وام بازنشستگان/ وام اجاره/ وام مستاجران/ وام ۵۰ میلیونی/ وام ازدواج/ وام مسکن/ وام خودرو / وام مغازداران

محیا شدن وام بانکی با سود کم برای این افراد + جرئیات

12:24 - 1401/03/01
مدیرکل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی ارائه تسهیلات طرح حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی بازنشستگان و فرزندان آن‌ها از اول خرداد آغاز می‌شود.

پاتوق آنلاین به گزارش از پایگاه گل کوچیک : شرایط گرفتن وام بانکی برای این افراد محیا شد. سود وام بانکی چقدر است . وام بانکی به چه کسانی تعلق پیدا میکند. این وام بانکی را چه زمانی میتوان دریافت کرد وام بانکی برای بازنشستگان وام بانکی برای جوانان

وام بانکی برای مجردین. وام بانکی برای مسکن. وام بانکی برای مستاجران. وام بانکی برای خرید خودرو. وام بانکی برای مغازه داران

وام بانکی یکی از راهکارهایی است که دولت و بانک ها برای ایجاد آسایش در زندگی و تامین کمک هزینه مالی کارهای مختلف در نظر گرفته است. وام بانکی به مردم کمک می کند تا کیفیت زندگی خود را بهبود ببخشند یا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. وام بانکی را می توان از بانک های مختلف سطح کشور و یا از صندوق های قرض الحسنه دریافت کرد. کارمزد وام بانکی و شرایط دریافت آن در هر بانک و موسسه ای متفاوت می باشد. هم چنین مبلغ اعطای وام بانکی بر اساس صلاحدید مسئولان آن موسسه متغیر بوده و در هر دوره بنابر نوع وام، مبلغ وام بانکی تغییر می کند.

محمود مرتضایی فرد گفت: متقاضیانی که تاریخ تصویب پروپوزال پایان‌نامه یا رساله دکتری آنان از ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ به بعد باشد می‌توانند از ابتدای خرداد بدون محدودیت نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی خود در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری اقدام کنند.