داریوش اسدزاده | همسر داریوش اسدزاده | فیلم های داریوش اسدزاده

بی خانمان شدن زن مرحوم داریوش اسدزاده | اوضاع اسفناک همسر داریوش اسدزاده

21:52 - 1401/04/15
در این ویدئو صحبت های همسر داریوش اسدزاده طاهره خاتون میرزایی که مامای بازنشسته است را مشاهده می کنید که از وضعیت نامطلوبش می گوید
داریوش اسدزاده

پاتوق آنلاین: داریوش اسد زاده بازیگر قدیمی سینمای ایران بود که در سال ۹۸ و در سن ۹۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. داریوش اسد زاده سه بار اردواج کرد که با همسر سومش ۲۰سال زندگی کرد. امروزمی خواهیم صحبت های همسر داریوش اسدزاده را بعد از فوت همسرش ببینیم

بی خانمان شدن زن مرحوم داریوش اسدزاده | اوضاع اسفناک همسر داریوش اسدزاده7

با همسران داریوش اسدزاده آشنا شوید

داریوش اسدزاده در ۲۰ سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد.در ۱۹ سالگی عاشق دختر همسایه می شود ولی هیچ وقت به او نمی گوید و این عشق نافرجام میماند .

همسر اول اسدزاده نوه احمد شاه قاچار و دختر ایراندخت بود . در واقع آقای اسدزاده داماد ایراندوخت محسوب می شود .

همسر اول اسدزاده هما شاهرخی نام داشت او نوه احمدشاه بود .هما شاهرخی یکی از طرفداران اسدزاده بود و همیشه برای تماشای تئاتر های او می رفت .او به اسدزاده درخواست ازدواج داد و او درخواست ازدواجش را قبول کرد .

بی خانمان شدن زن مرحوم داریوش اسدزاده | اوضاع اسفناک همسر داریوش اسدزاده16اولین همسر داریوش اسدزاده

اسدزاده و همسر اولش هما شاهرخی در بیست و هفت سالگی با یکدیگر ازدواج کردند ولی پس از هفده سال زندگی مشترک، از آنجایی که صاحب فرزندی نشدند از او جدا شد.

وی در سال ۱۳۴۶ برای دومین بار با سهیلا غزلی ازدواج کرد اما این زندگی هم در نهایت به جدایی و طلاق ختم شد. اسدزاده و همسر دومش سهیلا غزلی دو پسر بنام های کوروش و آرش دارند .از هفت هشت سالگی بچه هایش را به آمریکا برد آنجا درس خواندن و ازدواج کردند .پس از مهاجرت به آمریکا، به دلیل مسائل خانوادگی از همسر دومش نیز جدا شد.

بی خانمان شدن زن مرحوم داریوش اسدزاده | اوضاع اسفناک همسر داریوش اسدزاده19

سومین همسر مرحوم اسدزاده

همسر سوم اسدزاده دکتر طاهره خاتون میرزایی است. او ماما بازنشسته است .اسدزاده و همسرش در یک مهمانی با یکدیگر آشناشده اند .اسدزاده در سن ۷۶ سالگی در سال ۱۳۷۸ با طاهره خاتون میرزایی ازدواج کرد.