فال حافظ روزانه | فال تاروت | فال انبیا | فال قهوه | فال امروز | فال شخصی

فال حافظ روزانه سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱

20:08 - 1401/04/13
می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز همراه شوید.
فال حافظ روزانه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز همراه شوید.

فال شخصی برای متولدین ۱۴ تیر :

سالی که پیش رو دارید فرصت های فوق العاده ای را برای انجام سرمایه گذاری های مختلف برای شما به همراه خواهد داشت. دوستان و آشنایانتان شما را چه از لحاظ مادی و چه عاطفی در تمام طول سال مورد لطف و حمایت خود قرار خواهند داد و هر وقت که به کمک نیاز داشته باشید در کنارتان خواهند بود. اگر متاهل هستید حمایت همسرتان را نیز خواهید داشت و فرزندانتان با موفقیت هایی که به دست می آورند باعث غرور و سربلندی شما خواهند شد. وضعیت سلامتی خود شما خوشبختانه خیلی خوب خواهد بود. مجردها ممکن است از یک نفر جواب منفی دریافت کنند، اما این به احتمال زیاد بزرگترین شانس زندگی آنها خواهد بود! ماه های مرداد، آبان، فروردین و اردیبهشت بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شاید در خیالتان فکر کنید که بودن در کنار دوستان صمیمی باعث خواهد شد که حالتان بهتر شود، اما وقتی در کنارشان هستید خواهید دید که همچنان بیقرار هستید. شاید بهتر باشد برای رهایی از این حالت فعالیت هایی را در برنامه ی امروز خود جای دهید که ماجراجویی و شور و هیجان بیشتری را در بر می گیرند، مثلا ورزش کردن! امروز روز خوبی برای سفر کردن نیست و تأخیرهای پایان ناپذیر، صف های طولانی و مشکلات ریز و درشت دیگر شما را راحت نخواهند گذاشت. توصیه می شود که حتی برنامه ریزی برای سفر را هم به یک روز دیگر موکول کنید. اصلا چرا سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم نمی کنید. وقت آن رسیده که سوء تفاهم بوجود آمده بین شما و یک دوست را به پایان برسانید. گذشت زمان فقط بذر کینه را در قلب‌هایتان خواهد پاشید، صادق باشید شما هم بی تقصیر نبوده‌اید. لطفی که پیش از این به شخصی داشته‌اید، فراموش نشده است. شخصی که با زبان تند و شوخی های بی مورد شما را آزار می دهد از خودتان دور کنید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وقتی دارید با جدیت تمام تلاش می کنید که به اوضاع سر و سامان بدهید و همه چیز را در حالت تعادل نگه دارید، فراموش نکنید که از وقتتان لذت هم ببرید و کمی هم خوش بگذرانید. احساس خوشحالی، به ویژه در چنین روزی، یکی از عناصر مهم زندگی است. هر چقدر انرژی مثبت بیشتری داشته باشید راحت تر خواهید توانست با موقعیت هایی که در برابرتان قرار می گیرند روبرو شوید. یک لبخند ساده می تواند شما را از هر دری که بخواهید عبور دهد. یکی از دوستان و یا همکارانتان درگیر مسائل مالی است و ممکن است شما مجبور باشید برخی از مسئولیت های او را به عهده بگیرید تا بتواند با خیال راحت به کارهایش رسیدگی کند. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. حتی شده از خواب و خوراکتان بزنید این کار را انجام دهید، برایتان نتایج بسیار خوبی به همراه دارد. موضوعی احساسی بسیار نگرانتان کرده است، نگران نباشید این طوفانی است که می گذرد. بی منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده.

♊ فال امروز متولدین خرداد

امروز در مورد مسائلی که پیش می آیند زیاد احساساتی نشوید. شما فکر می کنید که دارید در احساسات خود غرق می شوید، اما اگر حواستان را جمع نکنید خودتان را در باتلاقی گرفتار خواهید یافت که فرار از آن برایتان دشوار خواهد بود. حتما با یکی از دوستان صمیمی خود که مورد اعتمادتان است درد دل کنید تا رویارویی با احساستان برایتان آسانتر شود. ممکن است به خاطر درگیری با مسائل کاری امروز نتوانید برای عشقتان آنقدر که خودتان دلتان می خواهد وقت بگذارید. شاید این موضوع شما را ناراحت کند، اما کاری از دستتان بر نمی آید و تنها چاره این است هر چه سریعتر کارتان را تمام کنید. قصد دارید دست به کاری بزنید و با این که خیلی هم تلاش کرده اید، نگرانید و شرایط را کاملا به ضرر خود می دانید. اوضاع اینطور باقی نمی ماند مطمئن باشید خیلی زود نتایج زحماتتان را می بینید. اتفاقی خوش در حال رخ دادن است، هر چه زودتر او را بجویید. این روزها نوبت شماست. برای کار نکرده توضیح ندهید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما می توانید انرژی موجود در امروز را به صورت مثبتی احساس کنید. وقتی به این انرژی مثبت اجازه بدهید وجودتان را در بر بگیرد بقیه ی چیزها به طور خودبخود روبراه خواهند شد. اعتماد به نفس خودتان را حفظ کنید و نگاهی مثبت به دنیای اطرافتان داشته باشید. هر چیز ناخوشایندی که پیش از این در زندگیتان بوده است را امروز در پرونده ی گذشته قرار داده و کنار بگذارید. شاید مجبور باشید برنامه ای که برای سفر داشته اید را به وقت دیگری موکول کنید و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست؛ با فکر کردن به این که هر چند کمی دیرتر، اما حتما به این سفر خواهید رفت دل خودتان را خوش کنید! برای نیتتان به امید معجزه نباید بنشینید. شما خوشبخت هستید، مگر اینکه دائم بخواهید خود را با دیگران مقایسه کنید و انتظار داشته باشید که خوشبخت تر از آنها باشید. این هرگز میسر نمی شود زیرا همواره دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند، تصور می کنید. درباره مسائل عاطفی‌تان بیش از حد توقع نداشته باشید.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما معمولا ترجیح می دهید راهتان را آهسته و پیوسته پیش بروید، اما امروز ممکن است لازم باشد چند باری میانبر بزنید. موقعیت هایی که به یکباره و از جایی که اصلا انتظار ندارید برایتان فراهم می شوند را غنیمت شمرده و مورد استفاده قرار دهید. به شانستان اعتماد کنید و ببینید شما را به کجا خواهد برد. کمی ماجراجویی کنید هیچ ضرری به حالتان نخواهد داشت. امروز اگر عشقتان در کنارتان نباشد به شدت احساس تنهایی خواهید کرد و شاید حتی از زندگی کردن سیر شوید. دنیای تکنولوژی خیلی چیزها را برای ما راحت کرده است، یک تماس تصویری با محبوبتان حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد! ایده ای برای سرمایه گذاری به ذهن شما خطور کرده. این ایده‌ی خامی ست، نیاز به پردازش بیشتری دارد. هشیار اگر باشید می توانید از آن برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان حرف های تکراری خسته‌تان کرده. کمی فاصله بگیرید تا نه چیزی بگویید و نه چیزی بشنوید. گاهی تنهایی بهتر است.

♍ فال امروز متولدین شهریور

امروز دلتان نمی خواهد در انجام کارهایتان از دیگران تبعیت کنید و ترجیح می دهید روزتان را طوری برنامه ریزی کنید که تا جای ممکن تنها باشید و با دیگران ارتباطی نداشته باشید. با این حال در خانه ماندن و تمیز کردن منزلتان یا خوابیدن به مدت طولانی را به عنوان راهی برای این کار به شما توصیه نمی کنیم. سعی کنید سر خودتان را با انجام کارهای مورد علاقه تان گرم کنید. این احتمال وجود دارد که در خانه و بین اعضای خانواده درگیری هایی پیش بیاید. همه خیلی عصبی هستند و منتظر یک بهانه اند تا دعوا راه بیندازند! جای هیچ گونه نگرانی نیست، تا پایان روز اوضاع دوباره روبراه خواهد شد. در مورد نیتی که در ذهن دارید بهتر است دست از لج بازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهی برسید. آنچه از گذشته باقی می ماند خاطره است نباید برای آن افسوس خورد. از خاطرات خوب همچون چراغی برای نشان دادن راه آینده استفاده کنید وگرنه راه رفته را دوباره مجبور می شوید طی کنید. بلایی آمده بود که به سلامتی از آن گذر کردید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز دیگران به خاطر عشق و محبتی که به آنها نثار می کنید از شما بسیار ممنون و متشکر خواهند بود، پس تا می توانید به آنها محبت کنید و در آغوششان بگیرید. هیچکس هرگز خوبی و محبت را فراموش نمی کند و این کارهایتان جای دوری نمی روند. امروز روز خنده، مهربانی و شادمانی است، شما هم نقش خودتان را در آن ایفا کنید. تماس های تلفنی و یا تحویل گرفتن بسته هایی که در انتظارشان بوده اید خیلی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید انجام خواهند شد و دردسرشان آنقدر زیاد است که ترجیح می دهید عطایشان را به لقایشان ببخشید. اگر کمی حوصله به خرج بدهید همه چیز روبراه خواهد شد. از غفلت در روابط احساسی حذر کنید چون این ایام و خوشی های آن است که برایتان می ماند. به دنبال پیدا کردن یاری باشید که همیشه تکیه گاه شما باشد. شخصی قابل اعتماد وارد زندگی‌تان می شود، که می توانید با او خیلی راحت باشید. حواستان به صحبت‌های که در اطرافتان می‌شود باشد. همه خیرخواه نیستند و گاهی فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز کارهایتان به خوبی پیش می روند و می توانید از تمام لحظات روزتان بیشترین لذت ممکن را ببرید، از شانسی که به شما روی آورده بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و از چیزی هم خجالت نکشید، از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا اواخر مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید. امروز از پولی که قرار بوده است به دستتان برسد خبری نیست و اگر قصد خریدی را داشته اید مجبور خواهید بود فعلا دست نگه دارید. دوری از ورزش و نگرانی از اضافه وزن نیز مشکل دیگری است که از مدت‌ها پیش شما را آزار می دهد، با خودتان قراری بگذارید و از امروز حداقل نیم ساعت پیاده روی کنید. سلامتتان از همه چیز مهمتر است. ملاقاتی خواهید داشت، مراقب باشید با ندانم کاری خود موقعیت را از دست ندهید. حد و مرزهایتان را بشناسید و رعایت کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید امروز زیاد حالت جدی به خودتان نگیرید. اگر توانستید کمی زودتر به خانه بروید، دوستانتان را هم دور هم جمع کنید و با هم بازی کنید و حرف بزنید و بخندید. چه اشکالی دارد اگر تازه اول هفته باشد؟ امشب برای بازی و تفریح فوق العاده است. برای پذیرایی هم به خودتان زیاد سخت نگیرید و آن را به ساده ترین شکل ممکن برگزار کنید. اگر پدر و مادرتان کارها و رفتارهایتان را مورد انتقاد قرار دادند خونسردی خودتان را حفظ کنید. شما نسبت به همیشه خیلی حساس تر هستید و نمی توانید به راحتی انتقادهایی که از شما می شوند را تحمل کنید، اما یادتان باشد که آنها پدر و مادرتان هستند و خیر و صلاحتان را می خواهند. این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که بتوانید ارتباطی خوب با فردی که اصلا انتظارش را ندارید، برقرار کنید. تولد یکی از نزدیکان را فراموش کرده‌اید، جبران کنید. شخصی در محل کار به شما لطف کوچکی خواهد کرد، سپاس گزار و قدردان باشید، یادتان باشید مهربانی وظیفه نیست اما قدردانی از آن وظیفه است.

♑ فال روز متولدین دی

امروز شما به خاطر شخصیت آرام و سازگاری که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند، پس از آن به درستی استفاده کنید. به جنبه ی مثبت هر چیزی بیندیشید و نیمه ی پر لیوان را نگاه کنید. لبخند بزنید و خوشحالی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه بدهید. اگر فشار کار اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. امروز وقتی دارید با کامپیوتر کار می کنید مرتب نتیجه کارتان را ذخیره کنید چون هر لحظه ممکن است به خاطر قطع برق، مشکلات فنی و یا هر دلیل دیگری اطلاعاتتان از دست بروند. باعث و بانی اتفاقی که افتاده خود شمایید، گناه را به گردن دیگران نیندازید. برای اخذ یک تصمیم مهم دچار شک و تردید شده‌اید، برای دست یابی به جمع بندی درست، باید پیرامون موضوع تحقیق بیشتری بکنید. نقطه نظرات شخصی که براتان خیلی مهم است را بپرسید. خواهید دید که راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

♒ فال متولدین بهمن

با وجود این که ممکن است در حال حاضر با موانع پیش بینی نشده ای مواجه شده باشید، اما شما از آن آدم هایی نیستید که زود از میدان به در می شوند. فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای رویاهایتان دارد بیشتر و بیشتر می شود و همین باعث شده است که از لحاظ عاطفی خیلی حساس شوید. شما این را می دانید که راهی پیش رو دارید که چندان آسان نیست، پس نباید با دیدن موانع کوچک ترس به دلتان راه بدهید و نسبت به هدفتان دچار تردید شوید. خودتان را جمع کنید و روش کاریتان را مورد بررسی مجدد قرار دهید و ببینید چه تغییراتی باید در برنامه هایتان ایجادکنید، سپس با عزم و اراده ای حتی بیش از قبل پیش بروید. در رفتارهایتان با دیگران صادقانه رفتار می کنید و همین موضوع باعث شده که دوستان زیادی داشته باشید. یکی از آشنایان کمکی می خواهد اما بیش از هر چیز قصد دارد به شما نزدیک شود. زود به او اعتماد نکنید اما بی توجه هم نباشید. شاید قرار است تنهایتان را برای همیشه کنار بگذارید. به سر و وضعتان بیشتر توجه کنید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز به جای این که علامت سوال های مهمی که بالای سرتان قرار گرفته اند را خط بزنید، سوال هایی که ذهنتان را به خود درگیر کرده اند با دیگران مورد بحث قرار دهید. شاید شما فکر کنید که هیچ کس به خوبی خودتان نمی تواند برای مشکلات موجود در این دنیا راه حل پیدا کند، اما در اشتباه هستید، پس با دیگران در این مورد صحبت کنید و ببینید آنها در این مورد چه نظری دارند. وقتی به یک مسئله از زوایای مختلف نگاه کنید آن را خیلی بهتر درک خواهید کرد. اگر در انتظار رسیدن خبر خوبی هستید احتمال این که آن را در ساعات اولیه ی روز دریافت کنید خیلی کم است. ذهنتان را با کارهای دیگر مشغول نگه دارید تا از دل نگرانی دیوانه نشوید! از کنار یک اثر هنری به سادگی نگذرید. اگر می خواهید خسارت نپردازید، لازم است حواستان را بیشتر جمع کنید. عزیزی چشم انتظار ملاقات و دیدار با شماست، او را زیاد منتظر نگه ندارید و هر چه زودتر او را دریابید. در حال حاضر امکان و فرصت تحقیق در مورد پیشنهادی که به شما شده ندارید، با کمک خواستن از شخصی موقعیت را حفظ کنید.