طرز تهیه سیب زمینی بندری

طرز تهیه سیب زمینی بندری + آموزش

22:41 - 1401/03/20
باید اعتراف کنیم که سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین سبزیجاتی است که انسان به کاشت آن مشغول است و به کمک آن می تواند غذاها و پیش غذاهای بسیار خوشمزه و جذاب درست کند.
طرز-تهیه-سیب-زمینی-بندری--آموزش-

باید اعتراف کنیم که سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین و جذاب ترین سبزیجاتی است که انسان به کاشت آن مشغول است و به کمک آن می تواند غذاها و پیش غذاهای بسیار خوشمزه و جذاب درست کند. برای مثال رول سیب زمینی یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که می توانید به راحتی در منزل درست کنید و از آن لذت ببرید.

طرز تهیه سیب زمینی بندری + آموزش20

حالا ما تصمیم گرفتیم تا یه غذا فوق العاده خوشمزه دیگر رو با سیب زمینی به شما معرفی کنیم که عاشقش میشید به اسم سیب زمینی پنیری قالبی، البته شما می تونید این سیب زمینی پنیری جذاب رو به عنوان پیش غذا هم سرو کنید، اما اونقدری سنگین هست که اگر دلتون خواست به عنوان یک وعده غذایی سِروش کنید بتونه شما رو سیر کنه. حالا بریم سراغ مواد لازم و طرز تهیه این جذابِ دلبر.

مواد لازم برای سیب زمینی پنیری قالبی:

به گزارش شایانیوز، شما به عنوان اولیه پایه به سیب زمینی، ژامبون، نان تست و کمی روغن زیتون نیاز دارید، اما در ارتباط با میزان اونها باید بگیم که کاملا به سلیقه شما و حجم قالبتون بر می گرده، حالا تا انتها این مطلب رو بخونید تا خوب متوجه منظورمون بشید.

مواد لازم برای سس پنیری:

و اما موادی که شما برای سس پنیری بهش احتیاج دارید عبارتند از؛

  • پنیر موزارلا: 125 گرم
  • پنیر گودا: 125 گرم
  • خامه: 1 پاکت
  • شیر: 1 لیوان
  • تخم مرغ: 1 عدد
  • نمک، فلفل و آویشن: به میزان دلخواه

دوستان توجه داشته باشید که شما می تونید به جای پنیر گودا از پنیر پیتزا هم استفاده کنید.