علی دایی | همسر علی دایی | علی دایی و دخترش | جشن تولد علی دایی

دروغگویی علی دایی لو رفت | دخترش همه چیز را فاش کرد

09:30 - 1401/03/15
دنیز دایی ، دختر علی دایی در روز تولدش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که 18 سالم بشه و نشستم عكساي بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم...

پاتوق آنلاین : دنیز دایی ، دختر علی دایی در روز تولدش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود نوشت: امروز داشتم به این فکر میکردم که چیزی نمونده که 18 سالم بشه و نشستم عكسای بچگیمو دیدم که اینو پیدا کردم که خیلی هم دوستش دارم - فکر میکنم عکس تولد یك سالگیم باشه که اتفاقاً روزشم با تولد مامانم یکیه ، ۳۰ شهریور خواستم با این عکس از اینکه همیشه هم دوستم بودی هم مامانم ازت تشکر کنم مامان مهسا جونم - مرسی بابت همه ی سختیا و از خود گذشتگی هایی که واسه من کردی - ی دوستت دارم. در حالی که علی دایی چند روز پیش در مصاحبه ای با عادل فردوسی پور بیان کرد: رسانه ها برای من شایعه ساختند و من یک همسر بیشتر ندارم. که نام او مونا فرخ آذری است در حالی که دنیز دختر علی دایی از زنی به نام مهسا به عنوان مادرش اسم برده است.

دروغگویی علی دایی لو رفت | دخترش همه چیز را فاش کرد2

دنیز دایی در صفحه خود به مناسبت تولدش عکسی از دوران خردسالی خود با مادرش را منتشر و در پست های قبلش مادرش را تگ کرده است ، گفتنی است دنیز دایی و مادرش از بلاگر های اینستاگرام میباشند.

دروغگویی علی دایی لو رفت | دخترش همه چیز را فاش کرد4

پاتوق آنلاین: علی دایی بسیار طرفدار دارد. علی دایی در میان مردم محبوب است. علی دایی چند روز گذشته با عادل فردوسی پور یک برنامه مصاحبه کرد. مصاحبه علی دایی جنجال زیادی به پا کرده است.

گل کوچیک: علی دایی بعد از مصاحبه اختصاصی با عادل فردوسی پور اعلام کرد من یک بار تاکنون ازدواج کرده ام منتهی در فضای مجازی سالهاست شایعه شده علی دایی دوبار ازدواج کرده است. علی دایی دو دختر به نام های دنیز و نورا دارد. و نام همسر علی دایی مونا فرخ آذری است.

علی دایی: یک بار ازدواج کردم/ دخترانم همه زندگی‌ام هستند صحبت های علی دایی درباره زندگی شخصی اش و پاسخ به این شایعه که دوبار ازدواج کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گل کوچیک : علی دایی فوتبال خود را از استقلال اردبیل آغاز کرد علی دایی در دانشگاه صنعتی شریف تهران قبول شدو به تهران آمد. علی دایی فوتبالیست . همسر علی دایی. ازدواج علی دایی. افتخارات علی دایی

پدرش علی دایی راننده کامیون بود و مادرش خانه دار؛ متولد 14 بهمن 1348 است اما برای اینکه یک سال زودتر به مدرسه برود در شناسنامه 1 فروردین بعنوان تاریخ تولد درج شده است.

    اما علی دایی چند سالی است که در حوالی فوتبال ایران آفتابی نمی‌شود. این انتخابی است که در تیزر اولین قسمت برنامه ۳۶۰ درجه عادل فردوسی‌پور هم در یک جمله طلایی تداعی می‌شود. آنجا که علی دایی می‌گوید: «آویزون این فوتبال نیستم آقای فردوسی‌پور.».

    دروغگویی علی دایی لو رفت | دخترش همه چیز را فاش کرد16

    اما این غیبت خودخواسته هم باعث نشده که حواشی دست از سر شهریار فوتبال ایران بردارد. آخرین حاشیه نیز به خرید یک کارخانه فولاد توسط او بازمی‌گردد. روز گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست‌ شد که از خرید کارخانه ورشکسته فولاد بردسیر کرمان توسط علی دایی حکایت داشت. با این حال دایی امروز در یک استوری اینستاگرامی این موضوع را تکذیب کرد.

    ماجرای خرید کارخانه فولاد توسط علی دایی چیست؟

    اما ماجرای خرید کارخانه فولاد توسط علی دایی چیست؟ گویا طی چند روز اخیر، علی دایی در سفری که به کرمان داشت، از کارخانه رو به تعطیلی بردسیر بازدید داشت. برخی این بازدید را به معنای خرید این کارخانه تلقی می‌کنند.

    بدین ترتیب از روز گذشته برخی صفحات اجتماعی با تیتر حماسی «نجات ۲۰۰۰ کارگر توسط شهریار» به استقبال این موضوع رفتند، در حالی که منبع اولیه این خبر دقیقاً مشخص نیست، دایی امروز این خبر را تکذیب کرد.

    او که از زمان بازیگری در صنعت پوشاک ایران فعالیت دارد، گویا قصد ندارد شانس خود در صنایع دیگر را محک بزند. البته از سویی هم به نظر می‌رسد طی هفته‌های اخیر گروهی با انتشار برخی از اخبار درصدد تخریب چهره‌های محبوب کشور، ازجمله اسطوره‌های فوتبالی هستند.

    به‌عنوان مثال می‌توان به انتشار تصویر خانه علی کریمی توسط یکی از فعالان مجازی در بحبوحه گرانی‌ها اشاره کرد. انتشار تیزر برنامه جدید عادل فردوسی‌پور با عنوان «۳۶۰ درجه» نیز شاید در انتشار شایعه خرید کارخانه فولاد توسط دایی بی‌تاثیر نباشد. در این تیزر که مشخص شد اولین مهمان برنامه جدید فردوسی‌پور، علی دایی است، بر محبوبیت شهریار فوتبال ایران تاکید می‌شود.

    اما نکته به کرمانی‌بودن مجری این برنامه بازمی‌گردد. مجری‌ طردشده از صداوسیما که حالا در اوج محبوبیت قرار دارد. طبیعی است افرادی که از محبوبیت این دو فرد واهمه دارند، در لایه‌های پنهان انتشار چنین خبری ارتباط این دو چهره را در حد زد و بندهای اقتصادی تقلیل دهند.

    پای تخریب در میان است؟

    اخیراً نیز مشخص شد علی دایی و علی کریمی، کاپیتان‌های سابق تیم ملی، دعوت برای همراهی این تیم در اردوی کانادا را بر خلاف خداداد عزیزی رد کرده‌اند. به هر ترتیب این رد دعوت تکدر خاطر گروهی را به همراه داشت که ممکن است آن‌ها چنین اخباری را هدایت کنند.

    در این بین سعی این گروه بر تاکید به زندگی لاکچری دایی و کریمی هم تا کنون راه به جایی نبرده است. مشخصا مردم به کسانی که سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر بایرن‌مونیخ را دارند و جزو پرافتخارترین فوتبالیست‌های ملی به حساب می‌آیند، حق این نوع زندگی را می‌دهند.

    شاید مردم از مدیران انتظار پاسخ‌گویی نسبت به دارایی و اموالشان را داشته باشند، اما حضور علی دایی در بین هشت نفری که قرعه‌کشی بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی جهان را انجام دادند، بزرگی نام او را نمایان می‌سازد. حتی اگر او سودای حضور در صنعت فولاد ایران را در سر بپروراند، آن‌قدر نامدار است که وزنه‌ای جدید در این صنعت باشد.