مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر

21:39 - 1400/12/10
مانتوهای بسیار شیک و جدید امسال ۱۴۰۱ که مد شده

مدل های پیشنهادی مانتو عید 1401

مانتو یکی از اصلی ترین پوشش های بانوان در بیرون از منزل و موقعیت های مختلف محسوب می شود. هر سال قبل از فرا رسیدن سال نو متخصصان مد و زیبایی انواع مدل مانتو را برای عید طراحی می کنند. اگر به مد اهمیت ویژه ای می دهید و می خواهید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید، همراه این بخش از دنیای مد باشید تا با مدل مانتوهای جدید برای عید امسال آشنا شده و از آنها ایده بگیرید.

مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر7

کت و شلوار

مانتو کتی یکی از مانتو های ترند امسال است که در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد. در دنیای مد از این مدل در موقعیت های گوناگونی مانند موقعیت های رسمی و کژوال استفاده می کنند. مانتو کتی در مدل های متفاوت اورسایز، طرح کت مردانه، مانتو کتی غیررسمی و …. وجود دارند. عید امسال مانتو کتی را با شلوار همرنگ آن بپوشید تا استایلی خاص و به روز داشته باشید. استایل مونوکروم شما را کشیده‌تر نشان می دهد.

مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@_makeup_mod_zibaei)

مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر1

مانتو طرح بابونه

مانتوهای بهاره گلدار یکی از گزینه های محبوب نزد خانم هایی است که دوست دارند مانتویی را با تم های بهاره انتخاب کنند. مانتوهای گلدار در انواع مختلفی در بازار موجود هستند، یکی از انواع این مانتوها که امسال جزو ترندها می باشد، مانتو با طرح بابونه است که استایل شما را خاص و زیبا و بهاری خواهد کرد. بهتر است بعد از انتخاب یک مانتو بهاری زیبا و گلدار اکسسوری خود را ساده‌تر انتخاب کنید.

مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر0

مانتو خامه دوزی

برای دوخت مانتوهای بهاره از پارچه های خامه دوزی شده استفاده می شود. مدل مانتو خامه دوزی از انواع طرح های شیک و خاص می باشند که دارای رنگ هایی متنوع هستند. برای شیک و جذاب تر به نظر رسیدن در بهار امسال بهتر است رنگ مانتو را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

پیراهن های بلند

یکی دیگر از مدل مانتوهایی که امسال توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نموده است، مدل مانتو پیراهنی می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است. این مانتو نشانه‌هایی از استایل و پوشش خانم‌های ایرانی در قدیم دارد که به شکل مدرن امروزی درآمده است. اگر به دنبال داشتن یک استایل کاملا خانمانه و منحصر به فرد هستید، این مدل مانتو را برای عید امسالتان انتخاب کنید.

مانتوهای شیک ، جدید و ترند ۱۴۰۱ که مد شد +تصاویر13