شناخت یک مرد خسیس

روانشناسی : یک مرد خسیس را با این نشانه ها بشناسید+ عکس

14:56 - 1401/04/15
نگهداری از پول به روش درست، چیز خوبی است، اما دوست شدن با کسی که همیشه نگران پولش است، بسیار آزادهنده است. درست خرج کردن یک چیز است و خسیس بودن یک چیز دیگر!

پاتوق آنلاین : نگهداری از پول به روش درست، چیز خوبی است، اما دوست شدن با کسی که همیشه نگران پولش است، بسیار آزادهنده است. درست خرج کردن یک چیز است و خسیس بودن یک چیز دیگر!

قرار ملاقات های کم خرج

مردی که از پول خرج کردن متنفر است، شما را به ارزان‌ترین رستوران ها می‌برد، از غذاهای خیابانی تعریف می‌کند و اصرار دارد همیشه غذا بیاورید و در پارک بخورید! درست است که این کار، گاهی اوقات سرگرم کننده و جالب است. اما ، اگر او پول زیادی دارد اما همیشه این کار را انجام میدهد، نشانه ای است، که باید مراقب آن باشید.

روانشناسی : یک مرد خسیس را با این نشانه ها بشناسید+ عکس11

قرار ملاقات های کم خرج

استفاده از وسایل حملونقل عمومی

استفاده ازوسایل حمل‌ونقل عمومی، با محیط زیست سازگار است و همه ما با آن موافقیم. اگر مردی ، شما را مجبور میکند کیلومترها زیر آفتاب داغ راه بروید یا با متروی شلوغ به جایی بروید، فقط به این دلیل که در هزینه سوخت یا کرایه تاکسی صرفه جویی کند، حق دارید عصبانی شوید. اگر از ماشین شما استفاده میکند و یا شما همیشه هزینه تاکسی را پرداخت می کنید ، او خسیس است.

هرگز به شما هدیه نمیدهد

مردی که با خرج کردن پول مشکل دارد، هر بهانه‌ای پیدا می‌کند تا یک هدیه کوچک هم به شما ندهد. او با بیان اینکه احساسات با ارزش تر از مادیات هستند به شما هدیه نمیدهد، اگر هم بدهند یک هدیه ارزان قیمت میدهد و همیشه آن را یادآوری میکند. او هیچ مشکلی با پذیرفتن هدیه شما و دیگران ندارد .

شما را وادار می کند برای او خرج کنید

درست است که وقتی بیرون می روید، هزینه‌ها را با هم تقسیم کنید یا به نوبت پرداخت کنید. یک مرد خسیس نه تنها پیشنهاد پرداخت کردن، نمی دهد، بلکه از تمام ترفندها استفاده میکند تا شما هزینه را پرداخت کنید. از داستان‌های غم انگیز موجودی بانکی گرفته تا داستان‌های طولانی در مورد دزدیدن پولش و یا وعده میدهد اگر حقوقش را گرفت همه پول شما را پس میدهد.

روانشناسی : یک مرد خسیس را با این نشانه ها بشناسید+ عکس9

شما را وادار می کند برای او خرج کنید

از خرید کردن متنفر است

یک مرد خسیس از خرید کردن متنفر است، حتی برای خودش. او با هر خریدی که برای خودتان میکنید، مشکل دارد! او همیشه برای کوچکترین چیزها هم چانه میزند خصوصا با دستفروشان کنار خیابان . این کار نه تنها بدجنسی او را نشان میدهد ، بلکه نشان می دهد که پس انداز برای او از نجابت و اخلاق، مهمتر است.

برای کسی خرج نمیکند

یک مرد خسیس از پول خرج کردن برای دیگران متنفر است، حتی اگر آن اشخاص والدین و دوستانش باشند. این مورد را زمانی متوجه میشوید که او دوست ندارد به مهمانی هایی برود که مجبور است چیزی بخرد و بیشتر دوست دارد در جایی باشد که دیگران برایش هزینه کنند ( مفت باشه، کوفت باشه J ) همچنین او حاضر نیست برای مناسبت های مختلف برای پدر و مادرش هدیه بخرد.