مانتوهای 1401 | مدل مانتو 1401

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر

12:36 - 1401/05/13
چه مانتویی قد را کوتاه نشان می دهد؟ اولین نکته ای که باید بدانید این است که شما مثل قدبلندها این آزادی را ندارید که لباس های گشاد انتخاب کنید و باید در انتخاب سایز مانتوی خود دقت کنید.
مانتو برای افراد قد کوتاه

پاتوق آنلاین: چه مانتویی قد را کوتاه نشان می دهد؟ اولین نکته ای که باید بدانید این است که شما مثل قدبلندها این آزادی را ندارید که لباس های گشاد انتخاب کنید و باید در انتخاب سایز مانتوی خود دقت کنید. در درجه دوم بهتر است سراغ مانتوهای خیلی بلند نیز نروید زیرا شما را کوتاه تر از حد معمول نشان می دهد. همچنین مانتوهای چروک دار و مانتو دامن های کلوش نیز اصلا گزینه خوبی برای خرید کردن نیست. در عوض پیشنهاد میکنیم برای انتخاب قد مانتوی خود سراغ مانتوهایی بروید که قدشان تا زانوی شما باشد و برای انتخاب طرح و رنگ نیز باید بدانید که ایده آل ترین گزینه برای شما مانتوهای راه راه عمودی است زیرا از لحاظ بصری شما را بلندتر نشان میدهد

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 17

لباسی که هر روزه بر تن می‌کنید، مانند مانتو رابطه مستقیمی با حس رضایتمندی نسبت به خود را در شما پدید می آورد. پوشیدن مانتو مناسب تأثیر بسزایی در جذابیت فرم اندام هر فرد داشته و علاوه بر آن درخشش و زیبایی ظاهری را نیز با خود به همراه دارد.

گروه هدف ما در این مقاله بانوان قد کوتاه هستند که برخی از آن‌ها به جهت کوتاهی قد خود دچار کمبود و یا عدم اعتماد به نفس در خود شده‌اند. در ادامه با توصیه‌هایی در رابطه با استایل مناسب افراد قد کوتاه خواهید شد که شما را در ساخت استایلی بی‌نظیر همراهی خواهد کرد.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 13

انتخاب مانتو مناسب افراد قد کوتاه و قد بلند نیازمند به دست آوردن فاکتورهایی جداگانه است که اگر هر شخص شناخت کافی بر روی اندام خود داشته باشد، به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که کدام مدل مانتو برای او مناسب است.

معمولاً کسانی که دارای قد کوتاهی هستند نسبت به دیگران حساسیت بیشتری در انتخاب مانتو برای خود دارند و با وسواس بیشتری دست به انتخاب می‌زنند که رفع این موضوع خود نیازمند همان شناختی است که گفته شد.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 11

استایل مناسب افراد قد کوتاه

خانم‌های قد کوتاه دیگر نگران انتخاب مانتو مناسب برای خود نباشید، چرا که با ادامه این مطلب می‌توانید با آگاهی بیشتر برای خرید مانتو مناسب اقدام کنید. از مواردی که بر روی انتخاب مانتو مناسب افراد قد کوتاه تأثیر می‌گذارد می‌توان به چاق و یا لاغر بودن فرد نیز اشاره داشت که این خود بحثی مفصل است که به اختصار به آن اشاره خواهیم داشت.

یقیناً تا به حال بانوان بسیاری را در جامعه دیده اید که دارای قدی کوتاه و یا متوسط هستند. این افراد تنها با رعایت و بهره گیری از مواردی که در ذیل بیان می‌شود می‌توانند استایل خود را به گونه ای بسازند که قد خود را بلندتر از حد واقعی نشان دهند.

یکی از نکاتی که افراد کوتاه قد همیشه باید آن را در نظر داشته باشند انتخاب اکسسوری‌ها و یا حتی طرح‌های روی مانتو است که ارتباط مستقیمی با کوتاه و بلند نشان دادن قد و یا چاق و لاغری اندام آن‌ها دارد. به طور کلی باید استفاده از آیتم های بزرگ را از استایل خود حذف نمایید چرا که باعث ریز نشان دادن جثه و کوتاهی قد شما خواهند شد.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 14

راهنمای انتخاب مانتو مناسب برای افراد کوتاه قد

در انتهای این بخش شما می توانید با استفاده از نکاتی که ارائه شده برای خود استایلی جذاب ساخته و در کنار آن با اضافه کردن برخی آیتم ها استایل خود را کامل نمایید.

برای رسیدن به این منظور می توان از روش‌های آسان بهره گرفت که یکی از آن‌ها بحث شیرین ست کردن لباس‌ها با یک رنگ است.مقصود از یک رنگ لزوماً این نیست که تمامی مانتو و شلوار و کفش و غیره حتماً از یک رنگ ثابت باشد بلکه می‌توان انتخابی از طیف‌های متفاوت یک رنگ یا رنگ‌های نزدیک به هم داشت.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 10

تصور تعداد کثیری از بانوان کوتاه قد جامعه این است که با وجود علاقه زیاد، نمی‌توانند از مانتوهای بلند استفاده کنند زیرا بر این باور هستند که باعث کوتاه‌تر دیده شدن قد آن‌ها خواهد شد.

در صورتی که این مورد صحیح نیست و شما با اندکی تأمل و به کار گیری نکاتی نه چندان سخت می توانید به استایل مورد علاقه خود حتی با وجود قد کوتاه هم برسید.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 5 حورا

مانتو مناسب افراد کوتاه قد و چاق

پیشنهادی که برای افراد کوتاه قد و البته چاق داریم استفاده از مانتوهای بلند و ترجیحاً تیره می‌باشد. توجه داشته باشید که منظور از پوشیدن رنگ‌های تیره به فراموشی سپردن رنگ‌های شاد نیست و دلیل توصیه رنگ تیره این است که باعث می‌شود شما لاغر‌تر به نظر برسید و این خود در باریک نشان داده شدن اندام شما و در نتیجه بلندتر نشان دادن قد تأثیر بسزایی خواهد داشت.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 5

مانتو مناسب افراد قد کوتاه که اندامی چاق دارند نباید مملو از طرح‌های شلوغ وپر نقش و نگار و یا برجسته باشد و ترجیحاً مدل‌های ظریف و بدون پف و ساده به آن‌ها پیشنهاد می‌شود.

به طور مثال استفاده از مانتوهای دارای طرح‌های عمودی یا همان راه راه و همچنین مانتو‌هایی که هنگام دوخت در آن برش‌های عمودی به کار گرفته شده است گزینه مناسبی برای باریک و کشیده‌تر نشان دادن اندام شما می‌باشد و هر چه این خطوط عمودی باریک‌تر باشند جلوه بیشتری خواهند داشت.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 17

ترکیب مانتو دارای رنگ‌های روشن با طرح‌های عمودی تکنیکی مناسب برای بانوانی است که تمایلی به پوشیدن رنگ‌های تیره ندارند. در مقابل آن پوشیدن مانتوهای دارای خطوط و طرح‌های افقی و یقه هفت برای این افراد توصیه نمی‌شود.

این افراد بایستی از پوشیدن مانتوهای جلو باز صرف نظر نموده و مانتوهای دکمه دار ایده مناسبی برای آن‌ها می‌باشد.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 10 دیژون

مانتو مناسب افراد کوتاه قد و لاغر

فکر پوشیدن مانتوهای اورسایز را از ذهن خود دور کنید. از سری نکاتی که این افراد ملزم به رعایت آن هستند پوشیدن مانتوهای بلند و دقیقاً سایز اندام خود یا به زبان دیگر فیت تن وشاید کمی چسبان و نه چندان تنگ است.

پوشیدن مانتوهای گشاد و اورسایز علاوه بر اینکه قد شما را بلندتر نمایش نمی‌دهد، باعث لاغرتر و ریز نشان دادن جثه شما نیز خواهد بود که این مورد به خودی خود می‌تواند تمام تلاش شما را در جهت بلندتر نشان دادن قد بر باد دهد.

مانتوهایی که دارای پلیسه‌های ریز و چند طبقه هستند برای این افراد مناسب می‌باشد. بر خلاف افراد چاق کوتاه قد، برای این گروه پوشیدن مانتوهای دارای طرح‌های شلوغ و رنگ روشن هیچ ممانعتی ندارد.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 6

استفاده از اکسسوری‌های مناسب برای استایل افراد کوتاه قد

بستن کمربندهای ظریف و متناسب با رنگ مانتو نیز به بلند و کشیده‌تر نشان دادن پاها و در نتیجه قد شما کمک بسزایی می‌کند و هرچه آن را بالاتر ببندید جلوه بیشتری خواهد داشت.

کفش‌های دارای پاشنه و نوک تیز برای شما که دارای قد کوتاه هستید در کنار پوشیدن مانتو بلند توصیه می‌شود و اگر میانه خوبی با کفش‌های پاشنه بلند ندارید می‌توانید از کفش‌های دارای لژ و یا پاشنه‌های به قول معروف تخم مرغی استفاده کنید.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 19

استفاده از روسری و شال‌های کوتاه گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود، بنابراین روسری و شال بلند را در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید چرا که این آیتم می تواند تعادلی بین بالا تنه و پایین تنه شما ایجاد نموده و قد شما را بلندتر نمایش دهد.

شلوار مورد نظر برای شما بایستی قدی تا مچ پا داشته باشد و البته از شلوار‌های دمپا و دارای فاق بلند و همچنین راسته نیز می‌توانید استفاده نمایید اما شلوارهای کوتاه مناسب استایل شما نخواهد بود.

جدیدترین مانتوهای شیک و با کلاس ویژه خانوم های قد کوتاه + تصاویر 16

در آخرین کلام

در پایان به این سؤال می‌رسیم که آیا پوشیدن مانتو بلند، استایل مناسب افراد قد کوتاه هست و یا خیر؟

پاسخ به این مسئله خود به تنهایی یک موضوع سلیقه‌ای می‌باشد اما اگر شما مخاطب عزیز هم جزء آن دسته از بانوانی هستید که با وجود قد کوتاه تمایل زیادی به پوشیدن مانتو بلند دارید بایستی بگوییم که بله افراد قد کوتاه هم به شرط انتخابی صحیح می‌توانند مانتوهای بلند بر تن نموده و آرزوی خود را به حقیقت تبدیل کنند و همچنین شاهد نتیجه رضایت بخش آن نیز باشند.