عشق سحر قریشی به تتلو/ ازدواج سوم سحر قریشی

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس

22:08 - 1401/03/02
سحر قریشی گفت من اشتباه کردم و چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد

پاتوق آنلاین : سحر قریشی بازیگر سینما است. سحر قریشی و همسر اولش از همدیگر طلاق گرفته اند. سحر قریشی و مهدی طارمی زمانی با هم دوست بودند. سحر قریشی و مادرش به ترکیه مهاجرت کرده اند.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. سحر قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

چند وقت پیش سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری عجیب از خداحافظی با دنیای سینما خبر داد. او در این استوری، امیر تتلو را رسما همسر خود خطاب کرد و از وی بابت حمایت از سینما عذرخواهی کرد. هم سحر و هم امیر در طی این سال‌ها با طیف گسترده‌‍ای از حواشی سروکار داشتند و شاید ازدواج دو سلبریتی پرحاشیه به نوعی موج انفجار تعبیر شود. در ادامه زندگی هنری سحر قریشی را مرور خواهیم کرد.

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس18

ماجرای ارتباط با امید علومی

سال 94 در فضای مجازی خبر ازدواج سحر قریشی با امید علومی، خواننده پاپ منتشر شد. سحر قریشی به در برنامه «دید در شب» صحت این موضوع را تایید کرد.

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس18

او در در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

"من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم."

سحر قریشی و مهدی طارمی؛ چی شد اصلا؟

پس از جدایی طارمی از پرسپولیس و رفتنش به قطر، همواره شایعاتی مربوط به ارتباط عاشقانه‌اش با سحر قریشی نقل محافل بود تا اینکه انتشار ویدئویی دونفره از آنها این موضوع را برای مردم رسمی کرد. بهمن 98 بود که تصاویری مربوط به مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد که سرو صدای زیادی بپا کرد و بعد از مدت‌ها این موضوع دوباره سر زبان‌ها افتاد و حتی پایش را به برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری باز کرد. گفتنی‌ست در زمان انتشار این تصاویر، دیگر ارتباط عاطفی‌ای بین این دو چهره در جریان نبود.

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس16

مهدی طارمی بعد از سکوتی نسبتاً طولانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس15

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید: چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: « دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی چوب عشقمو خوردم با احساسم بازی شد + عکس4

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زد که برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است. حتی این سفر موجب شده بود تا بحث ازدواج او با مهدی طارمی بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.