علی دایی | همسر علی دایی | علی دایی و دخترش | جشن تولد علی دایی

قیمت های نجومی غذاهای رستوران علی دایی عجیب مردم را شوکه کرد / آقای علی دایی از شما بعید بود

21:54 - 1401/04/25
این رستوران که غذاهای گران قیمتی مانند میگو سرو می‌کند، رنج قیمتی بالایی دارد.

پاتوق آنلاین : گل کوچیک: علی دایی بازیکن فوتبال ایرانی است. علی دایی دو دختر به نام های نورا و دنیز دارد. علی دایی تاکنون دو همسر به نام های مهسا و مونا داشته است. علی دایی همسر اول خود را طلاق داده است. علی دایی با مونا همسر دومش زندگی می کند. این رستوران که غذاهای گران قیمتی مانند میگو سرو می‌کند، رنج قیمتی بالایی دارد.

خرید کارخانه فولاد و تکذیب دایی

خبر حضور دایی ستاره فوتبال ایران و انتشار تصاویر او در یکی از کارخانه‌های فولاد بردسیر در ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان سبب‌ساز خبرها و ادعاهایی شده است.

 قیمت های نجومی غذاهای رستوران علی دایی عجیب مردم را شوکه کرد / آقای علی دایی از شما بعید بود19

 قیمت های نجومی غذاهای رستوران علی دایی عجیب مردم را شوکه کرد / آقای علی دایی از شما بعید بود7

ادعای خرید کارخانه فولاد مَشیز یا سهام آن از جمله این ادعاها بوده است.

دایی در بدو ورود به کرمان ابتدا به بازدید از انجمن خیریه یاس کرمان رفت که حدود ۶ هزار بیمار سرطانی را تحت پوشش حمایت دارد و ده‌ها پروژه و تجهیزات را برای این بیماران طی سال‌های اخیر با صرف اعتبارات کلان به همت خیران تامین کرده است.

همان زمان انجام سفر نیز برخی کاربران در فضای استان کرمان مدعی خرید کارخانه شدند، اما مدیران کارخانه و خود علی دایی ترجیح دادند سکوت کنند تا اینکه روز گذشته یک رسانه در تهران در خبری مدعی خرید کارخانه در آستانه ورشکستگی و نجات کارگران از بیکاری توسط علی دایی شد و این خبر بازتاب‌های بسیاری داشت که هم مدیران کارخانه و هم خود دایی مجبور به واکنش شدند.

این رسانه کشوری در خبر خود مبنی بر خرید کارخانه فولاد مشیز بردسیر توسط دایی مدعی شد که او دو هزار کارگر این کارخانه صنعتی را از ورشکستگی و بیکاری نجات می‌دهد.

علی دایی در فضای مجازی نوشت: خبر منتشر شده اخیر درباره خرید کارخانه فولاد آویز بنده اشتباه و خلاف واقعیت است