طالع بینی /فال روزانه/ شخصیت شناسی

طالع بینی :متولدین کدام ماه ها شوهران بهتری هستند ؟

14:04 - 1401/04/18
مردان متولد هر ماه دارای یک ویژگی بسیار منحصربه فرد و برجسته به عنوان همسر هستند که می تواند آنها را در گروه بهترین شوهرها قرار دهد.

پاتوق آنلاین : شاید قصد ازدواج دارید و می خواهید بدانید مردان متولد کدام ماه می توانند بهترین شوهرها برای، همسرانشان باشند و البته این مورد بستگی به این دارد که اولویت شما در ازدواج داشتن کدام یک، از خصوصیات اخلاقی خوب است. و یا شاید ازدواج کرده اید و می خواهید بدانید همسرتان از چه ، نظر شوهر بهتری نسبت به مردان متولد ماه های دیگر است. در هر صورت احتمالا پاسخ سوال، خود را دریافت می کنید.

بهترین شوهرها

طبق علم ستاره شناسی مردان متولد هر ماهی دارای یک ویژگی بسیار برجسته نسبت به متولدین ماه های، دیگر هستند که آن ویژگی می تواند وی را تبدیل به شوهری منحصر به فرد کند. برای مثال “صداقت” ویژگی خاص مرد فروردینی و “فداکاری” خصلت ویژه مرد اسفندماهی است و بنابراین هر کدام از آنها ، می توانند در گروه بهترین شوهرها قرار گیرند.

در زیر با ویژگی برتر و منحصر به فرد مردان متولد ماه های مختلف آشنا می شوید و در نهایت این خانم ها، هستند که تشخیص می دهند که از نظر آنها کدام یک از این خصوصیات می توانند، شخصی را به شوهری نمونه تبدیل کند.

شوهر فروردین ماهی

مرد فروردینی می تواند یک شوهر خوب باشد چرا که صادق است و صداقت در رابطه بسیار مهم است. از آنجا که او نسبت به همه چیز بسیار رو راست است، بنابراین اعتماد کردن به او نیز آسان است. وقتی با شماست همه کارت هایش روی میز است و چیزی پنهان ندارد.

البته صداقت او تا حدی می تواند حالتی رک و صریح داشته باشد (مثلا اگر از او بپرسید آیا این لباس، منو چاق نشون می ده؟ انتظار جوابی چاپلوسانه نداشته باشید!) ولی با این حال هرگز در رابطه نوعی، رفتار نمی کند که نیات او را زیر سوال ببرید. در حقیقت قبل اینکه در این مورد برایتان سوالی پیش بیاید، خودش به شما همه چیز را خواهد گفت.

بهترین شوهرها : شوهر اردیبهشت ماهی

مرد اردیبهشتی از جهت “وفاداری” می تواند در گروه بهترین شوهرها جا بگیرد. وقتی همسر شما شد، به صورت مادام العمر پای این عهد می ماند. حتی اگر در کنار شما بودن گاهی سخت باشد ولی با این، حال آن را رها نمی کند. می داند که داشتن یک رابطه قابل اطمینان چقدر مهم است و آن را خراب نمی کند.

وجدان اخلاقی او هرگز به او اجازه بی وفایی نمی دهد. (او از آن نوع افراد وفادار است که مثلا ممکن، یک سال تمام هر هفته به لیگ بولینگ که شما ثبت نامش کرده اید برود با اینکه حتی شاید از بولینگ، متنفر باشد.) هرگز لازم نیست به اینکه آیا شما را نا امید می کند یا خیر فکر کنید. شوهر اردیبهشتی، از ناامید کردن کسانی که دوستش دارد، متنفر است. او به راستی وفادار است و وقتی عاشق شما باشد، خودتان این حقیقت را متوجه می شوید.

طالع بینی :متولدین کدام ماه ها شوهران بهتری هستند ؟17ویژگی خاص مرد متولد هر ماه به عنوان همسر

شوهر خرداد ماهی

مرد متولد خرداد از جهت مهربانی و “با محبت” بودن شوهر خوبیست و البته این محبت صرفا تنها، به آغوش و بوسه ختم نمی شود بلکه رفتار او بیشتر چیزی شباهت دارد که مدام به شما احساس، سوپرمدل بودن و یا زنی خاص بودن می دهد. وقتی در اطراف تان باشد مدام قربان صدقه تان می رود، حتی اگر طرفدار چنین ابراز محبت های واضحی نباشید ولی باز هم برایتان سخت است که تسلیم، محبت های او نشوید.

احساس سوپرمدل بودن از دید همسر، حتی وقتی تازه از خواب بیدار شده باشید، چیز جالبی است. او بزرگترین مشوق و تحسین کننده شما خواهد بود و همچنین اولین نفری است که وقتی احساس ناراحتی، کنید به شما روحیه می دهد.

بهترین شوهرها : شوهر تیر ماهی

شوهر تیرماهی از جهات “احساساتی” بودن می تواند از بهترین شوهرها باشد چرا که احتمالا شیرین تر، از شکلات بودن می تواند مزایایی به دنبال داشته باشد! برای مثال اگر سالگرد ازدواج و یا مناسبت، خاصی نزدیک باشد می توانید امیدوار باشید که برنامه خاصی دارد.

او “همیشه” سعی می کند لحظات کوچک و خاصی که با هم به اشتراک دارید را به بهترین شکل یادآوری کند. اگر فراموش کند، در حالی که اشک شما را از گونه هایتان پاک می کند، به نحوی قصورش را جبران، خواهد کرد. او فوق العاده احساساتیست و می داند چطور باید دل شما را به دست بیاورد. اگر فرصتی ، برای سورپرایز کردنتان پیش بیاد، راهی برای این کار پیدا می کند. همچنین از نشان دادن احساساتش، به شما در مقابل دیگران ترسی ندارد.

شوهر مرداد ماهی

مرد مردادی از جهت “شجاعت” شوهر ایده آلی است. (شاید بتوان شجاعت او را مثل شخصیت جان اسنو، در سریال بازی تاج و تخت دانست!) او عاشق جوانمردی است، بنابراین می توان او را نوعی شوالیه دنیای، مدرن با زره درخشان توصیف کرد.

شما با داشتن شوهری مرداد ماهی هرگز احساس ترس و یا نا امنی ندارید. او برای شما مثل یک، صخره است. شجاعت او بسیاری از اطرفیانش از جمله شما را به وجد آورده و به او جلوه ای، همچون ابرقهرمان ها را می دهد. او از هیچ چیزی عقب نشینی نمی کند.

شوهر شهریور ماهی

شوهر شهریوری از جهت “سختکوشی” در گروه بهترین شوهرها قرار می گیرد. او نمادی از ، موفقیت است چرا که برای چیزی که می خواهد کار می کند. او شما را با استقامت های خود تحت تاثیر ، قرار داده و در عین حال به شما انگیزه می دهد.

شما با داشتن شوهری شهریوری در کنار خود هرگز دوران سخت نخواهید داشت چرا که او با ، وجدان کاری که دارد هرگونه تردیدی را از بین برده و به شما نشان می دهد که برای مدت طولانی، در کنارتان است. اگر اتفاقی بیفتد، خواهید دانست که او بی وقفه برای رفع و بهبود وضعیت پیش آمده، کار خواهد کرد تا اوضاع را بهتر کند. وقتی یک مرد شهریوری قولی بدهد، یعنی با تمام وجود بر سر، آن قول پایبند می ماند.

شوهر مهر ماهی

شوهر مهر ماهی از جهت “سیاست مداری” شوهر خوبی محسوب می شود. شما هرگز با یک مرد ، مهرماهی دچار دعوای سخت نمی شوید چرا که او فردی منصف است. نمادی از تعادل است و هرگز به، مدت طولانی لحظات بسیار پرتنشی با او نخواهید داشت.

سیاست مداری او قابل توجه و کمیاب است. مرد مهرماهی عاقل است می داند با عسل بیشتر از سرکه، می تواند مسائل را حل کند! بنابراین او در رابطه با هرکسی که باشد رفتاری مسالمت آمیز دارد. نه تنها با شما خوب است بلکه از آن نوع مردانیست که مادرش هم او را تایید می کند.

شوهر آبان ماهی

مرد آبان ماهی از حیث “پرشور و حرارت” بودن از بهترین شوهرها محسوب می شود. او می تواند، شما را در سطحی از یک رابطه عاشقانه بالا ببرد که حتی تصورش را هم نمی کردید چنین چیزی، ممکن باشد. اشتیاق و حرارت او برایتان نیروبخش است. هرگز کسل کننده و حوصله سر بر نیست و، رابطه تان هم هرگز به این شکل نخواهد بود.

هر روز بودن با او مثل یک ماجراجویی عاشقانه است که شاید فقط می توانید در رمان ها بخوانید. او مجنون شماست و همیشه اشتیاقش را به شما یادآوری می کند.اگر شیفته، چیزهای عاشقانه هستید و در عین حال می خواهید مردی را به طور کامل برای خود داشته باشید، شوهر آبان ماهی در هر موقعیتی با شما و کنارتان خواهد بود.

طالع بینی :متولدین کدام ماه ها شوهران بهتری هستند ؟8ویژگی منحصر به فرد مردان متولد ماه های مختلف

شوهر آذر ماهی

مرد آذرماهی از جهت “خوش بینی” شوهر ایده آلی است. همیشه نکات مثبت را می بیند، حتی اگر، در موقعیتی باشد که دیدن چیزهای مثبت سخت باشد. او در رابطه، اعتماد به نفس هر کاری را به شما می دهد.

وقتی مشکلی در زندگی پیش بیاید او مثل نوری رفتار می کند که به شما نشان دهد همه مسیرها، تاریک و ترسناک نیست. چنین مثبت اندیش بودن باعث نشاط روزانه می شود. رفتار او به نحویست، که می تواند دنیا را به محلی روشن تر و آفتابی تر تبدیل کند، حتی اگر افق طوفانی باشد. اگر ناراحت باشید او می داند چطور روز شما را بهتر کند. مرد آذر ماهی گرچه ممکن است مستقل، عمل کند ولی با این حال برایتان وقت می گذارد.

شوهر دی ماهی

شوهر دی ماهی از جهت “خانواده مداری” از بهترین شوهرها محسوب می شود. برای او هیچ چیز، مهم تر از داشتن یک خانواده متحد و دوست داشتنی در زندگی نیست و از نظر او روابط بسیار مهم است.

مرد دی ماهی همیشه سخت کار می کند تا رابطه تان مستحکم و پایدار بماند. احساسات و علاقه او، نسبت به خانواده قابل توجه و تاثیرگذار است. برای شما هرگز سوالی در مورد اولویت های او در ، زندگی پیش نمی آید چرا که او نشان می دهد به راستی چه چیزی مهم است و آن شما هستید.

شوهر بهمن ماهی

مرد بهمن ماهی از جهت “صبوری” و شکیبایی ایده آل است. هرگز کنترل اعصاب خود را از دست نداده ، و خود را به داخل دعوا و مشاجره نمی اندازد. از جهت صبوری مثل یک قدیس عمل می کند. باو در تمام اوقات می تواند نمادی از صلح و آرامش باشد.

شوهر متولد این ماه رفتارش به نحوی است که اگر وسیله ای در خانه خراب شود، عصبانی نشده، و سعی در تعمیر آن می کند و فورا عصبانی نمی شود. او هرگز در لحظه واکنش تند نشان نمی دهد. به شما احساس امنیت می دهد. اگر به دنبال یک شریک زندگی مادام العمر باشید او تا آخر با شماست.

شوهر اسفند ماهی

مرد اسفندماهی از حیث “فداکاری” در گروه بهترین شوهرها جا می گیرد. او همیشه آماده است تا برای، کمک دست یاری به شما برساند. او هرگز درباره لطف هایش مردد نیست و از انجام دادن این کار ، خوشحال می شود.

حتی اگر لطف او شامل رفتن به مغازه برای خرید بستنی و یا رفتن به داروخانه باشد، او این کار را ، بدون مکث انجام می دهد. فداکاری او شگفت انگیز است و هرگز نسبت به خوش قلبی او تردید نمی کنید.