ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر

00:53 - 1400/12/03
ست مانتو و دامن تیپ فوق العاده شیکی به خانم ها میبخشد و برای موقعیت های مختلف مناسب است، دامن های پیلیسه و راسته انتخاب مناسبی برای ست کردن با مانتو هستند.
ست-شیک-مانتو-دامن-

انتخاب لباس و لباس پوشیدن یکی از موضوعات بسیار مهم برای تمام افراد و به ویژه خانم هاست. زیرا خانم ها تمایل دارند در هر موقعیتی که قرار دارند، لباسی برازنده و خاص بپوشند و استایل منحصر به فرد و شکیل داشته باشند.

اگرچه تنوع آیتم های لباس مربوط به خانم ها خیلی زیاد هست اما میشه گفت، دامن یکی از منحصر به فردترین آیتم ها در استایل خانم هاست که تقریبا تمام خانم ها پوشیدن دامن و ست کردن دامن با انواع لباس ها رو دوست دارند و مطمئناً چند مدل دامن رو در کمد لباس هاشون دارند.

در دو سه سال اخیر، پوشیدن دامن به همراه مانتو و پالتو طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده و خانم های خوش سلیقه و خوش پوش، تمایل دارند با انتخاب های هوشمندانه و جذاب، استایل منحصر به فردی رو برای خودشون ایجاد کنند و با پوشیدن دامن هم این جذابیت رو بیشتر و بهتر نشان دهند.

مدل های مختلف دامن پلیسه ای، دامن ساده، دامن کلوش، دامن جین، دامن های زیر زانو و میدی و ... میتونن جز انتخاب های خیلی خوب برای استایل خانم ها باشند. شما میتونید دامن های خنک و با پارچه های سبک رو با مانتو های تابستونی ست کنید و با پوشیدن صندل، دمپایی و حتی کتونی، استایل تابستانی جذاب و خاصی داشته باشید.

علاوه بر این میتونید انواع دامن های ضخیم و گرم رو با پالتو و یا بافت بپوشید و استایل زمستونی و پاییزی خودتون رو هم دستخوش تغییر کنید. دامن های چهارخانه با پارچه های پشمی و گرم و دامن جین جز انتخاب های خیلی خوب برای فصل پاییز و زمستون هستند. شما میتونید پالتو رو با دامن تا زیر زانو یا دامن های تا مچ پا رو با انواع چکمه بلند و بوت کوتاه ست کنید و در فصل پاییز و زمستان هم استایل منحصر به فرد و شکیل داشته باشید.

در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و نمونه های عالی و متنوعی از ست مانتو و دامن برای استایل خانم ها رو ببینید و از این مدل ها برای داشتن یک استایل شیک و متفاوت ایده بگیرید. با ما همراه باشید.

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر2

ست مانتو و دامن های شیک زنانه

ست مانتو و دامن یکی از ست های خاص زنانه برای استریت استایل است که فوق العاده پرطرفدار است، مانتو های کوتاه و بلند را میتوانید با انواع دامن بلند ست کنید . دامن های پیلیسه و یا راسته گزینه خوبی برای ست کردن با مانتو هستند.

ست کردن مانتو با دامن چند سالی است که مد شده و خانم ها به خوبی از آن استقبال میکنند، مانتو های جلو باز را میتوانید با انواع دامن ست کنید و یک استایل شیک برای خود بسازید.

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر2

ست مانتو بلند و دامن

با ست مانتو و دامن هم میتوانید کتانی بپوشید و هم کفش پاشنه بلند، برای داشتن تیپ شیک و بی نقص میتوانید از تصاویر زیر ایده بگیرید.

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر12

ست مانتو جلوباز و دامن

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر19

ست مانتو با دامن پیلیسه

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر9

ست مانتو با دامن بلند

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر12

ست مانتو و دامن پاییزه

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر20

مانتو دامن مجلسی تابستانی

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر20

مانتو و دامن سفید ست

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر5

مدل مانتو و دامن اسپرت

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر11

ست مانتو و دامن همرنگ

ست شیک مانتو با دامن به سبک اسپرت و مجلسی + تصاویر5

ست مانتو و دامن دخترانه