سلامت

کار آقای جراح با زن جوان در اتاق عمل لو رفت!

09:37 - 1400/12/04
آقای جراح و تیمش که برای درمان زن جوان دست به کار شده بودند، کاری که بیمار بینوا را به دردسری بزرگ و دردی بزرگتر انداخت.
کار-آقای-جراح-زن-

کار آقای جراح با زن جوان در اتاق عمل لو رفت!12

20 سال زندگی دردناک بیمار با قیچی جراحی داخل شکمش

یک خانم در بنگلادش با درد مداوم و شدید به مدت 20 سال در ناحیه شکم مواجه بود تا این که بعداً متوجه شدند یک قیچی جراحی حین عمل داخل شکم او باقی مانده است. این خانم 55 ساله در طول این بیست سال درد زیادی را در ناحیه شکم تحمل کرده بود و همه این ها بعد از عمل جراحی به خاطر سنگ کلیه اتفاق افتاد، اتفاقی که جزئیاتش را در این بخش از گوناگون خواهید خواند.

دردی که با درد دیگری جایگزین شد

بعد از اینکه جان زن بینوا با عمل جراحی سنگ کلیه نجات یافت، او را از بیمارستان مرخص کردند اما دو روز بعد درد بسیار شدیدی در ناحیه شکم احساس کرد و دوباره به پزشک مراجعه کرد و متخصصان دوباره او را معاینه کردند و گفتند که نگرانی هایش بیجا است و این درد بعد از عمل طبیعی است و نباید نگران باشد.

کار آقای جراح با زن جوان در اتاق عمل لو رفت!6

اما این درد ادامه داشت تا این که به دکتر دیگری مراجعه کرد و گفت که بعد از جراحی مدام درد می کشد. پزشک جدید برای او دارو هایی تجویز کرد تا دردش آرام شود اما فایده ای نداشت.

این خانم از لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشت و نمی توانست بیشتر این مسئله را پیگیری کند تا این که بعد از چند سال پول قابل توجهی به دست‌آورد و تصمیم گرفت هر طور شده، این درد را از بین ببرد زیرا این درد برایش غیرقابل تحمل بود.

بعد از چندین سال دوباره مسئله را پیگیری کرد و از ناحیه شکمِ او عکس گرفتند و متوجه شدند که یک عدد قیچی جراحی به مدت 20 سال داخل شکمش مانده است.

اشتباهات پزشکان معالج و ظلم جراح این زن پس از 20 سال فاش شد و حالا او منتظر درمان بود اما به خاطر اینکه این خانم مشکل دیابت داشت، مجبور بودند بررسی‌ های متعدد را انجام دهند تا ببینند که جراحی برایش اشکالی دارد یا خیر.

بالاخره هر طور شده، او را جراحی کردند و قیچی را از داخل شکمش بیرون آوردند. این تنها مورد گزارش شده از این دسته اشتباهات نیست و جالب است بدانید که در سال 2019 هم یک خانم روسی به مدت 23 سال انبر جراحی داخل شکمش جا مانده بود.