تستی که کمک میکند تا شخصیت خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.

08:00 - 1401/03/05
تست های شخصیت شناسی تصویری یکی از جالب ترین بخش های هر صفحه ای است. شما با کمک این تست ها می توانید خودتان و اطرافیانتان را بهتر بشناسید. در این تست شما بر اساس انتخاب ها و یا مشاهدات تان مورد قضاوت قرار می گیرد. این انتخاب ها معمولا با ضمیر ناخودآگاه ما ارتباط مستقیم دارند. بر همین اساس می تواند تا اندازه ای درست باشد. در تست شخصیت شناسی تصویری نیوتن و درخت سیب شما می توانید خود را بهتر بشناسید.
تستی-که-کمک-میکند-تا-شخصیت-خود-اطرافیانتان-

 تستی که کمک میکند تا شخصیت خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.15

انتخاب ها

زندگی پر از انتخابها است. ما آگاهانه و ناآگاهانه تصمیم می گیریم و مسیرهای خود و کارهای روزانه خود را با انجام صدها و شاید هزاران انتخاب مشخص می کنیم. به عنوان مثال برای شام چه بخورم؟ برای مهمانی چی باید بپوشم؟ برای رفتن به محل کار با ماشین شخصی بروم یا از حمل و نقل عمومی استفاده کنم؟کجا برویم؟ به کسی چه بگوییم؟ چه ببینیم؟ چه کار کنیم؟ و این فهرست ادامه دارد.

امکانات مختلف هر روز برای ما بی نهایت است و با انتخاب هایی که می کنیم زندگی ما ادامه پیدا می کند. گاهی اوقات ما در مورد انتخاب های خود مطمئن هستیم و گاهی مطمئن نیستیم که کدام بهترین است. ما زندگی می‌کنیم و یاد می‌گیریم، تجربه به دست می آوریم و سپس می آموزیم که چگونه در زندگی زیباتر بازی کنیم.

از آنجایی که تصمیمات ما بر نتیجه زندگی ما تأثیر می گذارد، این انتخاب ها چگونه تصمیم گیری می شوند؟ چه چیزی تصمیمات ما را هدایت می کند؟ ذهن ابزاری زیبا و پیچیده است که باید از آن استفاده کنیم و ترکیبی از تجربیات گذشته، ترجیحات شخصی، غریزه، آموزش و شهود بر روند تصمیم گیری ما تأثیر می گذارد.

درباره تست شخصیت شناسی تصویری نیوتن و درخت سیب

یک مطالعه اخیر نشان داد که نورون های خاص در قشر اوربیتوفرونتال (OFC) نقش اصلی را در طیف وسیعی از تصمیمات ساده ای که ما هر روز می گیریم ایفا می کنند. محققان کشف کردند که نورون های خاصی در OFC به هر گزینه مقداری اختصاص می دهند، در حالی که سایر نورون ها در OFC برای انتخاب نهایی فعال می شوند. همه این نورون‌ها این توانایی را دارند که در صورت تغییر شرایط به هر دلیلی، خود را دوباره نقشه‌برداری کنند و دنده‌ها را تغییر دهند تا تصمیمی متفاوت بگیرند. به طور خلاصه، این مطالعه نشان داد که مغز برای اشیاء خاص، مانند انواع مختلف غذا، ارزش قائل است و تصمیمات ما نشان دهنده ارزشی است که برای یک شی قائل شده ایم.

شرطی‌سازی قبلی همچنین می‌تواند بر نحوه‌ی دید ما تأثیر بگذارد، و ارزش‌هایی که برای چیزهای خاصی قائل می‌شویم می‌تواند بر آنچه که روی آن تمرکز می‌کنیم و تمایل به دیدن آن‌ها تأثیر بگذارد. این تست تصویری سرگرم‌کننده را امتحان کنید، که شبیه تست لکه جوهر رورشاخ است. این تست و معنای آن را در مورد شخصیت و دیدگاه شما نسبت به جهان را پیدا کنید.

به عکس زیر نگاهی گذرا بیندازید و اولین تصویری که می بینید را به خاطر بسپارید:

دیدن سیب در تست شخصیت شناسی تصویری نیوتن و درخت سیب

 تستی که کمک میکند تا شخصیت خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.13

اگر اولین بار سیب ها را در تصویر دیدید، چشمی فوق العاده و تیزبین برای دیدن جزئیات دارید. سیب با هوشیاری شما مطابقت دارد. به این معنا که شما می توانید به راحتی راه حلی برای چالش ها و مشکلات پیدا کنید. آنهایی که سیب ها را دیدند، نیازی ندارند همیشه ادعا کنند که درست بگویند. زیرا که این افراد برای یافتن بهترین راه حل، تمرکز می کنند تا اینکه ثابت کنند همیشه “درست” می گویند.

در این تصویر سیب میوه آن درخت است و همچنین چشم های صورت در تصویر هستند. دیدن سیب ها ابتدا به این معنی است که شما تمایل دارید ارزش را در موقعیت هایی ببینید که دیگران نمی توانند. شما در درون مشکل به دنبال فرصت می گردید و آن را کشف می کنید و آنها را به عنوان چالش هایی می بینید که باید از آنها آموخت. همچنین این افراد توانایی دیدن معنای عمیق تر زندگی را دارند. درک این نکته که خاطرات خوب و همچنین زمانی که با عزیزان سپری می شود، مهمتر از دارایی های مادی است و مهربانی مهمتر از هر چیزی است. بر روی عشق در قلب خود متمرکز بمانید و عشق شما می تواند منبع بزرگی از شفقت برای کمک به حل مشکلات دیگران باشد.

دیدن فرد نشسته زیر درخت سیب

 تستی که کمک میکند تا شخصیت خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.8

اگر برای اولین بار فردی را که در تصویر نشسته دیدید به این معنی است که شما با درون واقعی خود در ارتباط هستید. تمایل دارید احساسات و افکار خود را آشکارا و صادقانه بیان کنید. شما می خواهید خود واقعی خود را به اطرافیانتان نشان دهید. به این ایده و فکر هم احترام ثائل هستید. شما به خوبی می دانید که ضعف هایی دارید. اما با این وجود به راحتی خود واقعی خود را نشان می دهید. زیرا می دانید انسان کامل در این دنیا وجود ندارد.

فردی که نشسته نیز در حال خواندن کتاب است، که نشان می دهد ذهن شما جذب یادگیری شده است و شما در حال حاضر کاملاً باهوش هستید و احتمالاً چیزهای زیادی را در زندگی خود مطالعه کرده اید. شناخت شما از خودتان به شیوه های تفکر و دانش آگاهانه شما از احساسات شما گسترش می یابد.

شما معمولاً مثبت اندیشی را انتخاب می‌کنید و می‌دانید که این طرز فکر باعث ایجاد احساسات و تجربیات خوب می‌شود. آنچه از خود، قلب خود و به طور کلی از جهان می دانید بسیار ارزشمند است و بسیاری از افراد از معلم بودن شما سود می برند. به این ترتیب در بیشتر اوقات می توانید در کانون توجه همگان قرار بگیرید. تمرین شفقت به خود را در دانش گسترده خود ادغام کنید. قلب شما می تواند بیشتر از قبل شکوفا شود.

دیدن یک چهره در تست شخصیت شناسی تصویری نیوتن و درخت سیب

 تستی که کمک میکند تا شخصیت خود و اطرافیانتان را بهتر بشناسید.17

اگر برای اولین بار چهره را در تصویر دیدید، به این معنی است که شما چه از درون و چه بیرون، فردی زیبا هستید. قلب زیبای شما مورد تحسین بسیاری قرار می گیرد و افراد زندگی شما واقعاً می توانند روی مهربانی شما حساب کنند. شما دارای ظرافتی هستید که حتی در میان چالش ها شما را برازنده نگه می دارد و به شیوه ای نجیبانه و ملایم با خود رفتار می کنید. انرژی شما قوی و در عین حال نرم، آسیب پذیر و در عین حال با اعتماد به نفس است. در واقع شما به دلیل خرد عمیق خود توانسته اید به این فردی این چنینی تبدیل شوید.

شما همچنین تمایل دارید که تصویر بزرگ زندگی را ببینید و به شما این امکان را می‌دهد تا از چالش‌های موقتی عبور کنید تا به اهداف بزرگ برسید.

ذاتا مهربان هستید. شما با دیگران از مکانی واقعی و متمرکز در درون خود صحبت می کنید و تمایل دارید حتی با کسانی که با شما مهربان نیستند، مهربان باشید. ممکن است همیشه در بسیاری از چیزها در زندگی خود «تناسب» نداشته باشید، و این دلیل خوبی دارد. قرار نبود شما با دنیا “تناسب” داشته باشید، زیرا قرار است شما به ایجاد دنیای جدید کمک کنید. کسی که مهربان‌تر، دوست‌داشتنی‌تر و هماهنگ‌تر با طبیعت زیبایی درونی شماست.

به توجه کردن به قلب خود ادامه دهید و به جایی که شما را هدایت می کند، بروید. در نظر بگیرید که با داوطلب شدن در یک موسسه خیریه محلی، مدتی را صرف رشد به روش های مهربانانه خود کنید، و تا زمانی که آنجا هستید، هر چیزی را که می توانید یاد بگیرید. ممکن است الهامات هیجان انگیزی برای شما اتفاق بیفتد که می تواند زندگی و جهان شما را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.

نیوتن که بود؟

سِر آیزاک نیوتُن (به انگلیسی: Sir Isaac Newton) (۴ ژانویه ۱۶۴۲–۲۰ مارس ۱۷۲۷) ریاضی‌دان، فیزیک‌دان، اخترشناس، متخصص الهیات و نویسنده (در روزگار خود شناخته شده به عنوان یک فیلسوف طبیعت) اهل انگلستان بود که به عنوان یکی از مؤثرترین دانشمندان کل تاریخ و یک شخصیت کلیدی در انقلاب علمی شناخته می‌شود.

شخصیت چیست؟

شخصیت در روانشناسی جایگاه مهمی دارد و فرد را قادر می سازد تا موجودی منحصر به فرد باشد. به اندازه افراد دنیا شخصیت وجود دارد و عوامل مختلفی در شکل گیری آن موثر است. شخصیت که توسط عناصر مختلف از عناصر فیزیولوژیکی گرفته تا عناصر روانی و اجتماعی مشخص می شود، از جمله واژه هایی است که کاربرد صفت خاص در آن مناسب ترین است.

نظریه های مختلفی در مورد شخصیت وجود دارد. مفهوم؛ در طول تاریخ به اشکال مختلف تعریف شده و به طبقات مختلف تقسیم شده اند. مثلا؛ به عقیده برخی، شخصیت از ترکیب خلق و خو و منش تشکیل شده است. به بیان واضح تر، شخصیت. مجموع خلق و خوی فرد که خصوصیات زیستی ذاتی اوست و منش او که متشکل از رفتارهای فکری منحصربفرد اوست که تحت تأثیر عواملی مانند خانواده، تحصیلات، جامعه، اعتقاد به دست آمده است. به عبارت دیگر، برای شکل گیری شخصیت، هم خلق و خو و هم منش لازم است.

کلمه لاتین شخصیت از کلمه یونانی persona گرفته شده است. و persona کلمه ای بود که در یونان باستان برای ماسک هایی که بازیگران تئاتر استفاده می کردند استفاده می شد. جان برادوس واتسون، روان‌شناس آمریکایی، شخصیت را «مجموع عادات فرد» تعریف می‌کند. مهم نیست که چقدر تعاریف مختلفی از این مفهوم ارائه شده است، این یک واقعیت است که ما اغلب به یک قضاوت مشترک در مورد منحصر به فرد بودن، متمایز بودن و تداوم شخصیت می رسیم.