این رفتارها آقایان را به مرز جنون می رساند!

13:18 - 1400/11/28
در بسیاری از مواقع؛ زنان اقدام به انجام کارهایی می‌کنند که مردان را فراری می‌دهد. اما کدام رفتارها منجر به سرد شدن و دلزدگی مردان میشود؟

در بسیاری از مواقع؛ زنان اقدام به انجام کارهایی می‌کنند که مردان را فراری می‌دهد. اما کدام رفتارها منجر به سرد شدن و دلزدگی مردان میشود؟

در بسیاری از مواقع؛ زنان اقدام به انجام کارهایی می‌کنند که مردان را فراری می‌دهد. در این مسئله هیچ شکی نیست که دنیای زنان و مردان با یکدیگر تفاوت دارد. از همین‌رو برای داشتن یک زندگی آرام باید به این مسئله توجه داشته باشید.

اما کدام رفتارها منجر به سرد شدن مردان از محیط خانه و دلزدگی آنان میشود؟ در این بخش آنها را با شما درمیان میگذاریم.

رفتارهایی که مردان دوست ندارند

زمانی که یک رابطه رمانتیک و احساسی به پایان میرسد؛ اغلب افراد احساس قربانی شدن را تجربه می‌کنند. اصلا هم به این فکر نمیکنند که شاید خودشان عامل این اتفاق بوده‌اند. شاید باورش کمی سخت باشد اما خانم‌ها زودتر از مردان به جدایی و تمام شدن رابطه فکر می‌کنند.

شایع‌ترین مسئله‌ای هم که زنان از آن شکایت دارند؛ طفره رفتن مردان از حل مسائل زناشویی است. این درحالی‌ست که مردان خود را یک قربانی میدانند و به این باور که اشتباه نامناسبی برای ازدواج داشتند، نزدیک می‌شوند.

این رفتارها آقایان را به مرز جنون می رساند!20

*گریه کردن های مداوم

این واقعیت را بپذیرید که گریه کردن زنان برای مردها غیرقابل تحمل است. اغلب خانم ها بر سر هر مسئله‌ای گریه می‌کنند. آنها توانایی حفظ عشق و علاقه خود به مردان را در طولانی مدت ندارند. مردان از زنان منطقی خوششان می‌آید. درواقع عاشق زنانی می‌شوند که با منطق نسبت به مسائل برخورد می‌کنند.

*جاسوس نباشید

یکی از بدترین رفتارهایی که میتواند مردان را به سمت جنون بکشاند؛ دیدن خانم‌ها در زمان وارسی وسایل شخصی مانند چک کردن گوشی یا حتی ایمیل‌هاست. این رفتار نه تنها غیرمنطقی بلکه کاملا غیر اخلاقی‌ست.

این رفتارها او را نسبت به شما بی‌اعتماد می‌کند و باعث میشود که به سمت پنهان کاری سوق پیدا کند. از طرفی دیگر حرف‌هایشان را با شما مطرح نمی کنند و شما را به حریم شخصی‌شان راه نمی دهند.

این رفتارها آقایان را به مرز جنون می رساند!5

*تغییر دادن مردان

اکثریت خانم‌ها زمانی که وارد یک رابطه می‌شوند؛ مایلند تا تغییراتی را در رفتار، گفتار و سبک زندگی‌شان به وجود آورند و یا حتی نقایص موجود در آنها را برطرف نمایند. شاید این شرایط درست به نظر آید، اما هیچ چیز نمیتواند بدتر از این برای مردان باشد. این رفتار به مردان میگوید که خصوصیات رفتاری‌شان توسط زنان پذیرفته نشده است، پس دلیلی برای ادامه دادن رابطه وجود ندارد.

تاکنون کدام یک از این رفتارها را انجام داده‌اید؟ یا اینکه از اطرافیان خود دیده‌اید؟ بهتر است که از همین الان از بروز این رفتارها دوری کنید.