مدل مانتو/ مدل مانتو برای چاق ها/ مدل مانتو تابستانه

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند

20:41 - 1401/02/27
اگه خانومی با قد و قامت بلند هستید و احساسی ناخوشایند دارید پس حتما به این مطلب سر بزنید و از نکات طلایی که گفته شده استفاده کنید.
جدیدترین-شیک-ترین-مدل-مانتوهای-2022-

به گزارش از پاتوق آنلاین : مدل مانتو شیک. مدل مانتو جذاب . مدل مانتوبرای چاق ها . مدل مانتو لاغرها. مدل مانتو های شیک و جذاب برای خانم های سخت پسند

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند7

قطعا داشتن اندام زیبا برای یک خانوم خیلی مهم تر از یک آقاست و در مجموع خانوم ها بیشتر به دنبال خوشگل نشون اندامشون هستن اما خب هر کسی از یه راه و روشی استفاده میکنه! یکی میره باشگاه یکی رژیم میگیره و یکی از ترفندای استایل استفاده میکنه تا اگه موردی در اندامش آزار دهندس اون رو بهبود ببخشه و کاری کنه تا کمتر به چشم بیاد.

اندام چیزیه که میشه با این روش ها تغییرش داد و حالا لاغر تر و یا چاق ترش کرد اما قد و قامت رو نمیشه با رژیم و ورزش چندان تغییر خاصی توش ایجاد کرد، پس میمونه چی؟ ترفندای کاربردی تو استایل که این مورد رو کمی تو خطای دید ببره و متناسب تر نشونش بده. خیلی از خانوما هستن که از قد بلندی که دارن ناراحت هستن!

حتما تا به حال متوجه شده اید که وقتی یک خانم قد بلند به جایی وارد میشه، همه ی نگاه ها لحظه ای به سمتش جلب میشه و سپس دوباره همه کار خود را از سر می گیرند، این بدان معنی است که زنان قد بلند به خودی خود، توجه دیگر افراد را به خود جلب می کنند اما این احساس که شما می دانید از زمان وارد شدن به جایی تا نشستن فقط برای چند دقیقه در معرض توجه هستید، شاید برای شما مانند یک کابوس باشد! اما شاید برای دیگران تجربه لذت بخشی است چرا که می دانند این توجه با رعایت نکاتی خاص، بیشتر می شود. اگر احساس میکنید که قد شما بیشتر از اینکه یک دارایی با ارزش باشد، مانعی برای شماست، احتمالا تعریف شما از مد اشتباه است و با خود درست رفتار نمیکنید. بنابراین ما می خواهیم قد شما را به عنوان بخشی از دارایی با ارزش شما جلوه دهیم تا بیشترین استفاده را از آن داشته باشید. شما با دانستن آنچه که می پوشید می توانید نگاه کامل تری به خود داشته باشید و راه رفتن در جمعیت دیگر برای شما تجربه ی ترسناکی نخواهد بود.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند19

پس خانوم خوشگله اگه قد بلندی داری و دوست داری تا کوتاه تر نشونش بدی به ادامه مطلب حتما توجه کن و با رعایت نکات به قد دلخواهت برس.

مانتو شلوار غیر همرنگ

در کل برای خانوم های قد کوتاه پوشیدن مانو شلوار در یک طیف رنگی همیشه پیشنهاد شده. اما خب شمایی که قدت بلنده باید دقیقا متضاد این قضیه پیش بری و سعی داشته باشی تا از مانتو و شلوار های یک رنگ استفاده نکنی و رنگاشون رو کاملا مختلف انتخاب کنی تا چشم ناخودآگاه بدن شمارو به دو قسمت تقسیم کنه و کوتاه تر ببینه.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند5

مانتوهایی که بلندیشون تا زانوست

اگه قدی بلند دارید بهتره که از مانتوهای کوتاه استفاده نکیند چرا که اگه لاغر اندام باشید این موضوع باعث میشه تا بلند تر هم دیده شوید و اگه هم چاق باشید باعث میشه تا ران و اندان شما بیشتر در چشم باشد، پس بهترین راه حل انتخاب مانتوهایی می باشد که بلندی آن ها تا زانوی شماست.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند15

پوشیدن رنگ های بیشتر و متضاد هم

همونطور که در مورد اول هم گفتیم پوشیدن رنگ های شبیه به هم و یا ست طور باعث میشه تا قامت شما بلند تر به نظر برسه پس بهتره که در استایل خود از رنگ های مختلف و متضاد هم استفاده کنید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند12

مانتو با برش و طرح های نامتقارن

از مانتوهای کوتاه و ساده ترجیحا دوری کنید و به سراغ مانتوهایی با طرح و برش های بالا و پایین و نامتقارن استفاده کنید تا هم ظاهر زیباتری به قد و استایل شما دهد و هم متعادل تر از قامتی که دارید دیده شوید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند10

شلوارهای کوتاه مثل واید لگ

شلوار ها تو این چند سال اخیر مدلای مختلفی پیدا کردن که واسه انواع استایل ها میشه ازشون استفاده کرد و یه ترکیبی جذاب درآورد. شلوار واید لگ تو سبک گشادهاست که البته قدی کوتاه داره و استفاده ازش باعث میشه تا قامت شما متعادل تر دیده بشه.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند1

شلوارهای فاق بلند مثل مام استایل و پاکتی

شلوار مام استایل نیز از سبک شلواری هستند که طرفدارای زیادی پیدا کردن. این مدل فاق بلندی داره وگشاد هستش که البته در قسمت مچ پا یکم تنگ تر میشه و معمولا پاکتی تاش میکنن و یا به خودی خود کوتاهه. خانومای قد بلند از شلوار مام استایل قافل نشید.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند9

استفاده از اکسسوری و کیف های بزرگ و کمربند پهن

ترجیحا سعی داشته باشید تا از کیف های کوچیک استفاده نکنید چرا که در استایل شما هیچ جلوه ای نخواهد داشت. کمربند باریک نیز شمارا لاغر و بلند تر نشان میدهد پس در آخر اکسسوری و کیف های بزرگ و کمربند های پهن برای شما خانوم گا پیشنهاد میشه.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند11

مانتو با طرح شلوغ و رنگی

مانتو با طرح های شلوغ و رنگی باعث میشه تا خطای دید خوبی بریا قامت شما ایجاد بشه و چشم دو تکه اندام شمارو ببینه و قسمت شلوغ توجه رو به خودش جلب کنه. و در آخر اینکه مانتو های خیلی ساده و تیپ مونکروم چندان به قد بلند ها ظاهر زیبایی نمیده و در عوض تیپ های طرحدار جذابیت خاصی خواهد داشت.

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتوهای 2022 مناسب افراد قد بلند3