جانی دپ

هزینه هنگفت طرفدار 59 ساله جانی دپ برای حضور در دادگاه طلاق او + عکس

01:02 - 1401/03/01
طرفدار جانی دپ بیش از 23 لک برای حضور در دادگاه او هزینه کرد محاکمه زوج سابق جانی دپ و امبر هرد توجه رسانه های سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

پاتوق آنلاین: طرفدار جانی دپ بیش از 23 لک برای حضور در دادگاه او هزینه کرد محاکمه زوج سابق جانی جانی دپ و امبر هرد توجه رسانه های سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

اخیراً، مجله People گزارش داده است که طرفداران جانی دپ بیش از 23 میلیون روپیه هزینه می کنند تا شخصاً در دادگاه او شرکت کنند. ممکن است برای بسیاری دیوانه به نظر برسد، اما این عشق به جانی دپ است که باعث شده چنین طرفدارانی به دنبال ستاره مورد علاقه خود پرواز کنند.

در واقع، همه این شانس را نداشتند که وارد دادگاه شوند و این باعث نشد که طرفداران حمایت خود را به اشتراک بگذارند. بسیاری از هواداران در حال گذراندن وقت خود در خارج از دادگاه یا داخل اتومبیل خود در انتظار دریافت به روز رسانی در مورد پرونده هستند. دادگاه محاکمه جانی دپ و امبر هرد در 11 آوریل 2022 آغاز شد طرفدار 59 ساله، ایوان دی بوئر، ادعا کرد که می‌خواست شخصا شاهد پیروزی دپ در دادگاه باشد و ادعا می‌کند که پشیمان نیست.

اگرچه بسیاری از طرفداران در حال سفر به ویرجینیا بودند تا از ستاره دزدان دریایی کارائیب حمایت کنند. حتی برخی برای صرفه جویی در هزینه های اقامت، یک شب را در اتومبیل خود می خوابیدند. با این حال، این طرفدار تمام تلاش خود را کرده است و مطمئناً بسیاری را شگفت زده کرده است.

ایوان با جسارت گفت: «تمام تعطیلات سال را گرفتم تا بتوانم برای جانی اینجا باشم»، «من همسن جانی هستم. من مجرد هستم، و و دوست دارم کاری را که می خواهم انجام می دهم.» و در ادامه افزود: «پشیمان نیست. اگر اینجا نبودم بیشتر پشیمان می شدم.»

به نظر می رسد که حتی جانی پس از دیدن عشق فراوانی که از طرفدارانش دریافت می کند، احساساتی می شود.

با این حال، او تنها کسی نیست که چنین مقدار زیادی پول خرج کرده است. شارون اسمیت، یک زن 52 ساله پس از پایان دادن به رابطه 12 ساله خود در بریتانیا، به خارج از کشور پرواز کرده است. در حال حاضر، وسایل او در انبار است و او مقدار زیادی را در این سفر خرج کرد. آخرین اخبار در مورد محاکمه منتشر شده است و دیده می شود که خواهر امبر هرد، ویتنی هنریکز علیه دپ موضع گرفته است.

او در مورد اینکه دپ چهار سال متوالی خواهرش را زمانی که در یک رابطه بودند کتک زد. خواهر هرد ماجرایی را شرح داد که در آن دپ و امبر در حالی که او آنجا بود.

گزارشگر: مرضیه عزتی