سحر قریشی

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد

16:42 - 1401/02/23
سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی همسر تتلو است. سحر قریشی یک برادر دارد. سحر قریشی در ترکیه زندگی می کند.

پایگاه خبری پاتوق آنلاین: سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی همسر تتلو است. سحر قریشی یک برادر دارد. سحر قریشی در ترکیه زندگی می کند.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد6

سحر قریشی بازیگر زن معروف سینما و تلویزیون ایران است. سحر قریشی با تتلو خواننده ایرانی ساکن ترکیه ازدواج کرد. سحر قریشی عروس خانواده تتلو شد. سحر قریشی با تتلو ازدواج کرد و حتی خواهر تتلو از به دنیا آمدن برادرزاده هایش به زودی خبر داد. سحر قریشی برای همیشه از دنیای بازیگری و عرصه سینما خداحافظی کرد و تتلو را به دنیای بازیگری ترجیح داد.

این خبر رو هم بخون : سحر قریشی در مراسم عروسی اش

عکس فوتوشاپ شده مراسم عروسی سحر قریشی

گل کوچیک : سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. سحر قریشی به ترکیه مهاجرت کرده است. سحر قریشی برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. سحر قریشی همسر رسمی تتلو است.

امیر تتلو خودش رو برای کنسرت اردیبهشت ماه آمده می کند و این روزها حسابی سرش شلوغه و می خواد به قول خودش باشکوه ترین کنسرت را برای ایرانی ها برگزار کند. تتلو به خودش برای این کنسرت حسابی سنگ تموم گذاشته و کلی هم هزینه کرده و امیدوار است با استقبالی که از این کنسرت می شود بتواند هزینه هایش را دربیارد و سود خوبی هم به جیب بزند.

امیر تتلو پیش تر در خصوص کنسرت اردیبهشت ماه خود گفته بود که این کنسرت برخلاف کنسرت قبلی تتلو به صورت نشسته برگزار می شود و تتلو از هوادارانش خواسته بود به صورت خانوادگی در کنسرت او حاضر شوند.

او همچنین در خصوص شرایط سالن و اجرا توضیح داده و گفت: براتون گفتم از طراحی استیج از چند روز قبل اجرا و عکس طراحیشو گذاشتم و الان میگم که یکی از بهترین صدا بردارای ایران کار صدارو میکنه و محمد اولاد که خیلی از ویدئوهامون رو ساخته بود و همه قبولش دارن تو کار تصویر قراره کار تصویرایی که قراره تو ال سی دی های پشت پخش بشه رو به عهده بگیره و بهترین نورپرداز و بهترین تصویر برداران با اسپایدرکَم.....

تتلو درآمد کنسرت رو می خواد صرف هزینه عروسیش با سحر کنه!

شاید خیلی از طرفداران امیر تتلو و حتی سحرلیتی ها (طرفداران سحر قریشی) منتظر یک مراسم باشکوه بودند اما سحر و تتلو تا به حالا خیلی ساده مراسم هاشون رو برگزار کردند. حالا خیلی ها منتظر هستند تا روز کنسرت امیر خان فرا برسه و ببینن سورپرایزی که تتلو از مدت ها قبل وعدع ش رو داده چیه؟

خیلی ها معتقدند که امیر و سحر قراره تو کنسرت رسماً باهم ازدواج کنن و زن و شوهر بشن و سورپرازی هم که تتلو وعده ش رو داده همین موضوع هست. البته خود تتلو این مسئله رو رد کرد و نوشت: به نظر من ازدواج نمیتونه سورپرایز خوبی باشه!!!؟ یارو میخواد کنسرت ببینه و شاید نخواد زن گرفتن منو ببینه.

این در حالی است که قبل تر تتلو اعلام کرده بود تتلو اعلام کرده که دوست دارد تمام تتلیتی ها و هوادارانش در مراسم عروسی او حضور داشته باشند. اینجا یک تناقض بزرگ به وجود می آید چجوری میشه که از یک طرف تتلو میگه که دوست دارم همه تتلیتی ها تو مراسم ازدواجم باشن و از طرفی اعلام می کنه که کنسرت جای جشن عروسی نیست!

شایعاتی مطرح شده که با توجه به حضور تتلو در خارج از ایران قرار است با همکاری یکی از فعالین حوزه متاورس مراسم عروسی تتلو و سحر قریشی در متاورس برگزار شود تا ضمن دعوت از همه هوادارانش، هر شخصی از هر کجای دنیا بتواند فارغ از همه محدودیت ها در این مراسم شرکت کند. البته متاورس فعلا خیلی گرون است و برای برگزاری جشن در این فضا باید هزینه زیادی خرج کرد. شایعه شده که امیر خان تتلو قصد دارد درآمد حاصل از کنسرتش رو صرف هزینه عروسی ش با سحر تو متاورس کنه!

سحر خانوم اگه بخواد پُر تتو بشه!

سحر قریشی به تازگی اعلام کرده که می خواد مثل شوهرش رو صورتش تتو بزنه البته سحر برای اینکه روی صورتش تتو بزند دلیل های عجیب و غریبی آورده او در صفحه شخصی خود نوشت: «مشابه همین عمل را نیز همسرم انجام داد که سال ها بعد مردم متوجه میشن که ایشون چه قدم بزرگی را برایشان برداشته چون انجام این کار واقعا دل بزرگی می‌خواهد. نظر شما چیه؟ تصمیم شما هر چه که هست من تصمیم را گرفتم و به زودی انجامش می‌دهم.»

حالا در شبکه های مجازی عکسی منتشر شده از سحر با صورتی تتو شده و کاربران سحر رو با حالتی تجسم کردن که تتوهای رو صورت امیر تتلو رو صورتش باشه!

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد18

البته سحر و تتلو یک تتو مشترک هم روی دستشون زدن که طرح قلب و کلید است و گویا این زوج پرحاشیه می خوان به همه نشون بدن پایبند به یک قلب و یک کلید هستن.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد10

تتلو چقدر ادا داره واسه طرفداراش!

امیر تتلو کلاً شخصیت لوسی داره و خودش رو هم خیلی بالا می دونه و هر از گاهی با فالوورهاش قهر می کنه که شما قدر من رو نمی دونید. البته تازگی ها و بعد از ازدواج با سحر کمی بهتر شده چرا که در گذشته علاوه بر قهر کردن فحش و ناسزا هم می داد!

حالا امیر خان از ویو و بازدید کم پست هاش تو یوتیوب ناراحته و خطاب به فالوورهاش نوشت:

از امروز به بعد هیچ کامنتی خونده نمیشه و هیچ بحثی که ربط به امیر تتلو نداشته باشه و هیچ توضیح اضافه ای نخواهیم داشت اگرم درس یا توضیح یا آموزش داشته باشیم مجانی نخواهد بود!! تجربه و حال امروز و وضعیت ویو و میزان تربیت تو کامنتا و ری اکشن ها ثابت میکنه که زیاد صمیمیت با آدمایی که در حدّت نیستن منجر به بی احترامی میشه و یه هوادار یا یه فرد عادی هرگز نمیتونه در حد امیر تتلو باشه که اگر بود دیگه هوادار نبود، خودش هوادار داشت دیگه!! خلاصه که وقتِ به واقعیت پیوستن این جمله هم رسید بیخودی درگیر من نشو اومدم که برم!! در ضمن هیچ ری اکشنی هم نه میبینم و نه حمایت میکنم ! در ضمن مسابقه ی هوادارای و استعداد یابی هم کنسل شد!

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد11

حساسیت عجیب تتلو رو سحر!

تتلو انگار رو خانومش خیلی حساسه به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های نابه جا داشته باشن و از حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

روز گذشته سحر قریشی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری عجیب از خداحافظی با دنیای سینما خبر داد. او در این استوری، امیر تتلو را رسما همسر خود خطاب کرد و از وی بابت حمایت از سینما عذرخواهی کرد. هم سحر و هم امیر در طی این سال‌ها با طیف گسترده‌‍ای از حواشی سروکار داشتند و شاید ازدواج دو سلبریتی پرحاشیه به نوعی موج انفجار تعبیر شود. در ادامه زندگی هنری سحر قریشی را مرور خواهیم کرد.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد3

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

ماجرای ارتباط با امید علومی

سال 94 در فضای مجازی خبر ازدواج سحر قریشی با امید علومی، خواننده پاپ منتشر شد. سحر قریشی به در برنامه «دید در شب» صحت این موضوع را تایید کرد.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد7

او در در پاسخ به سوال رضا رشیدپور درباره نسبتش با امید علومی پاسخ داد:

"من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم ، البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم."

سحر قریشی و مهدی طارمی؛ چی شد اصلا؟

پس از جدایی طارمی از پرسپولیس و رفتنش به قطر، همواره شایعاتی مربوط به ارتباط عاشقانه‌اش با سحر قریشی نقل محافل بود تا اینکه انتشار ویدئویی دونفره از آنها این موضوع را برای مردم رسمی کرد. بهمن 98 بود که تصاویری مربوط به مهدی طارمی و سحر قریشی در فضای مجازی پخش شد که سرو صدای زیادی بپا کرد و بعد از مدت‌ها این موضوع دوباره سر زبان‌ها افتاد و حتی پایش را به برنامه دور همی با اجرای مهران مدیری باز کرد. گفتنی‌ست در زمان انتشار این تصاویر، دیگر ارتباط عاطفی‌ای بین این دو چهره در جریان نبود.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد6

مهدی طارمی بعد از سکوتی نسبتاً طولانی نسبت به این موضوع واکنش نشان داد:

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد11

سحر قریشی در آذر ۱۳۹۶ در مصاحبه‌ای بیان کرد که با رفتن زنان به ورزشگاه مخالف است و خودش از اینکه مردان در کنار او باشند «منقلب» می‌شود. او در حالی چنین سخنانی را گفت که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال در ابوظبی، به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس‌هایی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته بود.

سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید: چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: « دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد5

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زد که برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در فضای مجازی قرار گرفته است. حتی این سفر موجب شده بود تا بحث ازدواج او با مهدی طارمی بیش از پیش رنگ واقعیت به خود بگیرد.

توهین دور از انتظار به پاکبان شهرداری

دوم اردیبهشت ۱۳۹۹ بود که ویدئویی عجیب منتشر شد. در آن ویدئو، سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او سِت کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود این به من بگه برو

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و کاربران و مسئولین مختلف به آن پرداختند.

چندی بعد سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت:

"با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم. من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو»

کارنامه سینمایی؛ میراثی به جا نگذاشتی سحر خانوم!

کارنامه سحر قریشی عمدتا در قالب کمدی‌های نه چندان عامه‌پسند و صرفا تجاری بوده و تکنیک و بار فنی آثارش آنچنان هم بالا نیست. ما هیچ وقت او را روی فرش قرمز هیچ جشنواره‌ای ندیدیم. کاش موردی در ذهن‌مان بود که به عنوان کار خوب از آن یاد کنیم اما نیست که نیست!

خالتور

بحث درباره فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، فیلمبرداری، گریم، طراحی صحنه و لباس، موسیقی، تدوین و باقی موارد، بحثی کاملا بیهوده و عبث است. مشخص است که این مسائل برای سازندگان این فیلم اهمیتی نداشته‌اند. این اثر، به صورت فیلمی با هدف بررسی دغدغه‌های موسیقی تبلیغ شده و ما هم توقع داشتیم که تبلیغات فیلم دروغین باشد، اما فیلم خالتور به هیچ وجه یک فیلم موزیکال نیست و تنها تقلید شنیعی از فیلم گنج قارون است و البته، به یاد و خاطره این فیلم کلاسیک، به شدت توهین کرده است.

ایکس لارج

چیزی به اسم فیلمنامه در « ایکس لارج » وجود ندارد. به نظر می رسد که تمام بخش های فیلمنامه طی یک دورهمی نوشته شده باشد و شوخی هایش را هم براساس پیام هایی که از طریق فضای مجازی رد و بدل می کنند به نگارش درآورده باشد! موقعیت کمدی در فیلم وجود ندارد و هرچه که هست، شدیدترین وجه لودگی است. به نظر می رسد به بازیگران فیلم گفته اند که هرکار بامزه ای که می توانند انجام دهند را در مقابل دوربین به نمایش بگذارند! در فیلم مجموعه ای از ادا و اطوارهای عجیب و غریب ، دفرمه کردن صورت و سر و صدا در آوردن به چشم می خورد! بزرگترین نکته منفی فیلم اینجاست که نمی دانیم اولین بار چه کسی نام « فیلم سینمایی» بر روی این آثار گذاشت.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد15

عشقولانس

«عشقولانس» نادلچسب، غیر استاندارد، همراه با فیلمنامه ای بسیار سطحی، شخصیت پردازی نادرست و کارگردانی سردستی است. این فیلم بیش از آنکه حضور یک فیلمساز ناموفق بازاری تازه وارد را به سینما نمایان کند، انحراف و سقوط یک سینماگر ارزشی سابق به یک تهیه کننده سرخورده امروزی را نشان می دهد. «عشقولانس» از سطحی ترین حرکات، دیالوگ ها، حوادث و موقعیت های شوخی ساز استفاده کرده و حتی قابلیت رقابت با مشابه های روی پرده خود را ندارد.

آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند

همان طور که از عکس ها و تصاویرش برمی‌آید فیلمی گیشه‌پسند است. فیلمی که در عین توجه به گیشه، در نظر دارد تا به وظیفه پیام رسانی خود نیز عمل کند اما بنا به دلایلی در این زمینه موفق نیست. داستان فیلم، بارها،خصوصاً در دهه 80، دستمایه ساخت فیلم‌های بسیاری قرار گرفته است. ساخت فیلم با موضوعات تکراری و مشابه، به نوبه خود ایراد محسوب نمی‌شود اما باید دید که فیلمساز از چه زاویه ای به مبحث مورد نظر خود نگریسته و چه حرف تازه‌ای را از دل موضوعی دستمالی شده درآورده است.

رابطه با تتلو؛ کبریتی که در انبار باروت روشن شد

همان روزهای اسفندماه‌ سال گذشته، زمانی که شاهد شور عشق سحر و امیر در اینستاگرام بودیم باید انتظار می‌داشتیم که این ماجرا به آسودگی روی خوشی نشان نخواهد داد و همواره خبرسازی می‌کند. از آتش‌بازی سحر در حیاط منزل تتلو تا قاب‌های دو نفره و عاشقانه.

سحر قریشی عروسی گرفت | سحر قریشی راهی خونه بخت شد3

تتلو که تکلیفش را مشخص کرده و از ایران کوچ کرده اما سحر هنوز هم بازیگر سینمای ایران به حساب می‌آمد که ظاهرا با استوری جنجالی دیروز باید واژه «سابق» را به عنوان هنری‌اش اضافه کنیم. شاید دیگر او فقط همسر یک سلبریتی مشهور باشد و تصویری از او در جعبه جادویی نبینیم. حالا باید او را در فریم‌های پرهیاهوی کنسرت تتلو ببینیم. درباره سمت و سوی این ارتباط قضاوتی نداریم اما چیزی که روشن است، «حاشیه» رکن جدایی ناپذیر این قصه خواهد بود.