علی دایی و همسر اولش/ علت جدایی علی دایی از همس اولش/ پیج علی دایی

دنیز دختر علی دایی دنیز راز جدایی پدر و مادرش را فاش کرد+ عکس

11:05 - 1401/05/10
دنیز دختر علی دایی که حالا دیگه کاملا شناخته شدست، به همراه مادرش تصویری منتشر کرد که نشون میده مامی جان سن و سالی جوان دارند.

پاتوق آنلاین: دنیز دایی ، دختر علی دایی در روز تولدش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که 18 سالم بشه و نشستم عكسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم - فکر میکنم عکس تولد یك سالگ یم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ۳۰ شهریور خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم - مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی - ی دوستت دارم. در حالی که علی دایی چند روز پیش در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور بیان کرد: رسانه ها برای من شایعه ساختند و من یک همسر بیشتر ندارم. که نام او مونا فرخ آذری است در حالی که دنیز دختر علی دایی از زنی به نام مهسا به عنوان مادرش اسم برده است.دنیز دایی در صفحه خود به مناسبت تولدش عکسی از دوران خردسالی خود با مادرش را منتشر و در پست های قبلش مادرش را تگ کرده است ، گفتنی است دنیز دایی و مادرش از بلاگر های اینستاگرام میباشند.

دنیز دختر اول و خارجکی علی دایی می باشد که سالهاست خارج از ایران زندگی میکد و یه جورایی اصلا رنگ ایرانو ندیده. علی دایی هم که دیگه نیازی به آشناییت نداره چرا که مرد جذاب فوتبال ایرانه و خیلی ها حتی استقلالی ها هم او را دوست دارند و احترام خاصی براش قائلند. اما دنیز خانوم از پدر داشتن انگاری تنها اسمش رو داشته و در کنار مادرش بزرگ شده.دنیز دختر علی دایی دنیز راز جدایی پدر و مادرش را فاش کرد+ عکس2

در حدی که علی دایی اصلا مادر دنیز رو حساب نمیکنه و مدتی پیش در یکی از مصاحبه ها گفت تنها یکبار ازدواج کرده و حتی سن دخترش رو هم به درستی نمیدونست! همن مصاحبه و حرف های علی دایی باعض شد تا دنیز بیشتر به چشم بیاد و کاربران به پیجش هجوم ببرند تا ببینن قضیه از چه قراره و خب دنیز هم چون به خودش و مادرش بر خورده بود و از طرفی هم پدرش چهره ای ببسیار مهم به نام علی دایی بود، با انتشار متن و تصویری حرفای دلش رو زد و یه جورایی جواب علی دایی رو داد!

دنیز دایی تا پیش از این اتفاق و جنجالات چندان عکسی از مادرش در پیجش منتشر نمیکرد و بیشتر تو حال و هوای عکس و فیلمای خودش بود اما از اون به بعد بیشتر به این موضوع توجه داره. در ادامه تصویری جدید از دنیز و مادرش مشاهده می کنید که نشون میده همسر اول علی آقا دایی سن و سالی بسیار جوان هم دارند. ناگفته نمونه این تصویر رو مادرش منتشر کرد با کپشنی زیبا برای دخترش دنیز.

علی دایی، فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد.او پس از قبولی در دانشگاه صنعتی شریف و اقامت در تهران، به تیم تاکسیرانی تهران پیوست. دایی پس از آن، چهار سال در تیم بانک تجارت در مسابقات لیگ تهران به میدان رفت و از آنجا بود که مورد توجه مربیان وقت تیم‌های فوتبال قرار گرفت و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد. دایی پس از آن به تیم پرسپولیس تهران پیوست و دوران فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در جام آزادگان آغاز کرد.