شخصیت شناسی | طالع بینی | خودشناسی

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!

05:00 - 1402/02/13
اگر میخواهی از ضعف های درونیت آگاه بشی این تست شخصیت شناسی رو انجام بده تا جواب شگفت انگیزش رو ببینی.

شناخت خصوصیات افراد همواره برای خیلی ها جذاب بوده است. در ادامه خصوصیاتی که در مورد شخصیت متولدین ماه های مختلف سال وجود دارد را قرار داده ایم.

نفرت انگیز ترین عادات و کارهای متولدین هر ماه

آیا تا به حال متوجه این موضوع شده اید که افراد یک سری رفتار ها از خود بروز می دهند که نمی دانند از کجا آمده؟ چه باور کنید و چه نکنید، این عادت های بد ممکن است ریشه در ماه تولد شما داشته باشد. عوامل زیادی در شکل گیری عادت ها نقش دارند، اما طالع بینی می تواند توضیحی برای تعدادی از این عادت ها داشته باشد.

هر ماه تولد سمبل یک نماد است، نمادی که از عناصر زمین، هوا، آتش یا آب نشات گرفته است. این نماد ها می توانند بر زندگی و رفتار انسان ها تاثیر بگذارند. با دانستن دلیل بروز عادت های بد، می توانید راحت تر آن ها را ترک کرده و به عادت های خوب رو بیاورید.

در این قسمت جذاب عادت های بد منحصر به متولدین هر ماه آورده شده است و همچنین روش هایی برای ترک این عادت ها گفته شده تا بتوانید بر آن ها غلبه کنید و در زندگی خود تعادل ایجاد نمایید.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!13

فروردین (برج حمل)

زبان تند و تیز:

آیا همیشه با زبان خود دیگران را می رنجانید؟ یک فروردین ماهی بسیار رک گو است و نظرات خود را با کنایه بیان می کند. اگر چه این مساله چندان بزرگ نیست اما گاهی شما را به دردسر می اندازد.

بدون فکر کار کردن:

معمولا فروردینی ها مجبور می شوند یک کار را چندین بار انجام دهند زیرا در اکثر مواقع بدون فکر کاری را انجام می دهند.

وسط حرف دیگران پریدن:

وقتی یک فروردینی چیزی برای گفتن دارد، شروع به حرف زدن می کند ، حتی اگر کسی در حال صحبت باشد.

وسواس مو:

این افراد وسواس مو دارند و بیش از حد موی خود را دور انگشت می پیچند. شاید این مساله مشکل ساز نباشد اما برای همه ما صحنه ای آشنا است.

نوشیدن قهوه:

گرچه نوشیدن قهوه مشکل بزرگی نیست، اما نشان دهنده جاه طلبی متولدین فروردین است. اگر شما فروردینی هستید، به احتمال زیاد قهوه می نوشید تا کم تر بخوابید.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!17

متولدین فروردین عادات خوب نیز زیاد دارند. برج حمل، سمبل آتش است و به تشویق کردن مشهور است. اگر می خواهید عادات بد خود را ترک کنید، می توانید در زمان عصبانیت نفس عمیق بکشید، به دیگران گوش دهید و کار هایی انجام دهید تا استرس شما کم شود.

اردیبهشت (برج ثور)

بلافاصله نه گفتن:

آیا در مقابل درخواست دیگران برای کمک، بلافاصله نه می گویید؟ اگرچه گاهی این یک مزیت خوب به شمار می رود اما گاهی ممکن است شما در مقابل فرصت فوق العاده ای " نه" بگویید و این واقعا مشکل ساز خواهد شد.

عاشق خرید کردن:

قبل از این که به خرید بروید، مانده کارت اعتباری خود را چک کنید. معمولا اردیبهشتی ها برای فراموش کردن مشکلات خود به خرید رو می آورند و بدون فکر خرج می کنند.

دندان قروچه:

اردیبهشتی ها اغلب عادت دارند دندان خود را به هم بفشارند، به خصوص در زمان استرس و این می تواند باعث بروز درد در فک شود.

سفت و سخت بودن:

اگر قصد انجام کاری را داشته باشند ، کسی نمی تواند جلودارشان باشد. از طرفی اردیبهشتی ها به طور معمول انسان های سختی هستند و این عادت می تواند جلوی پیشرفت شان را بگیرد.

ترس از تغییر:

اردیبهشتی ها در مقابل تغییر واکنش نشان می دهند و از امتحان چیز های جدید دوری می کنند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!20

اردیبهشتی ها افرادی منطقی، وفادار و صبور هستند. این افراد می توانند از مراقبه و اجتماع بهره ببرند تا عادات بد خود را ترک کنند.

خرداد (برج جوزا)

شایعه ساز:

خردادی ها داستان سرایان خوبی هستند و گاهی این ویژگی، آن ها را به سمت شایعه پراکنی سوق می دهد که می تواند بر روابط آن ها تاثیر بگذارد.

اعتیاد به تلفن همراه:

آیا تلفن شما به دست تان چسبیده شده؟ شما هم احتمالا مانند سایر متولدین خرداد، این عادت بد را دارید.

حواس پرتی:

همه گاهی حواس پرت می شوند اما این عادت در متولدین خرداد ماه مشکل بزرگتری است. این افراد در هنگام صحبت با دیگران ، گوش نمی دهند و حواسشان به اطراف پرت می شود.

احساس پریشانی:

معمولا خردادی ها، فکر پریشان و پراکنده ای دارند و به همین علت است که حواس پرت نیز هستند.

احساس خستگی:

خردادی ها همیشه در حال جنب و جوش هستند و به همین خاطر زود خسته می شوند. این افراد بی قرار هستند و آرامش ندارند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!18

از عادت های خوب خردادی ها، زود تصمیم گرفتن است که به آن ها این قدرت را می دهد تا در استرس آور ترین زمان ما، آن ها مدبر باشند. اگر هر یک از این عادت ها در زندگی خردادی ها مشکلاتی ایجاد کند، بهتر است ترک شود. خردادی ها می توانند با تمرینات آگاهی ذهن، عادات بد خود را کم کم ترک کنند.

تیر (برج سرطان)

اعتیاد به برنامه های تلویزیون:

متولدین تیر ماه بیش از حد تلویزیون تماشا می کنند و آن ها خانه را به عنوان مرکز راحتی خود می بینند.

درون گرایی:

متولدین تیر گاهی کینه افراد را در دل خود نگه می دارند و این کار باعث بروز افکار منفی در وجودشان شده که منجر می شود زیادی از دیگران شاکی شوند.

حساسیت بیش از حد:

حساس بودن خوب است اما حساسیت بیش از حد منجر به استرس زیاد می شود. تیر ماهی ها برای رهایی از استرس، به روش های اشتباهی رو می آورند.

جمع آوری کلکسیون:

علاقه به جمع آوری اشیای با ارزش و عتیقه از ویژگی تیرماهی ها است. علاقه بیش از حد به اشیای بی استفاده می تواند شما را از نظر احساسی درگیر کند و افراط در این کار اصلا خوب نیست.

شکایت کردن:

همه گاهی از رفتار دیگران شاکی می شوند اما متولدین تیر اغلب افراطی عمل می کنند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!16

از ویژگی های خوب تیرماهی ها، محبت و احساسات زیاد آن ها است. اگر بیمار شوید، این یک تیرماهی است که برایتان سوپ درست می کند و از شما مراقبت می کند. شما می توانید از طریق گفتگو با افراد باتجربه و یا یک روان درمانگر به راحتی این عادات را کنار بگذارید. ارتباط برقرار کردن و احساس شنیده شدن می تواند کمک کننده باشد.

مرداد (برج اسد)

ترس از تغییر:

تغییر می تواند ترسناک باشد اما یک مرداد ماهی با نگهداشتن گذشته به هر قیمتی، این ترس را تشدید می کند. این ترس مشکلاتی برای او ایجاد می کند، مخصوصا اگر او از شغل و کار خود راضی نباشد.

اعتیاد به فضای مجازی:

ورود به شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن افکار و عکس ها خیلی خوب است اما افراط در این کار مشکل ساز خوداهد شد. معمولا مرداد ماهی ها برای رهایی از فکر و خیال به فضای آنلاین پناه می آوردند.

احساس نارضایتی:

این عادت به خودی خود بد نیست، اما باید توجه کرد که هر چند وقت یکبار این احساس به سراغتان می آید. این افراد بیشتر اوقات در مورد ظاهرشان احساس نارضایتی می کنند و وسواس زیادی دارند.

برداشت شخصی:

مرداد ماهی ها به راحتی صدمه می بینند زیرا هر حرفی را به خود می گیرند، حتی اگر کسی قصد آزار آن ها را نداشته باشد. این کار باعث می شود تا استرس زیادی به آنها وارد شود.

برنزه شدن:

متولدین مرداد عاشق گرمای خورشیدند و دوست دارند برنزه شوند اما نباید ضد آفتاب را فراموش کنند. آفتاب بیش از حد به پوست آسیب می زند ، پس زیاده روی نکنید.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!15

مرداد ماهی ها قلب بزرگی دارند، بسیار سخاوتمند و حمایتگر هستند. اگر می خواهید عادت های بد خود را کنار بگذارید، از لحاظ احساسی با خود خلوت کنید و سعی کنید کمبود های خود را بشناسید تا به این اشکال بروز نکنند.

شهریور (برج سنبله)

ارائه مشاوره ناخواسته:

این کار می تواند با انتقاد اشتباه گرفته شود بنابراین مراقب نحوه و زمان ارائه مشاوره باشید.

نگرانی بیش از حد:

شهریوری ها اغلب نوعی کمال گرایی دارند و این می تواند باعث نگرانی بیش از حد آن ها شود. این نگرانی ها گاهی به شکل وسواس گونه می توانند خسارت بیشتری وارد کنند.

به تعویق انداختن:

شهریوری ها اغلب چنان نگران کار ها هستند که آن را به تعویق می اندازند.

جزئی نگری:

شهریوری ها بیش از حد جزئی نگر هستند، تا جایی که اگر کار ها دقیقا به همان صورتی که آن ها گفته اند پیش نرود، عصبی می شوند. آن ها همیشه درگیر جزئی نگری هستند و این باعث می شود از زندگی لذت نبرند.

منفی نگری:

به دلیل تمایل شهریوری ها به کمال گرایی، اگر همه چیز طبق برنامه ریزی آن ها پیش نرود، عصبی خواهند شد.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!7

شهریوری ها بسیار خلاق هستند. توجه به جزئیات گاهی می تواند چیز خوبی باشد. این امر به شما کمک می کند تا به خوبی از خود مراقبت کنید و زندگی منظمی داشته باشید. برای ترک این عادات سعی کنید افراط را کنار بگذارید.

مهر (برج میزان)

ولخرجی:

مهرماهی ها نماد ولخرجی هستند. اگر شما مهرماهی هستید مراقب ولخرجی های بیش از حد خود باشید.

لاف زنی:

مهرماهی ها حلقه های اجتماعی را دوست دارند و عاشق بودن در میان جمع و دوستان هستند، اما عادت به لاف زنی در میان جمع جلوه خوبی ندارد.

ناتوانی در "نه" گفتن:

آیا نمی توانید " نه " بگویید؟ مهرماهی ها دوست دارند دیگران را از خود راضی نگه دارند. این می تواند آن ها را بیش از حد متعهد نشان دهد و گاهی از این طریق به خودشان آسیب می زنند.

جلب رضایت همه:

مهرماهی ها تمام تلاش خود را می کنند تا رضایت همه را جلب کنند. این عادتی است که در نهایت موجب خستگی آن ها خواهد شد.

زود عاشق شدن:

مهرماهی ها زود عاشق می شوند. احساسات عاشقانه در آن ها قوی تر است. البته به اندازه تیر ماهی ها، احساسات خود را بروز نمی دهند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!9

مهرماهی ها میزبانان عالی هستند و می دانند چگونه به دوستان خود خوش آمد بگویند. آن ها باید روی خودشان بیشتر تمرکز کنند، این کار به آن ها کمک می کند تا از تلاش برای جلب رضایت همه دست بردارند.

آبان (برج عقرب)

وسواس:

از میان همه سمبل ها، آبان ماهی ها نماد وسواس هستند. آن ها بیش ازحد وسواسی هستند که این عادت بد می تواند آن ها را به دردسر بیاندازد.

کنترل کننده:

آبان ماهی ها دوست دارند همه چیز را تحت کنترل خود بگیرند. این عادت می تواند روابط آن ها را به چالش بکشاند.

ترس از شکست:

هیچ کس دوست ندارد در زندگی شکست بخورد، اما این امر باعث بی خوابی و استرس آبان ماهی ها می شود.

پر توقع بودن:

آبان ماهی ها بسیار وفادار هستند و در مقابل از دیگران نیز انتظار وفاداری دارند. اگر چه این توقعی عادلانه است اما مراقب داشتن انتظارات ناعادلانه از دیگران باشید.

راز دار بودن:

رازداری بیش از حد ممکن است در زندگی زناشویی مشکل ایجاد کند زیرا شریک زندگی شما فکر می کند خیلی چیزها را از او مخفی می کنید.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!7

آبان ماهی ها دوستان وفادار و شنونده های بسیار خوبی هستند و از درک بالایی برخوردارند. این افراد می توانند با مدیتیشن ؛ افکار وسواسی خود را ترک کنند. همچنین بالا بردن اعتماد به نفس می تواند کمک شایانی به آن ها بکند.

آذر (برج قوس)

بی احساسی:

آذر ماهی ها اصلا احساساتی نیستند، بلکه بسیار بی تفاوتند و احساسات دیگران نیز برای شان اهمیتی ندارد.

بدون فکر سخن گفتن:

آذرماهی ها گاهی قصد آزار کسی را ندارند اما بدون فکر حرفی می زنند که باعث رنجش افراد می شود.

شکستن قول:

آذر ماهی ها دوست ندارند در حصار قول ها و وعده ها کشیده شوند. آن ها عاشق آزادی هستند و اغلب به قول های خود عمل نمی کنند.

بی برنامه بودن:

آذر ماهی ها معمولا اهداف بزرگی دارند اما اغلب بدون برنامه دنبال آن ها می روند که موجب شکست شان می شود.

بیش از حد کار کردن:

آذرماهی ها تمایل دارند که سخت کار کنند. آن ها تمام ساعت در دفتر کار خود می مانند و تمام مدت کار می کنند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!6

از صفات مثبت آذرماهی ها مثبت نگری و شوخ طبعی است. آن ها باید از خود و انرژی بی حد و مرزشان مراقبت کنند تا بتوانند این عادات بد را ترک کنند.

دی (برج جدی)

خود را نقد کردن:

دی ماهی ها همیشه خود را نقد می کنند و بسیار به خود سخت گیر هستند.

سخت کار کردن:

آن ها معمولا در دفتر کار خود زندگی می کنند و خود را وقف اهداف بزرگ کردند. گاهی باید به آن ها یادآوری کرد که به تفریح هم نیاز دارند.

منفی نگری:

دی ماهی ها همیشه به بدترین حالت ممکن فکر می کنند و نیمه خالی لیوان را می بینند.

نوشیدن بیش از حد قهوه:

دی ماهی ها اعتیاد به نوشیدن قهوه دارند و از آن برای بیداری استفاده می کنند تا بیشتر کار کنند و به برنامه ریزی های خود برسند.

در فکر و خیال بودن:

دی ماهی ها سمبل خیال هستند و اغلب در افکار خود گم می شوند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!4

متولدین دی ماه، برنامه ریزان عملی هستند و کار را به پایان می رسانند. آن ها افراد کاری هستند و همیشه به دنبال کسب درآمد می باشند. بهترین راه برای ترک عادات بد در متولدین دی ماه، تلاش برای مثبت نگری است.

بهمن ( برج دلو)

دغدغه زندگی:

متولدین بهمن بیش از حد به اتفاقات دنیا اهمیت می دهند، غالبا تا حدی که تحت فشار قرار می گیرند.

علاقه به بازی کردن:

بهمن ماهی ها زمان زیادی را صرف بازی می کنند و باید مراقب باشند که بازی تداخلی با زندگیشان نداشته باشد.

اعتیاد به فضای مجازی:

بهمن ماهی ها می توانند ساعت ها آنلاین باشند و وقت خود را در شبکه های اجتماعی بگذرانند.

عدم توجه به سلامتی:

بهمن ماهی ها معمولا به سلامتی خود اهمیت نمی دهند و حتی ممکن است فراموش کنند که غذا بخورند. آن ها ممکن است تا دیر وقت بیدار بمانند و به اندازه کافی ورزش نکنند.

فاصله گرفتن:

بهمن ماهی ها گاهی در افکار خود غرق می شوند و نمی توانند با کسی ارتباط نزدیک برقرار کنند و معمولا از افراد فاصله می گیرند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!13

بهمن ماهی ها مبتکر هستند و از ایده های جدید استقبال می کنند. ان ها باید در روش های مراقبت از خود تجدید نظر کنند و برای تغییر عادت های خود در زندگی تغییرات اساسی ایجاد کنند.

اسفند (برج حوت)

خیال پردازی:

اسفند ماهی ها افکار فانتزی دارند و در رویا های روزانه خود گم می شوند.

به تاخیر انداختن:

اسفندماهی ها اگر نخواهند کاری را انجام دهند؛ آنقدر آن را به تعویق می اندازند که باعث بروز مشکل می شود.

شکستن قول:

اسفندماهی ها معمولا قول نمی دهند اما اگر بدهند هم خود را پایبند به انجام آن نمی دانند.

ولخرجی بیش از حد:

اسفندماهی ها مدیریت مالی ضعیفی دارند و معمولا بدهی به بار می آورند. آن ها باید از بودجه بندی یا کمک یک حسابدار استفاده کنند.

شخصیت شناسی: بهم بگو متولد چه ماهی هستی تا ضعف هاتو بگم!7

وقت نشناسی:

اسفند ماهی ها معمولا بر سرقرار دیر می رسند و نمی توانند زمان خود را به خوبی مدیریت کنند و وقت کم می آورند.

اسفندماهی ها شخصیت آرام و دوست داشتنی، خلاق و همدل دارند. آن ها باید در زندگی استراتژی های سالم انتخاب کنند تا آسیب نبینند. این استراتژی ها شامل روزنامه نگاری، نوشتن، نقاشی و گفتگو با دوستان خوب است.

مهم نیست چه عادات بدی دارید و یا آن ها با ماه تولد شما در ارتباط هستند یا خیر. مهم این است که نسبت به آن ها آگاهی داشته باشید و برای پیشرفت تغییراتی را در زندگی خود ایجاد نمایید.

فروردین ماهی‌ها معمولاً به خاطر جسارت بالایی که دارند؛ مورد ستایش قرار می‌گیرند. آن‌ها مدیر هستند و اعتماد به نفس این را دارند که بدون هیچ ترسی شرایط را رهبری کنند. معمولاً در زندگی مشترک مدیریت را به دست می‌گیرند و همین باعث می‌شود که دیگران غبطه این ویژگی شان را بخورند و توجهات رمانتیک زیادی را هم جذب می‌کنند.

اردیبهشت

یکی از ویژگی‌های مهم اردیبهشتی‌ها جذابیت شان برای همسرشان است. آن‌ها به شدت برای شریک زندگی خود جذاب هستند و خیلی هم از لحاظ رابطه زناشویی افراد گرمی هستند. اردیبهشتی‌ها یک حس آرامش و پایداری را به رابطه می‌دهند و به همین دلیل همسرشان نمیتواند حتی کوتاه‌ترین دوری از آن‌ها را تحمل کند. این ویژگی اردیبهشت ماهی‌ها برای اکثر افراد جذاب و ستودنی است.

خرداد

خرداد ماهی‌ها معروف به این هستند که شخصیت شان تغییر می‌کند، اما در کنار آن‌ها خسته نمی‌شوید. آن‌ها می‌توانند خیلی سرگرم کننده و اجتماعی باشند و گاهی اوقات هم کاملاً جدی می‌شوند. در واقع هر حسی که داشته باشند را انتقال می‌دهند، اما به هر حال انسان‌های شاداب و سرزنده‌ای هستند و کنجکاوی زیادی برای کشف محیط اطرافشان دارند.

تیر

بعضی افراد از این که با احساسات شان مواجه شوند، می‌ترسند، اما هیچ تیرماهی از این موضوع نمی‌ترسد. هنگامی که آن‌ها وارد یک رابطه احساسی می‌شوند به اندازه کافی صداقت عاطفی دارند. آن‌ها افرادی هستند که هم شما را درک می‌کنند، هم به شما اعتماد می‌کنند و هم در لحظات سخت کنار تان هستند به همین دلیل معشوقه‌ی یک تیرماهی بودن از دید بقیه، خوش شانسی محسوب میشود.

مرداد

مرداد ماهی‌ها عاشق مهمانی رفتن هستند. آن‌ها خیلی خوب لطیفه تعریف می‌کنند و دیگران را شاد می‌کنند. افراد مختلفی را به خودشان جذب می‌کنند و همیشه دور و بر آن‌ها شلوغ است بطوری که برخی میگویند، مرداد ماهی‌ها مهره مار ذاتی دارند. اگر بخواهید زمانی را با مرداد ماهی‌ها خلوت کنید، احتمالاً برایتان سخت باشد که موقعیت مناسبی را پیدا کنید.

شهریور

شهریور ماهی‌ها در مورد اشخاص مختلف و موضوعات مختلف نظرات خوبی دارند، روی هر مسئله‌ای تمرکز می‌کنند و تا جایی که بتوانند از آن چیزی یاد می‌گیرند. این افراد خوش فکر هستند، تجزیه تحلیل خوبی دارند، مهارت حل مسئله و مشکل در آن‌ها بسیار بالاست. اگر مشکلی دارید که نیاز به یک راه حل دارد، قطعاً یک شهریور ماهی می‌تواند به شما کمک زیادی کند و بهترین همراه و شریک برای شما باشد. او در زندگی مشترک هم با قدرت زیاد به همسرش کمک می‌کند و مشکلات را کنار می‌زند.

مهر

مهر ماهی‌ها به شدت مهربان هستند. همیشه احساسات دیگران را در نظر می‌گیرند. همیشه عدالت دارند. تعادل را رعایت می‌کنند و از اینکه دیگران رفتار آن‌ها را نپسندند، نمی‌ترسند و کار درست خودشان را انجام می‌دهند. همچنین انسان‌های متعهدی هستند، بنابراین رابطه با مهر ماهی‌ها رابطه خوبی خواهد بود و پایدار باقی می‌ماند، زیرا به شدت وفادار هستند.

آبان

آبان ماهی‌ها خصلت مرموزی دارند و با سیاست عمل می‌کنند و با ترفند خودشان در رابطه رمانتیک مدیریت می‌کنند و حتی به گونه‌ای عمل می‌کنند که ویژگی‌های منفی شان هم برای طرف مقابل جذاب باشد.

آذر

آذر ماهی‌ها به دنبال خطر و ماجراجویی هستند. آن‌ها عاشق کشف کردن و سفر کردن هستند و شاید در ارتکاب جرم شریک خوبی محسوب شوند. همیشه نیمه پر لیوان را می‌بینند؛ حتی اگر بدترین اتفاقات رخ داده باشد و انرژی مثبت آن‌ها به همه انتقال پیدا می‌کند.

دی

دی ماهی‌ها قابل اعتماد و اطمینان هستند و همیشه خوبی‌های شما را می‌بینند و این یک ویژگی مثبت بسیار بزرگ در آن‌ها است و شما همیشه می‌توانید روی صبوری، متانت و تواضع آن‌ها حساب کنید.

بهمن

بهمن ماهی‌ها تا جایی که بتوانند به هم نوع خود کمک می‌کنند و اقداماتی را انجام می‌دهند تا دنیا را به جای بهتری تبدیل کنند. آن‌ها انرژی خود را صرف کمک کردن به دیگران می‌کنند. در رابطه؛ شنوای خوبی هستند و همیشه به همسر خود یاری می‌رسانند.

اسفند

اسفند ماهی‌ها با کسانی که مشکل دارند، بسیار خوب همدردی می‌کنند و درد و مشکل شما را به خوبی درک کرده و آن را حس می‌کنند؛ بنابراین افراد دلسوزی هستند. شاید بتوان گفت اسفند ماهی‌ها در بین بقیه ماه‌ها رمانتیک‌ترین هستند و برای جلب رضایت همسرشان هر کاری که از دست شان بربیاید را انجام می‌دهند.

مطالب این مقاله فقط جنبه ی سرگرمی دارد و قابل استناد نیست.