زیبایی خاص و نچرال نگین شفیع زاده همسر امید ابراهیمی + عکس

12:59 - 1401/02/29
امید ابراهیمی و همسرش نگین در آخرین روزهای حضور در بلژیک را سپری میکنند
زیبایی-خاص-نچرال-نگین-شفیع-زاده-همسر-امید-

 زیبایی خاص و نچرال  نگین شفیع زاده همسر امید ابراهیمی  + عکس12

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش کشورمان و ستاره بی حاشیه سابق استقلالی ها با انتشار عکسی در کنار همسرش نگین شفیع زاده تولد وی را تبریک گفته است.

هافبک ملی پوش و مرد محبوب استقلالی ها این بار نیز مقصد فوتبالی اش را لیگ برتر ایران انتخاب نکرده و به زودی در لیگ ستارگان قطر حضور خواهد یافت. در ادامه عکس های از امید ابراهیمی و همسرش را مشاهده کنید

امید ابراهیمی و همسرش

هافبک ملی پوش ایران بعد از یک فصل حضور در لیگ بلژیک و در شرایطی که شایعاتی درباره بازگشت به ایران درباره او شکل گرفته بود، در قطر حضور یافت. وی با انتشار عکسی در بلژیک در کنار همسرش تولد وی را تبریک گفته است.

امید ابراهیمی برای تولد همسرش نوشت : تولدت مبارک عشق من

من

 زیبایی خاص و نچرال  نگین شفیع زاده همسر امید ابراهیمی  + عکس8

امید ابراهیمی و همسرش نگین شفیع زاده

امید ابراهیمی بعد از پایان قرارداد با تیم بلژیکی مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال و سپاهان قرار داشت، اما با توجه به قراردادش با الاهلی بار دیگر به لیگ ستارگان قطر بازگشت تا از تیررس نقل و انتقالات فوتبال ایران دور شود.

ابراهیمی بعد از حضور در قطر و پشت سر گذاشتن قرنطینه دو هفته‌ای در این کشور طی امروز و فردا در تست‌های پزشکی الاهلی حضور خواهد یافت تا در نهایت قرارداد خود را با باشگاه سابقش به امضا برساند.

ازدواج امید ابراهیمی و همسرش

امید ابراهیمی در اردیبهشت ۹۵ با نگین شفیع زاده ازدواج کرد نگین شفیع زاده خواهر لاله شفیع زاده همسر خسرو حیدری است، با این حساب امید ابراهیمی با خسرو حیدری باجناف شدند و یک خانواده تمام فوتبالی و استقلالی تشکیل دادند.

بازگشت امید ابراهیمی به لیگ ستارگان قطر

امید ابراهیمی، هافبک دفاعی سابق استقلال و سپاهان که در فصل گذشته با حضور در لیگ بلژیک در تیم یوپن حضور یافته بود، بعد از تجربه ناکام در این کشور اکنون به دوحه بازگشته است تا روند مذاکرات خود با الاهلی قطر را دنبال کند.

روزنامه استاد الدوحه در گزارشی درباره این بازیکن نوشته که امید ابراهیمی بعد از حضور در قطر و پشت سر گذاشتن قرنطینه دو هفته‌ای در این کشور طی امروز و فردا در تست‌های پزشکی الاهلی حضور خواهد یافت تا در نهایت قرارداد خود را با باشگاه سابقش به امضا برساند.

 زیبایی خاص و نچرال  نگین شفیع زاده همسر امید ابراهیمی  + عکس15ا

امید ابراهیمی و همسرش نگین

امید ابراهیمی بعد از پایان قرارداد با تیم بلژیکی مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله استقلال و سپاهان قرار داشت اما با توجه به قراردادش با الاهلی بار دیگر به لیگ ستارگان قطر بازگشت تا از تیررس نقل و انتقالات فوتبال ایران دور شود.