لو رفتن شخصیت شما با انتخاب رنگ لاک ناخن تان

14:15 - 1401/03/04
بسیاری از ما آدما خود را به درستی نمی شناسیم. لذا طبیعی است در زمان اتفاق افتادن رویدادهایی خاص و سر زدن کاری خاص از ما، از خود سوال می پرسیم یعنی این، من بودم. لذا همواره ما در یک نآگاهی از شخصیت خود به سر می بریم. اطرافیان هم ممکن است، یک دید کاملا کلی نسبت به ما داشته باشند. اما چگونه می شود که خودمان را کمی بهتر بشناسیم. امروز با تست جالبی شما مواجه خواهید شد. در تست شخصیت شناسی تصویری لاک ناخن، می توانید یک تصویر جالب از خود و یا حتی اطرافیان خود بدست آورید. با ما همراه باشید.
لو-رفتن-شخصیت-شما-انتخاب-

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان12

تست‌های شخصیت شناسی فراوانی در فضای مجازی موجود هستند. این آزمون ها و تست ها از سوی روان شناسان ارائه شده اند تا شما به کمک آنها بتوانید خود را بهتر بشناسید. انتخاب شما با ضمیر ناخودآگاه شما در ارتباط است و مثلا انتخاب یک رنگ، یک نوشیدنی و یا …. می تواند بخشی از زوایای شخصیتی شما را افشا کند. امروز هم در بخش تفریح و سرگرمی یک تست شخصیت شناسی تصویری آماده است تا به طور خاص به رمزگشایی ویژگی های شخصیتی پنهان شما بپردازد.

وضعیت ظاهری تا اندازه زیادی، نشانگر شخصیت شماست. هنر ناخن هم یک راه سرگرم کننده برای بیان خود است. اگر رنگ نو، ناخن و … برای شما مهم است، ممکن است به این دلیل باشد که چیزی در مورد شما می گوید. حال شما نیز از بین این شش طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به ما بگویید که بهترین ویژگی شخصیتی شما چیست!

نگاهی بیندازید و بگوئید که به سوی کدامیک جذب شدید. اگر خانم هستید کدامیک را دوست دارید بر روی ناخن خود پیاده سازی کنید. اگر هم آقا هستید کدامیک زیباتر است! آنچه ابتدا انتخاب می کنید، حقیقت و بهترین ویژگی شخصیت شما را آشکار می کند!

تصویر شماره 1

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان11

بهترین ویژگی شخصیتی شما انگیزه شماست. شما اجازه نمی دهید افراد، کلمات یا شکست ها شما را نا امید کرده و از ادامه راهتان باز دارد. اگر کسی قرار است آن را محقق کند، این شما خواهید بود. شما سریع حرکت می کنید، سخت کار می کنید، و همیشه با اشتیاق آتشین به دنبال رسیدن به هدف خود هستید.

تصویر شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری لاک ناخن

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان2

بهترین ویژگی شخصیتی شما حس شوخ طبعی شماست. می دانید که مهم است که همه چیز را خیلی جدی نگیرید. به دلیل این ویژگی، شما به عزیزانتان کمک کرده اید که لبخند بزنند و لحظات سخت را پشت سر بگذارند. می دانید که خنده بهترین دارو است، نه فقط برای دیگران، بلکه برای خودتان.

تصویر شماره 3

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان15

بهترین ویژگی شخصیتی شما صداقت شماست. دوست دارید با اطرافیانتان مستقیم و سرراست باشید. می‌دانید که بحث و جنجال بیهوده هیچ ارزشی ندارد. شما ترجیح می دهید به دلیل گفتن حقیقت شناخته شوید تا اینکه فقط برای مصلحت و کنار آمدن با دیگران، به راحتی دروغ بگویید. مهمتر از همه، شما با خودتان صادق هستید. این روابط شما را تقویت کرده است و شما را در زندگی موفق تر خواهد کرد.

تصویر شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری لاک ناخن

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان18

بهترین ویژگی شخصیتی شما وفاداری است. شما برای عزیزانتان هر کاری می کنید. حتی اگر رفتن به قله قاف باشد. دوستان، اعضای خانواده و شرکا می دانند که می توانند روی شما حساب کنند و به شما اعتماد کنند. شما در مورد مردم بد صحبت نمی کنید و در مواقع لزوم از آنها دفاع می کنید. هر کسی خوش شانس خواهد بود که شما را به عنوان بخشی از گروه خود داشته باشد.

تصویر شماره 5

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان16

بهترین ویژگی شخصیتی شما سازگاری شماست. شما می توانید با انواع مختلف افراد از هر تیپ و قشری کنار آمده و کار کنید. این به شما در حرفه تان کمک کرده و در طول سال دوستی های منحصر به برای شما ایجاد کرده است. شما از آن دسته افرادی هستید که می توانید در هر مهمانی یا رویدادی حضور داشته باشید و همیشه چیزی برای صحبت با هر کسی پیدا کنید.

تصویر شماره 6 در تست شخصیت شناسی تصویری لاک ناخن

لو رفتن شخصیت شما با انتخاب  رنگ لاک ناخن تان8

بهترین ویژگی شخصیتی شما قدرت برقراری ارتباط شماست. شما به عنوان یک فرد بسیار خونسرد، آرام و اجتماعی معروف هستید. شما اولین چیزی را که به ذهنتان خطور می کند به زبان نمی آورید. بسیار حساب شده و منطقی حرف زده و بحث می کنید. شما می‌دانید که چگونه آنچه را که احساس می‌کنید یا فکر می‌کنید به وضوح بیان کنید، و به همان اندازه می‌توانید آنچه را که کسی می‌خواهد به وضوح به شما منتقل کند پردازش کنید. این به شما کمک می کند تا در روابط عاشقانه خود بسیار پیشرفت کنید.

چیستی شخصیت؟

تعاریف فراوانی در زمینه شخصیت ارائه شده است. این تعاریف مشترکات فراوانی با یکدیگر دارند. اما در یک تعریف کلی می توان گفت که شخصیت: شکل یک رابطه منسجم و ساختار یافته است که فرد با محیط درونی و بیرونی خود برقرار می کند و او را از سایر افراد متمایز می کند. در روانشناسی، تعریف فوق به طور کلی برای تعریف شخصیت به کار می رود. «کلیت متمایز و کمابیش بارز ویژگی‌های عملکردی جسمانی و معنوی یک فرد». از سوی دیگر، فلسفه از نقطه‌ای مهم‌تر به شخصیت می‌پردازد و این تعریف را ارائه می‌کند. «ویژگی که جوهر آدمی را می‌آفریند، تثبیت می‌کند و آدمی را آدم می‌کند».

مولفه هایی تشکیل دهنده شخصیت

شخصیت پدیده ای نیست که یک شبه و یا در زمان کم شکل بگیرد. لذا نمی توان آن چه سبب شکل گیری شخصیت شده است را از آن جدا کرد. مهمترین مولفه هایی که سبب شکل گیری شخصیت می شوند عبارتند از:

عوامل ارثی یعنی رنگ چشم، رنگ پوست، قد و …. عوامل فرهنگی عامل خانواده عامل محیطی، یعنی هر عاملی که بتوانیم ساختار اجتماعی را در آن بگنجانیم، یکی از عناصر تشکیل دهنده شخصیت است.