تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس

11:02 - 1401/01/15
تویوتا یکی از بهترین و همچنین محبوب ترین برند های خودرویی در جهان به حساب می آید در این مطلب به معرفی تعمیرگاه های تویوتا و لکسوس در وب سایت دنده معکوس می پردازیم
تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس

به گزارش مجله اینترنتی پاتوق آنلاین و به نقل از دنده معکوس

تویوتا در طی سال های پیاپی مقام اول خودروساز دنیا از نظر میزان فروش در جهان را کسب کرده است و کمتر کسی پیدا می شود که نام و مدل های این شرکت را نشنیده باشد.

این شرکت در اوایل قرن بیستم میلادی در صنعت نساجی فعالیت داشت. در سال 1924 ساکیشی تویودا دستگاه اتوماتیک ریسندگی را اختراع و در سال های آتی، آن را در یک خط تولید کوچک به تولید می رساند. در نهایت پنج سال بعد یعنی در سال 1929 طرح ساخت این محصولات به یک شرکت انگلیسی واگذار گردید.

تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس14

زیر نظر فرزند تویودا، دپارتمان خودرو تویوتا در اوایل دهه 30 میلادی با هدف تولید و توسعه خودرو های مناسب با شرایط ژاپن تاسیس شد و پس از گذشت حدود 2 سال نخستین کارخانه خودروسازی شرکت تویوتا آغاز به کار کرد، همچنین در سال آتی نام شرکت از تویودا به تویوتا تغییر یافت.

اینگونه بود که یکی از موفق ترین کارخانجات ریسندگی ژاپن بین دو جنگ جهانی با تغییر گرایش به کارخانه خودرو سازی تبدیل شد.

نخستین محصول تجاری تویوتا یک کامیون 1.5 تنی با نام G1 بود.

تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس15

با شروع جنگ جهانی دوم ژاپن و همچنین شرکت تویوتا خسارات های سنگینی را متحمل شدند و درست یک روز قبل از تسلیم شدن ژاپن به آمریکا، کارخانه تویوتا توسط متحدین بمباران شد. در سال های بعد دولت آمریکا اجازه تولید خودرو سواری به شرکت های ژاپنی را نمی داد، با این حال تویوتا و دیگر شرکت ها اجازه تولید کامیون برای مصارف شهری را داشتند.

در ابتدای دهه 50 میلادی با درگذشت کیشیرو، کلیه مسئولیت های شرکت بر عهده ایجی تویودا پسرعمو ی او قرار گرفت. او در سال ۱۹۱۳ میلادی در شهر ناگویا کشور ژاپن به دنیا آمد و فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه سلطنتی شهر توکیو بود.

جالب است بدانید ایجی تویودا طولانی‌ ترین مدت مدیریت عاملی را در تویوتا بر عهده داشت و در سال ۱۹۸۱ میلادی از سمت خود کنارگیری و به‌ عنوان رئیس هیئت مدیره تویوتا کار خود را ادامه داد.

سرانجام او ۵ روز پس از جشن تولد ۱۰۰ سالگی خود، در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ میلادی از دنیا رفت.

تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس20

با نگاهی کوتاه به تاریخچه برند تویوتا حال به بررسی فاکتور های مهم یک تعمیرگاه خوب تویوتا و لکسوس می پردازیم

با وجود معروفیت برند تویوتا به با دوام بودن باز هم یکسری نکات در رانندگی حتما باید رعایت شوند. از جمله این نکات می توان به فشار اضافه نیاوردن به موتور و گیربکس، استفاده از بنزین با کیفیت و مکمل های اورجینال مورد تایید شرکت، انجام کلیه سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، چکاپ های ادواری، استفاده از قطعات یدکی و مصرفی اورجینال

برای انجام سرویس های دوره ایی، چکاپ، تعمیرات موتور و گیربکس و دیگر خدمات فنی شما نیاز به یک تعمیرگاه متخصص و از همه مهم تر، مطمئن دارید. در وب سایت دنده معکوس لیستی کامل از تعمیرگاه های تویوتا و لکسوس با هدف خدمت رسانی به بازدید کننده های سایت در نظر گرفته شده است که شما می توانید با توجه به محله خود و همچنین بررسی نظرات کاربران یک تعمیرگاه تویوتا انتخاب کنید.

این مجموعه ها با کادری آموزش دیده و با تجربه در زمینه ارائه خدمات به برند های تویوتا و لکسوس فعالیت می کنند و شما می توانید پس از انتخاب تعمیرگاه خود مشکل را با آن ها درمیان بگذارید.

تعمیرگاه های تخصصی تویوتا و لکسوس در دنده معکوس10

بیشتر بخوانید : بهترین تعمیرگاه های لکسوس در تهران