سریال یاغی | علی شادمان در سریال یاغی

هنرنمایی علی شادمان در پشت صحنه سریال یاغی + فیلم

13:33 - 1401/04/10
فیلمی از پشت صحنه سریال یاغی با حضور علی شادمان را مشاهده می کنید. در این قسمت از سریال علی شادمان باید مسیری را بدود تا طناز طباطبایی را از یک حادثه فاجعه بار نجات دهد.

پاتوق آنلاین : فیلمی از پشت صحنه سریال یاغی با حضور علی شادمان را مشاهده می کنید. در این قسمت از سریال علی شادمان باید مسیری را بدود تا طناز طباطبایی را از یک حادثه فاجعه بار نجات دهد. سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت در بخش نمایش خانگی پخش می‌شود. سریال یاغی هر پنجشنبه ساعت 8 صبح منتشر می شود.

در سکانسی از سریال یاغی می بینیم که جاوید (علی شادمان) برای فرار از دست افرادی که که قصد زدن او را دارند از یک دیوار حدودا 2 متری می پرد. در فیلمی که از پشت صحنه مربوط به این سکانس منتشر شده میبینیم که این پرش توسط خود علی شادمان انجام شده و بدلکاری در کار نبوده.

درباره سریال یاغی

سریال یاغی به دلیل داستان تازه و بازیگران مطرحی چون پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، آبان عسکری، عباس جمشیدی فر، الیکا ناصری، مه لقا باقری و امیر جعفری توانسته مخاطبان زیادی را با خود همراه کند.

علی شادمان متولد 4 آذر 1375 در ایلام نخستین بار در فیلم میم مثل مادر در کنار گلشیفته فراهانی بازی کرد و به دلیل استعداد و انتخاب های خوبی که داشت توانست به یک بازیگر خوب و مطرح تبدیل شود.

در سریال یاغی علی شادمان نقش یک جوان عاشق کشتی را بازی می کند که قرار است از طریق کشتی به عشقش ابرا که با خانواده اش به آلمان رفته برسد. در این راه بهمن خان (پارسا فیروزفر) به او کمک می کند.