دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس

12:39 - 1400/11/25
امیر تتلو مدتی پیش اعلام کرد در آستانه ازدواج است. امیر تتلو پس از این شایعه یک آهنگ عاشقانه منتشر کرد مربوط به این خانوم می‌شد.

امیر تتلو مدتی پیش اعلام کرد در آستانه ازدواج است. امیر تتلو پس از این شایعه یک آهنگ عاشقانه منتشر کرد مربوط به این خانوم می‌شد. امیر تتلو خواننده مطرح زیرزمینی در سبک رپ بود که پس از انتخابات دوره قبل و ملاقات با ابراهیم رئیسی از ایران رفت. پس از شایعه ازدواج امیر تتلو همه به دنبال هویت این دختر می‌گشتند تا اینکه روی یک اتفاق مشخص شد این دختر سوپراستار سینمای ایران است. امیر تتلو با یکی از معروف ترین و جنجالی ترین بازیگران سینمای ایران رابطه دارد.

عوارض امیکرون دچار شدن به این بیماری ها است!

سحر قریشی و امیر تتلو دو چهره بسیار معروف با حواشی فراوان هستند. دو سلبریتی هر چند وقت یک بار دوست دارند سر و صدایی در فضای مجازی داشته باشند. حال تصور کنید این دو با هم جنجال آفرین شوند آن وقت است که در اینستاگرام و دنیای مجازی غوغایی به پا می شود.

سحر قریشی چندی پیش استوری از خود در ماشین منتشر کرد که در آن مشغول گوش دادن و خواندن آهنگ تتلو است. البته این رفتار قریشی فقط یکبار نبود وچندین بار تکرار شد. حالا ویدیویی از این خواننده و خانم بازیگر در حال پخش است که در آن تتلو به سحر قریشی پرحاشیه ابراز علاقه می کند.

تتلو در هفته ای که گذشت با سحر دیدار داشته است. سحر قریشی بدلیل اینکه تو نیسان آبی بازی میکنه هیچ واکنشی به قضیه تتلو نداشته چون امکان داره بخاطر همین خبر نیسان آبی توقیف بشه. تتلو در آهنگ جدید خود حتی اسم سحر رو به زبان می‌آورد و در یکی از آهنگ هایش علنا اعلام می‌کند با او در ارتباط است. از این آهنگ مشخصه که تتلو مدت هاس تو فکر سحر قریشی بوده. تتلو وقتی چند وقت پیش گفت در حال ازدواج است و خانومم در ایران سکونت دارد و اگر نشونش بدم براش مشکل پیش میاد. تتلو یکی از آهنگ هایش را در روز تولد حر قریشی منتشر کرد همان آهنگی که در آن نام سحر را می‌آورد.

تتلو چند سال پیش هم گفته بود آرزو دارد با سحر قریشی آشنا شود.

تتلو خواننده معروف و پر حاشیه در اینستاگرامش با یک حرکت باورنکردنی از هوادارانش درخواست کرد که به یوتوب سحر قریشی بپیوندند.

این حرکت خواننده جنجالی باعث شد که هوادرانش به رابطه بین آنها پی ببرند.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس3

اولین واکنش سحر قریشی به دردسر تتلو

فیلمی از مصاحبه سحر قریشی در رابطه با حواشی ایجاد شده توسط خواننده جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس12

حاشیه‌های بی‌پایان تتلو

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی‌عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود.

دوستی سحر قریشی و تتلو سحر قریشی هنرپیشه سرشناس فیلم‌هایی چون رسوایی ۲ و سریال‌های تلویزیونی که چند ماه قبل برای مهدی طارمی حاشیه ساز شده بود این بار با انتشار ویدیویی که با آهنگ جهنم تتلو دابسمش کرده بود بازهم حاشیه ساز شد و از روابط پنهان خود با امیر تتلو پرده برداشت.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس16

چندی پیش سحر قریشی با انتشار فیلمی از خود که در حال خواندن آهنگ تتلو بود جنجال به پا کرد، حالا نوبت به ابراز علاقه تتلو به سحر شده!

واکنش تتلو به دابسمش سحر قریشی

همه جنجال ها از دابسمش عجیب سحرقریشی با اهنگ تتلو شروع شد و کار به کامنت و تعارف تیکه پاره کردن سحرقریشی و تتلو رسید تا جایی که پیج های طرفداری از رابطه این دو نفر نوشتند اما واکنش رسمی از سحر قریشی و تتلو نشان داده نشد.

البته امیر تتلو که این روزها حسابی جنجال ساز شده است در لایو اینستاگرام خود از علاقه زیادش به سحرقریشی پرده برداری کرده است. امیر تتلو پیش از این با کامنت های جنجالی زیر پست سحرقریشی حسابی جنجال به پا کرده بود.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس15

امیرتتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است . امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آر اند بی فعالیت می‌کند.امیرتتلو از نخستین خوانندگان ژانر آر اند بی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرد و به شهرت رسید.امیرتتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کردو پس از مدتی به ایران بازگشت.امیرتتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او چندی پیش عکسی در کنار دختری منتشر کرد و نوشت که قصد ازدواج با این خانوم را دارد.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس19

رابطه مهدی طارمی و سحر قریشی

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس4

مهدی طارمی مهاجم لژیونر فوتبال ایران در یکی از مصاحبه هایش چندی پیش درباره ارتباطش با سحر قریشی واقعیت هایی را افشا کرد.

مهدی طارمی بازیکن برجسته و بسیار مطرح در عرصه ورزش و فوتبال مدتی قبل درباره ارتباطش با سحر قریشی و عکسهایی که از آنها در فضای مجازی لو رفته بود شفاف سازی هایی را انجام داد.

ماجرا از کجا شروع شد؟

نزدیک به دو الی سه سال پیش بازار شایعات در مورد مهدی طارمی و سحر قریشی داغ شد و در همین موقع بود که عکسهایی از آنها در فضای مجازی به صورت نامناسب پخش شد و جنجال زیادی به پا کرد.

در این میان بسیاری شایع کردند که انها در حال ازدواج با هم هستند و عده ای نیز این ارتباط را فراتر از دوستی ساده دانستند و تهمت هایی به این افراد سرشناش زدند.

جدایی بعد از مدت کوتاهی

مدت زیادی از این حواشی نگذشته بود که این ارتباط به کلی قطع شد، اما هیچ فردی از چرایی این جدایی خبر نداشت.

دوباره شایعات بر سر زبانها افتاد و حتی تهمت‌هایی به سحر قریشی با عنوان کلاهبرداری او از مهدی طارمی در فضای مجازی پخش شد و هر سایت و صفحه مجازی داستان سرایی خاص خودش را درباره این ارتباط و پایانش به خورد مخاطبان میداد.

سحر قریشی و مهدی طارمی درباره این موضوع هیچ شفاف سازی تا مدتها نکردند و جواب خاص و روشنی به هوادارانشان ندادند.

روز به روز گذشت و شایعات پیش تر از پیش نسبت به ارتباط آنها در فضای مجازی می چرخید.

مهی طارمی سکوت خود را شکست

تا اینکه مدتی قبل مهدی طارمی از حجم بالای حرف و حدیث و شایعات خسته شد و سکوتش را شکست و از واقعیت ماجرا پرده برداشت.

مهدی طارمی در مصاحبه اش گفت که شایعاتی که درباره آنها گفته می شود کاملا دروغ است و واقعیت ندارد.

او گفت: حدود 3 سال قبل یک مدت کوتاهی با هم دوست بودیم و بعد از آن تمام؛ هیچ ارتباط دیگری با هم نداشتیم.

مهدی طارمی درخصوص عکس‌های منتشر شده‌اش از این رابطه عنوان کرد: متاسفانه این عکس‌ها هم که بیرون آمد، کار یک شخص خاصی بود، وگرنه نمی‌شود همینطور عکس‌ها منتشر شود.

اما من هیچ گله و شکایتی از کسی ندارم و الان هم از پست‌ها و مطالبی که عنوان می‌شود، ناراحت نمی‌شوم چون آب از سر من گذشته است!

دوستی امیر تتلو و مهدی طارمی

امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند.

اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار دهند.

مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس15

امیر تتلو خواننده پرطرفدار در بین جوانان است. حواشی امیر تتلو بسیار زیاد است. امیر تتلو خواننده ای یزیر زمینی در ایران بود.امیرتتلو از هر فرصتی برای اهانت به اقشار مختلف استفاده می کند. امیر تتلو از ایران مهاجرت کرد.

تتلو بعد از کنسرت مهرماه تغییرات زیادی کرد. او قبل کنسرت به لحاظ مالی مشکل داشت و منابع درآمدی نامطمئنی داشت. مثلاً تتلو مدتی آهنگ هاش را در تلگرام و اینستاگرام می فروخت که البته خیلی برای خودش رضایت بخش نبود. او کسب درآمد از طریق یوتیوب را هم امتحان کرد اما از آنجایی که درسترسی ایرانی ها به یوتیوب مشکل است خیلی از کانال یوتیوب سلطان استقبال نشد و تتلو نتوانست از طریق آن پول دربیاورد.

در کنار آرامش مالی چیزی دیگری که باعث شده تتلو کمی از روزهای آشفته خودش فاصله بگیرد رابطه دائم و ازدواج سلطان است. موضوعی که شاید برای خیلی از تتلیتی ها غیرقابل باور باشد. اما انگار واقعی است و تتلو قصد دارد به زودی ازدواج کند. آن هم با دختری که گویا از یک خانواده ثروتمند و معروف ایرانی است و آنطور که پیج های اینستاگرامی نزدیک به سلطان گفته اند با همه کسانی که این چند ساله با سلطان بودند فرق دارد.

البته هنوز هیچ عکس رسمی از همسر احتمالی تتلو منتشر نشده اما چند روز پیش یکی از پیج های طرفداری تتلو عکسی را منتشر کرد و مدعی شد ایشان نامزد تتلو هستند و قرار است در کنسرت نوروزی سورپرایز ویژه سلطان باشد برای هواداران! کنسرتی که با همه کنسرت های قبلی تتلو فرق دارد و آن طور که سلطان وعده داده در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها خواهد بود.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس0

عکس لو رفته از تتلو و همسرش

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس2

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس4

امیر تتلو اخیراً آهنگ جدیدی منتشر که به نام انتظار که البته خود این آهنگ هم جای بحث و صحبت دارد اما آنچه که بیش از خود اهنگ مورد توجه قرار گرفت استوری بود که یکی از پیج های طرفداری امیر خان تتلو که به نظر به سلطان هم بسیار نزدیک است منتشر کرد. این پیج با انتشار استوری نوشت: این اولین آهنگ تتلو بعد از دوران زناشویی است و البته مخاطب این آهگ هم همسر تتلو است.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس18

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس16

اما همسر تتلو کیست و چرا هیچ عکسی از او منتشر نشده است؟

بعد از این خبر سوالی که ایجاد می شود این است که چرا هیچ عکس و تصویری از همسر تتلو در اینستا و فضای مجازی منتشر نشده است؟ در این رابطه یکی از پیج های طرفداری گفته بود همسر امیرحسین تتلو دختر یکی از افراد ثروتمند است و به درخواست ایشان هیچ تصویری از تتو و همسرش فعلاً منتشر نخواهد شد. اینکه چقدر این ادعا درست است و اصلاً خبر ازدواج امیر حسین مقصودلو صحت دارد یا بازی است برای افزایش فالوور و سر زبان انداختن اسم تتلو باید کمی صبر کرد. عده ای هم معتقدند سورپرایز ویژه تتلو برای کنسرت اول فروردین همسرش خواهد بود و تتلو قصد دارد در این کنسرت که طبق وعده خودش کنسرتی در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها و بسیار مودبانه است همسرش را به طرفدارانش معرفی کند.

دعوای شدید مهدی طارمی و خواننده معروف+ عکس14

البته آنطور که به نظر می رسد خود امیر تتلو هم از این موضوع خیلی ناراضی نیست عکس ها و استوری هایی که از تتلو منتشر می شود موید این موضوع است.

البته امیر حسین مقصودلو قبلاً هم گفته بود که می خواهم زن بگیرم و حتی برخی از طرفدارانش گزینه هایی رو هم مطرح کرده بودند که خیلی نباید جدی گرفت. یکی از این دختران «می می خانم» بود که یکی از نوازنده های اصلی بَند تتلو است و دیگری دختری است که در کنسرت شلوار سلطان را پایین کشید! البته بعید به نظر می رسد هیچ کدام از این دو نفر همسر تتلو باشند و باید منتظر ماند و دید سلطان کی از همسرش رونمایی می کند.

بیوگرافی تتلو

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی بی خیال است.

امیر تتلو علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.