خانم های بالاتنه بزرگ باید این مدل مانتو بپوشن

20:26 - 1400/12/03
خانمها قبل از انتخاب مانتو باید فرم اندام خود را در نظر بگیرند. اگر دارای بالاتنه بزرگ هستید باید مدل مانتوهای مناسب خود را انتخاب کنید تا جذاب تر دیده شوید.
خانم-های-بالاتنه-بزرگ-باید-این-مدل-مانتو-

خانم های بالاتنه بزرگ باید این مدل مانتو بپوشن14

راهنمای انتخاب مانتو برای خانم های بالا تنه بزرگ

در این روزها که در آستانه فرا رسیدن سال نو قرار داریم، بازار انتخاب و خرید مانتو داغ می‏‌شود، چرا که مانتو یکی از اساسی‌‎ترین آیتم‌‎های لباس‎‌های بانوان در ایران می‌باشد. خرید مانتوی مناسب تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت اندام و ظاهر استایل زنانه می گذارد.

نکته مهمی که در انتخاب انواع مانتو باید در نظر داشته باشیم، در نظر گرفتن اندام است. انتخاب درست مانتو، عیب‏‌های ظاهری شما را تا حدودی از بین برده و شما را شیک‎‌پوش و جذاب‌تر نشان می‌‎دهد. در این بخش از دنیای مد به شما می گوییم که اگر بالاتنه شما بزرگ است، چه مانتوهایی برای شما مناسب هستند.

خانم های بالاتنه بزرگ باید این مدل مانتو بپوشن13

مانتو های مناسب برای خانم های دارای بالاتنه بزرگ

خانم های دارای بالاتنه بزرگ بهتر است در انتخاب مانتو دقت کنند و نکات زیر را در انتخاب مانتو در نظر بگیرند.

مانتوهای گشاد

خانم هایی که بالاتنه بزرگ دارند، بهتر است از پوشیدن مانتوهای تنگ که اطراف سینه کشیده می شود، خود داری کنند و مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشند تا سینه هایشان کوچکتر به نظر برسد پس اگر دارای بالا تنه چاقی هستید، مدل مانتویی را انتخاب کنید که راسته و گشادتر باشد.

مانتوهای بدون دکمه

خانم هایی که بالا تنه بزرگی دارند، بهتر است از مانتوهای بدون دکمه و جلوباز استفاده کنند و از پوشیدن مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند، خودداری نمایند زیرا سبب بزرگتر به نظر رسیدن سینه ها می شود.

خانم های بالاتنه بزرگ باید این مدل مانتو بپوشن1

مانتوهای دارای خط عمودی

مانتو هایی که دارای خط عمودی است افراد چاق را کشیده‌تر و لاغرتر نشان می دهند پس بهتر است خانم هایی که بالاتنه درشتی دارند از مانتو هایی با راه راه های عمودی استفاده نموده و مانتوهایی که دارای راه راه های افقی هستند را نپوشند.

مانتوهای بدون جیب

خانم هایی که بالا تنه بزرگی دارند، بهتر است مانتوهایی را بخرند که قسمت سینه آنها ساده باشد. مانتوهایی که بر روی سینه شان جیب دارند باعث جلب توجه به سینه های شما می شوند پس این نوع مانتو ها را انتخاب نکنید.

مانتوهای پلیسه دار و چین دار

برای اینکه توجه ها از سمت بالاتنه شما دور شود، مانتوهای پلیسه دار و چین دار را انتخاب نمایید زیرا اینگونه مانتوها سبب می شوند که اندام شما متناسب دیده شوند.

خانم های بالاتنه بزرگ باید این مدل مانتو بپوشن3

مانتوهایی با جنس نازک

بانوانی با بالا تنه و اندام درشت حتما به مدل و دوخت لباس در کنار سایز خود توجه کنند. مانتویی با جنس نازک، پنبه‏‌ای را در نظر داشته باشید و از پوشیدن مانتوهایی با پارچه های بافت دار و براق را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

نکات مهم در انتخاب مانتو

  • در انتخاب مانتو فقط به ظاهر و مدسال توجه نکنید و به اندام خود توجه کنید.
  • خانم هایی که دارای بالاتنه چاق و درشت اندام هستند، بهتر است مانتوهای رنگ روشن نپوشند.
  • افرادی که بالاتنه بزرگ تری دارند، بهتر است از مانتوهای دارای کمربند استفاده کنند.
  • اگر دارای بالاتنه درشت هستید، در انتخاب مانتو بهتراست به یقه مانتو توجه نمایید و یقه ای را برای مانتو انتخاب کنید، که گردن شما را کشیده‌تر از حالت واقعی نشان دهد. با کمک این یقه، بالاتنه شما لاغرتر از حالت واقعی نشان داده می شود.