مدل مانتوهای شیک مناسب برای خانمهای که پایین‌ تنه بزرگ دارن

00:03 - 1401/03/01
مانتو مناسب برای افراد پایین تنه بزرگ

مانتو مناسب برای افراد پایین تنه بزرگ

یکی از پوشش های اصلی خانم های ایرانی مانتو است . در انتخاب مانتو نه تنها باید به فصل ، محیط و موقعیت توجه شود بلکه باید به اندام خود ، نوع استابل و قدتان نیز توجه کنید .

مدل مانتوهای شیک مناسب برای خانمهای که پایین‌ تنه بزرگ دارن16

مانتو های فون :

خانم هایی که پایین تنه بزرگی دارند باید مانتو هایی را انتخاب کنند که مدل فون دارد . مانتو فون دار یک چیزی شبیه به دامن فون است که نه خیلی تنگ است و نه خیلی گشاد و یک حالت دامنی و کلوش بسیار ظریف و زیبا دارد . پوشیدن مانتوهایی که فون دار هستند باعث میشود عیب های پایین تنه شما دیده نشود .

مدل مانتوهای شیک مناسب برای خانمهای که پایین‌ تنه بزرگ دارن20

۲مانتوی جلو باز :

یکی از مانتو های مناسب برای خانم هایی که پایین تنه درشتی دارند مانتو جلوباز است زیرا این نوع مانتو ها در قسمت پشت آزاد می ایستد و اندام را مناسب نشان می دهد پس اگر شما نیز جزو این دسته از بانوان هستید یک مانتو جلو باز بخرید و زیر مانتو خود از تاپ یا شومیز با قد مناسب استفاده کنید .

مدل مانتوهای شیک مناسب برای خانمهای که پایین‌ تنه بزرگ دارن12

مانتو با پارچه مناسب :

اگر دارای پایین تنه بازرگ هستید از خرید مانتو های کشی و استرج پرهیز کنید . همچنین از خرید پارچه های براق یا ساتنو ابریشم خودداری کنید زیرا این مانتو ها باعث میشوند که چاق تر دیده شوید .

مانتو با سایز مناسب :

خانم هایی که پایین تنه مناسب دارند نباید مانتو تنگ یا خیلی گشاد بپوشند مانتو تنگ انام آنها را بیشتر نمایان میکند پس خانم هایی که اندام درشتی دارند

باید مانتو هایی انتخاب کنند که دقیقا اندازه شان باشد . ه مانتو های بدون جیب : بهتر است مانتو هایی را انتخاب کنید که جیب آنها پایین تر از کمربند نباشد . پوشیدن مانتوهایی که جیب های بزرگ بغل از رو دارند و جیب های آنها پایین تر از کمربند است باعث افزایش حجم پایین تنه شما می شود .

۶ مانتوهایی با راه راه های عمودی : مانتو هایی که دارای خط عمودی است افراد چاق را پهن تر و لاغر تر نشان می دهد پس بهتر است از مانتوهایی با راه راه های عمودی استفاده نمایید و مانتوهای راه راه افقی را انتخاب نکنید . _مانتو های بغل چاک دار : مانتو هایی را انتخاب کنید که از بغل چاک دارند اما شکاف آنها نباید خیلی بلند باشد .

مانتوهایی که از پهلو شکاف جانبی دارند سبب راحت حرکت نمودن و باعث میشود اندام افراد بهتر بنظر برسد . مانتوهای ساده : خانم هایی که پایین تنه بزرگی دارند نباید مانتوهایی که طرح های شلوغ و بزرگ دارند را انتخاب کنند زیرا این مانتوها اندام آنها را بزرگتر نشان میدهد . ۹ مانتوهای تیره : افرادی که پایین تنه بزرگی دارند برای اینکه پاسنشات کوچک تر نمایان شود باید از پوشیدن مانتوهایی که رنگ روشن دارند خودداری کنند و بهتر است از رنگ های مانند مشکی ، دودی ، قرمز تیره ، زرشکی ، بنفش و قهوه ای استفاده کنند .