شخصیت شناسی

شخصیت شناسی : خوش تیپ ترین افراد متولدین کدام ماه هستن

18:37 - 1401/04/02
با خصوصیات سلیقه ای افرادی که در گروه خوش تیپ ترین ماه تولد قرار دارند آشنا شده و رتبه بندی متولدین ماه ها در میزان خوش لباسی را ببینید.

احتمالا شما نیز این نقطه نظر را شنیده اید که زیبا دیدن هر چیزی بستگی به سلیقه هر شخص دارد و، این موضوع در زمینه مد و سبک پوشش نیز صدق می کند و هر کسی ممکن است سلیقه متفاوتی داشته، باشد ولی با این وجود همه ما برخی افراد را جذاب تر و خوش پوش تر از بقیه می یابیم و این امر، ارتباطی به نوع کشور، فرهنگ و یا قومیت نیز ندارد. در زیر با رتبه بندی خوش تیپ ترین ماه تولد آشنا، می شوید.

خوش تیپ ترین ماه تولد

برخی افراد همیشه به طور معمول خوش لباس هستند و به نظر می رسد سلیقه خوبی در زمینه مد و، فشن دارند. گرچه ممکن است در این زمینه مطالعه بیشتری داشته باشند ولی همیشه اینطور نیست. در مواجه با این افراد گاهی احساس می کنیم آنها ذاتا سررشته ای از خوش پوشی در خود دارند این موضوع می تواند به ماهی که در آن متولد شده اند نیز بستگی داشته باشد!

رتبه اول: اردیبهشت ماهی ها

اردیبهشتی ها به طور کلی به چیزهای مادی تمایل شدیدی دارند. سبک کلاسیک را در لباس ها می پسندند. همانطور که گفته شد به دلیل تمایل به مادی گرایی، گاهی اوقات پول زیادی بابت خرید از برندهای، لوکس پرداخت می کنند و معمولا هنگام وارد شدن به جمع نادیده باقی نمی مانند. تشنه خرید اجناس، بسیار فشن و لوکس هستند و بخشی از شادی آنها بدین نحو به دست می آید. همچنین چشم تیزبینی در، جزئیات پوشاک دارند. بنابراین همیشه برای نوع لباس های خود تعریف و تمجید می شنوند.

رتبه دوم: مرداد ماهی ها

مردادی ها که رتبه دوم ما را در لیست خوش تیپ ترین ماه تولد دارند، عاشق لباس های گرانقیمت از، برندهای بزرگ و معروف هستند. آنها عاشق لباس های سطح بالا و به نوعی “سلطنتی” هستند. به طور طبیعی رنگ ها و جواهرات رنگ روشن را دوست دارند که می تواند شامل انواع رنگ های نئون، جواهرات طلا و الماس باشد. بنابراین آنها هرگز ترسی از پوشیدن نفیس ترین لباس ها ندارند.

مردادی ها همیشه برای تحت تاثیرقرار دادن لباس می پوشند بنابراین در انتخاب و برنامه ریزی، لباس هایشان تلاش و توجه به خرج می دهند و درست مثل اردیبهشتی ها همیشه تعریف و تمجید، دیگران به دنبال آنهاست. کیفیت و جنس لباس هایشان همیشه بی نقص است. همچنین آنها اعتماد به، نفس پوشیدن لباس هایی در سبک های “عجیب و خاص” را دارند. گرچه می خواهند همیشه استایلشان، به روز باشد ولی با این حال همچنان برای لباس های کلاسیک خود ارزش قائل هستند.

شخصیت شناسی : خوش تیپ ترین افراد متولدین کدام ماه هستن 0خوش لباس و خوش پوش ترین متولدین ماه ها

رتبه سوم خوش تیپ ترین ماه تولد : مهر ماهی ها

مهرماهی ها سلیقه بی نظیری در لباس دارند. حتی پیش و پا افتاده ترین لباس ها را به لباسی دیدنی، تبدیل می کنند. دوست دارند لباس هایی بپوشند که برایشان خوشایند و جذاب باشد. متولدین این ماه ذاتا، می دانند چطور به بهترین شکل لباس ها را با هم ست کنند. اغلب لباس های جدید را با لباس های ، کلاسیک ست می کنند. گاهی اوقات به دلیل وسواسی که به لباس هایشان دارند، آنها را “برده” لباس و، آراستگی می نامند.

آنها همچنین در ست کردن رنگ های مختلف لباس نیز مهارت دارند و گاهی چیزهایی را انتخاب، می کنند که کسی فکرش را هم نمی کند. همیشه طوری لباس می پوشند که گویی می خواهند ، یک اثر هنری خلق کنند. مهرماهی ها اغلب لباس های گران می خرند، قوانین جدیدی در فشن وضع ، می کنند و قوانین قبلی را می شکنند، ولی با این وجود هرگز ظاهر بدی ندارند.

رتبه چهارم خوش تیپ ترین ماه تولد : فروردین ماهی ها

فروردینی ها از دیگر خوش تیپ ترین ماه تولد هستند که انتخاب های روشن و جسورانه ای دارند و، این امر در سبک لباس پوشیدن آنها بسیار مشخص تر است. آنها هرگز از تجربه کردن استایل های، جدید نمی ترسند. همیشه سعی می کنند استایلشان تاثیر برجسته ای داشته باشد، چیزی که کمتر در، متولدین بیشتر ماه ها دیده می شود. متولدین فروردین گاهی اوقات فشن قدیم را دوباره زنده کرده و، از آن چیزی عالی می سازند. درست مشابه با مهر ماهی ها در ست کردن رنگ لباس ها مهارت دارند. همیشه احساس ضرورت در خرید لباس های جدید دارند و گاهی اوقات فقط می خواهند لباس های، کمد لباس خود را تغییر دهند. یکی از نکات خوب در مورد آنها این است که به نظر می رسد همیشه، می توانند هر استایلی را امتحان کنند.

رتبه پنجم: بهمن ماهی ها

بهمن ماهی ها سلیقه خوبی در سبک لباس پوشیدن و آراستگی دارند. متولدین، این ماه از جمله کسانی هستند که می توانند حتی کسل کننده ترین لباس ها را بپوشند ولی آن ها را ، مد و به روز نشان دهند. برخلاف متولدین ماه های قبلی آنها به دنبال “روشن ترین” لباس ها نیستند. ترجیح می دهند لباس هایی ساده ولی با وقار و شیک بپوشند. این کار برای آنها لذت بخش است. با اینکه به دنبال جدیدترین مدها نیستند ولی در میان جمع نادیده باقی نمی مانند.

رتبه ششم: خرداد ماهی ها

خردادی ها ششمین رتبه را در خوش تیپ ترین ماه تولد دارند و ذاتا افراد خوش پوشی هستند. آنها هرگز زیاده روی در خوش پوشی و یا بد تیپی ندارند و تعادل مناسب در لباس هایشان را می شناسند. بنابراین هرگز به میزان زیاد از اکسسوارهای مختلف استفاده نمی کنند. متوجه شده اند که تعادل، نکته کلیدی در سبک پوشش و همچنین چیزهای دیگر است. با این حال لباس های بیش از اندازه جیغ ، و مشخص را نیز می پوشند.

بودن در کنار متولدین این ماه سرگرم کننده است و معمولا جدیدترین ترندهای دنیای فشن را دنبال می کند. آنها کمد لباس خود را در اسرع وقت پر از لباس های مد و به روز می کنند ولی بدین معنی نیست، که لباس های کلاسیک را دوست ندارند. آنها می توانند حتی لباس های قدیمی را نیز به خوبی بپوشند، و حتی قدیمی ترین ترندها را نیز زنده کرده و می توانند به ترند روز تبدیل کنند.

شخصیت شناسی : خوش تیپ ترین افراد متولدین کدام ماه هستن 4خوش لباس ترین افراد

رتبه هفتم: اسفند ماهی ها

درست مثل مهرماهی ها، متولدین این ماه نیز به لباس پوشیدن به چشم هنر نگاه می کنند. آنها زمان زیادی، را صرف اینکار می کنند. آبه دنبال جدیدترین ترندها و مد ها نیستند ول با این حال به نظر می رسد، می توانند تاثیری که می خواهند را روی بقیه بگذارند. اسفندی ها معمولا جذب لباس های شیک ولی ، غیرمعمول می شوند و بدون لحظه ای فکر تمایل به خرید آنها دارند و برایشان مهم نیست که لباس، انتخابی شان تا چه حد مناسب استفاده روزمره خواهد بود.

رتبه هشتم: آبان ماهی ها

آبان ماهی ها که جایگاه هشتم را در لیست خوش تیپ ترین ماه تولد دارند به سبک لباس پوشیدن، سلبریتی ها و حتی افراد عادی نگاه می کنند تا برای خوش پوشی نکاتی را برداشت کنند. ولی به نظر، می رسد آن طور که دلشان می خواهد نمی توانند این نکات را اجرا کنند. آنها همیشه با زیاد فکر کردن، و از دست دادن زمان، خود را گم می کنند. به طور کلی هزینه کافی برای خرید لباس های به روز، نمی پردازند و برای خرید لباس های کلاسیک نیز خرج نمی کنند. به همین دلیل در نهایت خوش لباسی، از خود به نمایش نمی گذارند.

رتبه نهم: شهریور ماهی ها

شهریوری ها تمایل به انتخاب لباس های بچه گانه و نابالغانه دارند. متولدین ماه به نظر می رسد “بچه ای بزرگ نشده” را سرپرستی می کنند زیرا همیشه تنها در موقعیت های مشارکتی خیلی خوب، لباس می پوشند. ولی وقتی نوبت به پوشیدن لباس برای رفتن به یک جشن و یا پیاده روی معمولی می رسد، تمایل دارند چیز درهم و برهمی را انتخاب کنند.

رتبه دهم: تیر ماهی ها

تیرماهی ها می دانند چطور لباس های تکراری را بارها و بارها بپوشند ولی در نهایت در این کار، شکست می خورند. یکی از کارهای خاصی که آنها برای جبران این کار انجام می دهند این است، که از اکسسوارهای روشن و پرزرق و برق دار استفاده می کنند تا توجه ها را از لباس های، تکراری برگردانند. آنها گهگاهی لباس های “خنثی” را انتخاب کرده و گاهی اوقات تمایل به پوشیدن، لباس های رسمی دارند.

رتبه یازدهم: دی ماهی ها

دی ماه ها در رتبه یازدهم خوش تیپ ترین ماه تولد هستند و از ماه های بسیار خوش پوش محسوب، نمی شوند و معمولا علاقه ای به پوشیدن لباس های گرانقیمت ندارند. آنها در لباس به گزینه های سریع ، و ارزان رضایت دارند. معمولا طبق نوسانات خلقی و حال و هوای خود لباس هایشان را انتخاب می کنند، یکی از دلایلی که به عنوان خوش لباس ترین افراد در نظر گرفته نمی شوند نیز، همین مورد است.

رتبه دوازدهم: آذر ماهی ها

آذرماهی ها دوست دارند مدرن و شیک به نظر برسند ولی در عین حال دوست ندارند پولشان را ، برای چنین چیزهایی هدر دهند. بنابراین در نهایت همان لباس های قدیمی خود را بارها می پوشند. متولدین ماه آذر به نظر نمی رسد علاقه زیادی به خوش لباسی داشته باشند. در نتیجه نسبت به ، موضوعات مد و استایل بدون توجه و بی تفاوت رفتار می کنند.