مانتوهای سال جدید

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن

13:25 - 1400/11/19
خانم ها باید هنگام انتخاب مانتو به فرم اندام خود توجه کنند. زنانی که دارای پایین تنه بزرگ هستند با انتخاب صحیح مانتو می توانند استایل زیبایی داشته باشند.
مانتوهایی-شیک-امسال-که-پایین-تنه-رو-کوچیک-

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن3

راهنمای انتخاب مانتو برای خانم های پایین تنه بزرگ

مانتو یکی از پوشش های اصلی خانم های ایرانی است. در انتخاب درست مانتو نه تنها باید به فصل، محیط و موقعیت مورد نظر توجه شود بلکه باید به اندام خود و نوع استایل و قدتان، توجه نمایید. اگر پایین تنه شما بزرگ است، پیشنهاد می کنیم این بخش از دنیای مد را بخوانید و با مانتوهای مناسب برای خانم های دارای پایین تنه درشت آشنا شوید.

مانتوی جلوباز

یکی از مانتوهای مناسب برای خانم های دارای پایین تنه درشت، مانتو جلو باز است زیرا این نوع مانتوها در قسمت پشت آزاد می‌ایستند و اندام را متناسب نشان می‌دهد پس اگر شما نیز جزو این دسته از بانوان قرار دارید یک مانتو جلو باز بخرید می توانید زیر مانتو خود، از تاپ، شومیز و... با قد مناسب استفاده نمایید.

مانتوهای فون

خانم های دارای پایین تنه بزرگ باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که مدل فون دارد. مدل مانتو فون دار چیزی شبیه به دامن فون است که نه خیلی تنگ بوده و نه خیلی گشاد است و یک حالت دامنی و کلوش بسیار ظریف و زیبایی دارد. پوشیدن مانتوهایی با دامن های کلوش یا فون دار عیوب پایین تنه شما را می پوشانند.

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن14

مانتوهای با سایز مناسب

خانم های دارای پایین تنه بزرگ نباید مانتو تنگ یا خیلی گشاد بپوشند، مانتو تنگ اندام آنها بیشتر نمایان می سازد پس خانم های درشت اندام باید مانتو هایی را انتخاب کنند که اندازه شان باشد.

مانتوهایی با پارچه مناسب

هنگام انتخاب مانتو به پارچه آن نیز توجه نمایید. اگر دارای پایین تنه بزرگ هستید، از خرید مانتوهای کشی و استرچ بپرهیزید. همچنین از خرید پارچه های براق یا ساتن، ابریشم خودداری کنید زیرا این نوع مانتوها شما را چاق تر نشان می دهد.

مانتوهایی با کمر مشخص

اگر دارای پایین تنه بزرگ هستید، مانتو هایی را انتخاب نمایید که کمر مشخصی داشته باشد. اگر لباس شما در ناحیه کمر تنگ تر باشد، چشم ها به سمت کمر شما جلب شده و پایین تنه شما کوچکتر به نظر برسد. شما می توانید از کمربندهای مدل داری استفاده نمایید که بعد از اینکه دور کمر بسته می شود روی ناحیه ی شکم آویزان و معلق می مانند.

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن6

مانتوهای بدون جیب

بهتر است مانتوهایی را انتخاب نمایید که جیب های آن پایین تر از کمربند نباشد. پوشیدن مانتوهایی که جیب های بزرگ بغل از رو دارند و جیب های آن ها پایین تر از کمربند هستند، باعث افزایش حجم پایین تنه شما می شوند.

مانتوهای بغل چاک دار

مانتوهایی را انتخاب نمایید که از بغل چاک دارند اما شکاف های آنها باید خیلی بلند نباشد. مانتوهایی که از پهلو شکاف های جانبی دارند، سبب راحت تر حرکت نمودن شده و بهتر به نظر رسیدن اندام افراد گردد.

مانتو هایی با راه راه های عمودی

مانتو هایی که دارای خط عمودی است افراد چاق را کشیده تر و لاغر تر نشان می دهد پس بهتر است از مانتو هایی با راه راه های عمودی استفاده نمایید و مانتوهای دارای راه راه افقی را انتخاب نکنید.

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن11

مانتوهایی با قد متوسط

خانم های دارای پایین تنه بزرگ بهتر است مانتوهایی را انتخاب کنند که قد متوسط دارند. مانتوها باید طوری باشد که کاملا باسن را پوشانده اما خیلی بلند نباشد زیرا اگر خیلی بلند باشند، پایین تنه شما در لباس بیشتر مشخص خواهد شد و بر عکس عمل می کند.

مانتوهای ساده

بهتر است خانم های دارای پایین تنه بزرگ در انتخاب مانتو این نکته را نیز در نظر بگیرند. مانتو نباید طرح های بزرگ و شلوغی داشته زیرا مانتو شلوغ و دارای طرح بزرگ اندام این خانم ها را بزرگ تر نشان می دهد.

مانتوهای تیره

افرادی که دارای پایین تنه بزرگ، برای اینکه باسنشان کوچک تر دیده شود، باید از پوشیدن مانتوهای رنگ روشن خودداری نمایند و بهتر است از رنگ هایی مانند مشکی، دودی، قرمز تیره، زرشکی، بنفش، قهوه ای استفاده نمایند.

مانتوهایی شیک امسال که پایین تنه رو کوچیک نشون میدن19

نکات مهم

  • کفش های پاشنه دار را فراموش نکنید.
  • اکسسوری ها نیز می توانند بر کشیدگی و لاغری شما تاثیرگذار باشند.
  • شلوار جین فاق بلند بدون اینکه نیازی به کاهش وزن داشته باشید، باعث کشیده تر شدن کمر، شکم و پاها و در نتیجه لاغر به نظر رسیدن تان می شود.