیتتان فعلا کمی صبر کنید.

♑ فال روز متولدین دی

یک نفر دارد چیزی را از شما مخفی می کند. همه ی ما رازهایی داریم، اما چیزی که این شخص دارد از شما پنهان می کند به شما ارتباط پیدا می کند و این منصفانه نیست. حس ششم شما در مورد این که این شخص کیست خیلی خوب راهنماییتان خواهد کرد. سعی کنید بی آن که کار را به بحث و ناراحتی بکشانید اصل مطلب را بفهمید. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است. در مورد مسئله بوجود آمده در محیط کارتان شاید استرس ها کاملا از بین نرود اما مطمئنا به جواب نزدیکتر می شوید. سعی نکنید به زور از چیزی که به شما مربوط نیست سر در بیاورید. تکیه کردن به یک دوست قدیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که مشاورتان برایتان تجویز می کند.

♒ فال متولدین بهمن

شما به یک نفر علاقمند هستید، اما این طور به نظر می رسد که او به یک نفر دیگر علاقه دارد. این مسئله ممکن است باعث احساس عدم امنیت و حسادت شما بشود. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. شاید قضیه آن طوری که شما فکر می کنید نباشد. سعی کنید به اصل ماجرا پی ببرید. شاید همزمان به چند جا دعوت شده باشید و مجبور باشید بین گزینه هایی که دارید تنها یکی را انتخاب کنید. همان چیزی را انتخاب کنید که برایتان از همه بهتر است. اگر نتوانسته اید در تعطیلات چند روز گذشته به سفر بروید اصلا ناراحت نباشید، امروز یک گردش با دوستانتان می تواند به اندازه ی یک سفر چند روزه حال و هوایتان را عوض کند. این روزها همه چیز برای شما متفاوت است، این امر نباید شما را بترساند یا نگران کند، روزی تان از جایی که توقع ندارید به دستتان می رسد. در مورد مسئله ای که ذهنتان را مشغول کرده حواستان باشد بحث ها را با هم قاطی نکنید و خودتان را بیهوده در گرداب افکار نیندازید، یک مسئله کمتر بهتر.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است امروز باعث خواهد شد که نتوانید به برنامه ای که داشته اید برسید و همین مسئله باعث خواهد شد ناراحتی هایی به وجود بیایند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این اتفاق ناخوشایند نکنید و سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم کنید. امروز تا می توانید از خودتان مراقبت کنید و از یک روز همراه با استراحت و آرامش لذت ببرید. در صورتی که از خانه بیرون بروید ترجیح می دهید به جاهایی بروید که زیاد شما را به داشتن روابط اجتماعی مجبور نکنند و به حال خودتان باشید. با این حال شما امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که شما را به داشتن ارتباط با دیگران وادار خواهند کرد. شاید حتی درگیر یک بحث نسبتا داغ شوید. برای شخصی در اطرافتان بیش از حد نگرانید، او خودش حواسش از شما جمع تر است، شما کلاه خودتان را بچسبید. از انجام یک معامله احساس رضایت می کنید. مجبور می شوید یک سفر را به تعویق بیندازید. یک نو رسیده با خودش نور و برکت به زندگی تان می آورد. چیزی که دنبالش می گردید پیدا خواهید کرد.