آمار کرونا

جدیدترین آمار کرونا 24 اردیبهشت 1401 | مرگ و میر در این ۵ استان صفر شد

12:58 - 1401/02/24
آمار کرونا را در ادامه  بخوانید. آمار کرونا کاهشی شده است یا افزایشی؟ گفته می شود آمار کرونا در 5 استان کشور رو به کاهش است.

پایگاه خبری پاتوق آنلاین : پایگاه خبری گل کوچیک : آمار کرونا را در ادامه بخوانید. آمار کرونا کاهشی شده است یا افزایشی؟ گفته می شود آمار کرونا در 5 استان کشور رو به کاهش است. آمار کرونا و مرگ و میر در شهرهای زنجان ، سمنان ، فارس ، کردستان و گلستان کم شده است.

بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته سوم اردیبهشت ماه مصادف با هفته ۱۱۶ همه‌گیری کرونا در کشور نشان می‌دهد در پنج استان زنجان، سمنان، فارس، کردستان و گلستان مرگ و میر ناشی از کرونا صفر بوده است.

همچنین تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۲۲۱۸ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۵۳۶ نفر و تعداد موارد فوتی جدید در هفته اخیر ۷۸ نفر بوده است

بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۴۲۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۰۹ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۱۶ هزار و ۶۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۷۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۷۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.