اختلاف سنی زیاد مهدی قائدی با همسرش ستاره معصومی

حاشیه سازی دوباره همسر مهدی قائدی /خوشگذرونی جدید و لاکچری مهدی قائدی و ستاره معصومی در دبی+ عکس

19:37 - 1401/02/29
ستاره معصومی بعد از اینکه یه مدت آروم شده بود و خیلی تو اینستاگرام اثری ازش نبود دوباره با تصاویر خوشگذرونیش خبرساز شد

پایگاه خبری پاتوق آنلاین: مهدی قائدی بازیکن تیم ملی ایران است. همسرمهدی قائدی کیست؟ ستاره معصومی همسر مهدی قائدی است. مهدی قائدی ۱۰ سال از همسرش کوچک تر است. مهدی قائدی در تیم استقلال توپ می زند. مهدی قائدی مدام در مسافرت است.

مهدی قائدی که سال گذشته با کلی امید و آرزو راهی امارات شد و خیلی از هواداران استقلال امیدوار بودند که الاهلی سکوی پرتاب باشوی کوچک به فوتبال اروپا شود اما شرایط جور دیگری رقم خورد و حالا مهدی خان قائدی یا سکونشین است و یا دقایق اندکی به عنوان یار تعویضی بازی داده می شود.

خیلی ها مقصر این وضعیت قائدی را همسرش یعنی ستاره خانوم معصومی می دانند و معتقدند ستاره تو دبی یا همش پی تفریح و خوشگذرونیه و یا تو اینستاگرام به دنبال فخر فروشی! البته گویا سرمربی ایرانی و اصل الاهلی هم چنین عقیده ای دارد. مهدی علی سرمربی تیم شباب الاهلی امارات درباره استفاده نکردن از مهدی قایدی بازیکن ایرانی این تیم گفت: در مورد استعداد مهدی قایدی هیچ تردیدی نیست اما دلیل نمی شود بازیکنی که تمام تمرکزش گردش و تفریح بوده را در لیست تیمم قرار دهم!

حاشیه سازی دوباره همسر مهدی قائدی /خوشگذرونی جدید و لاکچری مهدی قائدی  و ستاره معصومی در دبی+ عکس2

خوشگذرونی قائدی و زنش به سبک اعراب!

ستاره سابق استقلال در تعطیلات نوروز که از قضا لیگ امارات هم تعطیل بود به همراه همسرش ستاره خانوم معصومی با سفر بستند و به سبک اعراب که برای تعطیلات دل به بیابان می زنند و چادر علم کردند و ستاره خانوم هم به سبک همیشگی از عاشقانه هایش با همسر برای فالوورهایش عکس واستوری گرفت تا همه ببینند چقدر خوشبختن

ستاره معصومی از شهرت نیز بدش نمیومد و برای رفتن مهدی از استقلال به امارات نیز جوری رفتار کرد تا همه بدانند او تصمیم گیرنده بود و در آخر هم آقای شوهر که هفت سالی کوچیکتر از خانومشه به حرف ستاره رفت! البته جدا شدن مهدی قائدی از لحاظ مالی هم به نفع خودش شد و هم به نفع باشگاه استقلال!

بعد از گذشت چند ماه ستاره معصومی و مهدی قائدی رفته رفته سر و وضع زندگی شان لاکچری شد و حالا آن ها را با استایلی بسیار متفاوت از ایران می بینید. ستاره خانم نیز تمام این موارد را به اشتراک می گذارد تا خیلی ها بدانند آن ها در حال پیشرفت و زندگی لوکس هستند. در ادامه استوری جدید این زوج پر حاشیه و جوان را مشاهده می کنید که به تازگی توسط قائدی گذاشته شده است. البته مهدی برای اینکه خانومش چشم نخوره یه استیکر چشم نظر هم گذاشت!

!

حاشیه سازی دوباره همسر مهدی قائدی /خوشگذرونی جدید و لاکچری مهدی قائدی  و ستاره معصومی در دبی+ عکس3

ستاره همه فک و فامیل جمع کرده دبی!

خانواده معصومی مدام در حال رفت و آمد و عشق و حال به لطف آقای داماد هستند به تازگی هم گویا مامان خانم ستاره تشریف بردن دبی و با دختر خانم مشغول گردش و دبی گردی هستند.

البته فقط مادر نیست و ستاره معصومی دو خواهر به نام های گندم و پریسا معصومی نیز دارد که هر دو هم از زیبارویان روزرگار هستند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به عمل های زیبایی هستند و راه به راه هم می رن دبی دیدن آبجی خانم و دامادشون! داداش کوچیکه ستاره هم که دیگه اصلاً کلاً دبیِ با ستاره اینا زندگی میکنه!

حاشیه سازی دوباره همسر مهدی قائدی /خوشگذرونی جدید و لاکچری مهدی قائدی  و ستاره معصومی در دبی+ عکس5

ستاره خانوم و آقا مهدی قراره به زودی بابا مامان بشن؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

حاشیه سازی دوباره همسر مهدی قائدی /خوشگذرونی جدید و لاکچری مهدی قائدی  و ستاره معصومی در دبی+ عکس20

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

درآمد خوب ستاره خانم از اینستا

ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زنه و حالا برای خودش مدیر برنامه هم استخدام کرده تا کارهای تبلیغاتی رو راست و ریس کنه. در واقع انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند