سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن + فیلم

21:29 - 1401/01/02
فیلم سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن را در ادامه مشاهده کنید.
سفره-هفت-سین-لاکچری-دنیز-دختر-علی-دایی-لندن-

نیز دایی ، دختر علی دایی از ازدواج اولش که در خارج از ایران زندگی می کند، از حضور خود در ایران خبر داد.

دنیز دایی طی روزهای گذشته با انتشار تصاویری در اینستاگرامش دنبال کنندگان خود را از سفرش به ایران باخبر کرده است.

او ابتدا تصویری از خود در کنار پدرش علی دایی در حال بازی بیلیارد منتشر کرد و سپس با انتشار ویدئوهایی از حضور در ویلای شمال پدرش خبر داد.

سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن + فیلم 10

علی دایی در سال ۱۳۴۸ در محله خیرال شهر اردبیل متولد شد. در سال ۱۳۶۶ در رشته مهندسی عمران در دانشگاه شریف پذیرفته شد، اما به دلیل بازی فوتبال در گزینش ورود به دانشگاه رد شد. همان سال در رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب هم قبول شد و دو ترم هم به دانشگاه رفت؛ ولی در سال ۱۳۶۷ دوباره در کنکور شرکت کرد و این‌بار بدون آن که گزینش گریبانگیرش شود در رشته مهندسی متالورژی دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و لیسانس خود را بهمن ماه سال ۱۳۷۱ از همان دانشگاه دریافت کرد.[۱۶۹] او تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه آزاد ادامه داد.

دایی متأهل است و یک دختر به نام نورا دارد. او اکنون ساکن محله شهرک غرب در تهران است.[۱۷۰]‏[۱۷۱] علی دایی گرداننده چندین شرکت بزرگ، چند فروشگاه،[۱۷۲] کارخانه تولیدی پوشاک ورزشی[۱۷۳] و عضو اتاق بازرگانی تهران است.[۱۷۴] دایی علاوه بر کارهای پوشاک ورزشی در ساختمان‌سازی نیز فعالیت دارد و برج‌هایی را در شمال تهران ساخته‌است.[۱۷۵] علی دایی در شهرک گلستان شهر زادگاهش (اردبیل) یک مدرسه در مقطع متوسطه (هنرستان کار و دانش) به نام ابوالفضل دایی (پدرش)[۱۷۶] و چند مدرسه دیگر ساخته‌است و از خیرین مدرسه‌ساز اردبیل به‌شمار می‌رود.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@jeikow_pouk)

دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) میباشد که همراه مادر خود در لندن زندگی می‌کند. علی دایی زمانی که 25 سال سن داشت با خانمی به نام مریم ازدواج کرد که ازدواجشان عمر چندانی نداشت و از هم جدا شدند حاصل ازدواج انها یک دختر به نام دنیز بود.

دنیز این روزها در لندن به کلاس رقص میرود و به صورت حرفه ای آن را دنبال میکند

در پیج اینستاگرام این دختر عکس و فیلم های رقص او وجود دارد و فیلم و عکس های تمرینات رقص و ورزش منتشر می‌کند. و همینطور تصاویری با دوستان و پدرش علی دایی نیز در این میان دیده می‌شود.

صفحه اینستاگرام دنیز دایی deniz_daei است.

سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن + فیلم 7

ازدواج دوم علی دایی با یک تاجر طلا

علی دایی سال 1383 با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اهل اردبیل است و سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است علی دایی علاوه بر اینکه صاحب برند دایی است نمایندگی آدیداس و نایک را هم دارد در ساختمان سازی و بساز بفروش بسیار فعال است.

سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن + فیلم 0

شعبات مختلفی از فروشگاه جواهرات خاص و نمایندگی برندهای معروف در لباس را هم دارد، او وارد رستوران داری هم شده است و رستوران های پدرخوب متعلق به وی می باشد.

  • همچنین ببینید فیلم لحظه دزدیدن گردنبند علی دایی توسط زورگیر

علی دایی که در دانشگاه صنعتی شریف مهندسی متالوژی خوانده در سال 86 از سوی فیفا به عنوان بیست و ششمین بازیکن برتر تاریخ فوتبال جهان معرفی شد. دایی نه تنها از لحاظ عناوین فردی و تیمی پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ ایران به شمار می رود که ثروتمندترین نیز هست. او یکی از سرمایه دارهای بزرگ ورزش به شمار می آید که البته همیشه دستی هم در کار خیر دارد. دایی هم اکنون ساکن نیاوران است.

سفره هفت سین لاکچری دنیز دختر علی دایی در لندن + فیلم 1

در حال حاضر علی دایی بر خلاف تصور دو فرزند دارد . اما بیشتر رسانه ها عکسهای نورا دایی فرزند دومش را منتشر کرده اند.

ماجرای بر سر زبان افتادن دنیز دایی از انجایی شروع شد که علی دایی در برنامه نود به اسم دخترش قسم خورد به جان نورا نمی بخشم . اما مایلی کهن در جواب گفت بهتر است بگوید به جان دنیز نمی بخشم . بر این اساس ماجرای همسر سابق علی دایی بر سر زبانها افتاد.